-
Tytuł:
Najskuteczniejsze techniki sprzedaży i negocjacje handlowe
- Kategoria: Inne
- Cena: 1 190 + VAT PLN Teraz: 1 190 + VAT PLN
- Termin: 2009-04-23 - 2009-04-24
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Seminars Conferences Consulting
Celem szkolenia jest:
- poszerzenie wiedzy dotyczącej prowadzenia efektywnej sprzedaży i negocjacji
- rozwinięcie umiejętności budowania relacji z klientem i odzyskiwania utraconych relacji
- przećwiczenie skutecznej komunikacji oraz radzenie sobie z trudnymi sytuacjami
- zapoznanie się z etapami procesu negocjacji oraz nabycie umiejętności profesjonalnego przygotowania się do negocjacji
- uczestnicy w praktyczny sposób zdobędą wiedzę z zakresu technik negocjacji
Szkolenie skierowane jest do:
- przedstawicieli handlowych, doradców, akwizytorów, sprzedawców
- kierowników i pracowników działów sprzedaży
- kierowników działów obsługi klienta
- kupców
- wszystkich zainetresowanych poznaniem i przećwiczeniem najskuteczniejszych technik sprzedaży i negocjacyjnych.
Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową z elementami wykładowymi, z uwzględnieniem następujących technik:
- multimedialna prezentacja
- projekcja fragmentów filmów
- ćwiczenia indywidualne i interaktywne
- scenki sytuacyjne z nagraniem, odtwarzaniem i komentarzem eksperta
- studium przypadku
- testy diagnostyczne
Program
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
jak ja rozumiejm sprzedaż? zrozumienie istoty sprzedaży
w tej relacji obie strony wychodzą zwycięsko
podejście tradycyjne kontra koncepcyjne - które podejście gwarantuje sukces w sprzedaży?
sprzedaż w ujęciu procesowym - poszczególne fazy sprzedaży
czy każdy etap jest istotny dla każdej sytuacji? Elastyczne podejście w procesie sprzedaży
cel sprzedaży - istota i znaczenie określenia celu sprzedaży
kryteria dobrze sformułowanego celu sprzadaży
autodiagnoza - poznanie samego siebie - komunikatywne i percepcyjne testy diagnostyczne
komunikacja z klientem - budowanie pozytywnych relacji
proces skutecznej komunikacji z klientem - na czym polega? dopasowanie do klienta
w jakim celu komunikujemy się z klientem? - cele pośrednie i cel główny
jak rozpoznać i dobrać techniki przekazu by zostać najlepiej zrozumianym
metody przentacji produktów - dwie kluczowe zasady prezentacji produktu
zamiana cech producktu na korzyści i przewagi
język korzyści - werbalizacja korzyści i mowa ciała
techniki perswazyjne
budowanie bazy argumentów. Prowokowanie zastrzeżeń i odpieranie zarzutów
sposoby obłaskiwania klientów
negocjacje w procesie sprzedaży. Podstawowe zasady prowadzenia negocjacji sprzedażowych
style negocjacyjne a typy osobowości negocjatorów
stapy prowadzenia negocjacji sprzedażowych
trudne rozmowy. Trudne zastrzeżenia i sposoby radzenia sobie z nimi
zachowania aseretywne w procesie sprzedaży - odp[ieranie krytyki i obrona własnych racji
finalizacja . Etapy komunikacji po-zakupowej
reklamacja - słuszna i niesłuszna
podtrzymywanie relacji
czym są negocjacje?
sposoby prowadzenia negicjacji
style negocjacji (rywalizacja, kooperacja, styl rzeczowy, negocjacje integracyjne)
propozycja modelu negocjacyjnego
fazy procesu negocjacji: przygotowanie - zbieranie informacji o kliencie, zdefiniowanie celów negocjacji, analiza sytuacji klienta, określenie obszarów negocjacji i wybór strategii, utrzymanie sytuacji komfortu negocjacyjnego, wzajemna wymiana stanowisk, zastosowanie typów presji negocjacyjnych i technik perswazyjnych, sposoby podtrzymywania tempa i dynamiki negocjacji, testowanie limitów ustepstw, zakończenie procesu negocjacji z obustronnym poczuciem satysfakcji
ćwiczenie technik negocjacyjnych - negrywanie scenek i ich analiza
komunikacja w procesie negocjacji: nadawca, przekaz negocjacyjny, przentacja przekazu
manipulacje i chwyty negocjacyjne, manipulowanie emocjami
wojna psychologiczna, wywieranie presji
kłamstwo w negocjacjach, odgadywanie kłamstwa, oznaki kłamstwa
prezentacja częściowo prawdziwych faktów lub zmiana kontekstu
jak efektywnie prowadzić spór?
model grit, strategia batna
aspekt odporności psychicznej w negocjacjach
cechy dobrego negocjatora
"autodiagnoza" własnych predyzpozycji negocjacyjnych: przygotowanie do negocjacji - cele, analiza sytuacji, moja siła, siła partnera, własny styl negocjacji
sytuacje kryzysowe - szybkie rozwiązywanie nieprzewidzianych problemów negocjacyjnych
Koszty szkolenia
Cena wynosi: 1190,00 zł
RABATY!!!
Przy zgłoszeniu na 21 dni przed szkoleniem - rabat 5%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!
Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i przerw obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Do powyższej ceny szkolenia należy doliczyć 22% VAT.
Cena nie obejmuje przejazdów i noclegów.
Szczegółowe informacje:
Competitive Skills & EMPRIZ Group
ul. Konstancińska 2
infolinia 0-801 033 044
tel. (22) 448 73 70
fax (22) 448 71 70