eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaNajskuteczniejsze techniki sprzedaży i negocjacje handlowe
  • Tytuł:

    Najskuteczniejsze techniki sprzedaży i negocjacje handlowe

  • Kategoria: Inne
  • Cena: 1 190 + VAT PLN Teraz: 1 190 + VAT PLN
  • Termin: 2009-04-23 - 2009-04-24
  • Miejsce: / mazowieckie
  • Organizator: Seminars Conferences Consulting

Celem szkolenia jest:

  • poszerzenie wiedzy dotyczącej prowadzenia efektywnej sprzedaży i negocjacji
  • rozwinięcie umiejętności budowania relacji z klientem i odzyskiwania utraconych relacji
  • przećwiczenie skutecznej komunikacji oraz radzenie sobie z trudnymi sytuacjami
  • zapoznanie się z etapami procesu negocjacji oraz nabycie umiejętności profesjonalnego przygotowania się do negocjacji
  • uczestnicy w praktyczny sposób zdobędą wiedzę z zakresu technik negocjacji

Szkolenie skierowane jest do:

  • przedstawicieli handlowych, doradców, akwizytorów, sprzedawców
  • kierowników i pracowników działów sprzedaży
  • kierowników działów obsługi klienta
  • kupców
  • wszystkich zainetresowanych poznaniem i przećwiczeniem najskuteczniejszych technik sprzedaży i negocjacyjnych.

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową z elementami wykładowymi, z uwzględnieniem następujących technik:

  • multimedialna prezentacja
  • projekcja fragmentów filmów
  • ćwiczenia indywidualne i interaktywne
  • scenki sytuacyjne z nagraniem, odtwarzaniem i komentarzem eksperta
  • studium przypadku
  • testy diagnostyczne

Program

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:

jak ja rozumiejm sprzedaż? zrozumienie istoty sprzedaży

w tej relacji obie strony wychodzą zwycięsko

podejście tradycyjne kontra koncepcyjne - które podejście gwarantuje sukces w sprzedaży?

sprzedaż w ujęciu procesowym - poszczególne fazy sprzedaży

czy każdy etap jest istotny dla każdej sytuacji? Elastyczne podejście w procesie sprzedaży

cel sprzedaży - istota i znaczenie określenia celu sprzedaży

kryteria dobrze sformułowanego celu sprzadaży

autodiagnoza - poznanie samego siebie - komunikatywne i percepcyjne testy diagnostyczne

komunikacja z klientem - budowanie pozytywnych relacji

proces skutecznej komunikacji z klientem - na czym polega? dopasowanie do klienta

w jakim celu komunikujemy się z klientem? - cele pośrednie i cel główny

jak rozpoznać i dobrać techniki przekazu by zostać najlepiej zrozumianym

metody przentacji produktów - dwie kluczowe zasady prezentacji produktu

zamiana cech producktu na korzyści i przewagi

język korzyści - werbalizacja korzyści i mowa ciała

techniki perswazyjne

budowanie bazy argumentów. Prowokowanie zastrzeżeń i odpieranie zarzutów

sposoby obłaskiwania klientów

negocjacje w procesie sprzedaży. Podstawowe zasady prowadzenia negocjacji sprzedażowych

style negocjacyjne a typy osobowości negocjatorów

stapy prowadzenia negocjacji sprzedażowych

trudne rozmowy. Trudne zastrzeżenia i sposoby radzenia sobie z nimi

zachowania aseretywne w procesie sprzedaży - odp[ieranie krytyki i obrona własnych racji

finalizacja . Etapy komunikacji po-zakupowej

reklamacja - słuszna i niesłuszna

podtrzymywanie relacji

czym są negocjacje?

sposoby prowadzenia negicjacji

style negocjacji (rywalizacja, kooperacja, styl rzeczowy, negocjacje integracyjne)

propozycja modelu negocjacyjnego

fazy procesu negocjacji: przygotowanie - zbieranie informacji o kliencie, zdefiniowanie celów negocjacji, analiza sytuacji klienta, określenie obszarów negocjacji i wybór strategii, utrzymanie sytuacji komfortu negocjacyjnego, wzajemna wymiana stanowisk, zastosowanie typów presji negocjacyjnych i technik perswazyjnych, sposoby podtrzymywania tempa i dynamiki negocjacji, testowanie limitów ustepstw, zakończenie procesu negocjacji z obustronnym poczuciem satysfakcji

ćwiczenie technik negocjacyjnych - negrywanie scenek i ich analiza

komunikacja w procesie negocjacji: nadawca, przekaz negocjacyjny, przentacja przekazu

manipulacje i chwyty negocjacyjne, manipulowanie emocjami

wojna psychologiczna, wywieranie presji

kłamstwo w negocjacjach, odgadywanie kłamstwa, oznaki kłamstwa

prezentacja częściowo prawdziwych faktów lub zmiana kontekstu

jak efektywnie prowadzić spór?

model grit, strategia batna

aspekt odporności psychicznej w negocjacjach

cechy dobrego negocjatora

"autodiagnoza" własnych predyzpozycji negocjacyjnych: przygotowanie do negocjacji - cele, analiza sytuacji, moja siła, siła partnera, własny styl negocjacji

sytuacje kryzysowe - szybkie rozwiązywanie nieprzewidzianych problemów negocjacyjnych


Koszty szkolenia

Cena wynosi: 1190,00 zł
RABATY!!!
Przy zgłoszeniu na 21 dni przed szkoleniem - rabat 5%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!
Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i przerw obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Do powyższej ceny szkolenia należy doliczyć 22% VAT.
Cena nie obejmuje przejazdów i noclegów.

Szczegółowe informacje:
Competitive Skills & EMPRIZ Group
ul. Konstancińska 2
infolinia 0-801 033 044
tel. (22) 448 73 70
fax (22) 448 71 70