eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaMistrzowska prezentacja. Jak prowadzić prezentacje by oczarować odbiorców?
  • Tytuł:

    Mistrzowska prezentacja. Jak prowadzić prezentacje by oczarować odbiorców?

  • Kategoria: Inne
  • Cena: 1 270 PLN Teraz: 1 270 PLN
  • Termin: 2010-04-12 - 2010-04-13
  • Miejsce: / małopolskie
  • Organizator: Pro Optima Sp. z o.o.

Na czym polega użyteczna prezentacja?

Dla odbiorcy jest sposobem na pozyskanie ważnych i unikalnych informacji. Dla prezentujących jest istotnym elementem wpływu na odbiorców i skłonienia ich do pożądanych decyzji – jedynie wtedy czas poświęcony na prezentację nie będzie stracony.

3 kluczowe korzyści dla uczestnika szkolenia? Dzięki szkoleniu:

  • Przygotujesz lepsze prezentacje poprzez skupienie się na realizacji założonych celów w czasie jaki może Ci poświęcić klient,
  • Skuteczniej przekażesz informacje w prowadząc prezentacje w sposób motywujący klientów do pożądanego działania,
  • Zmniejszysz swój poziom stresu a zyskasz na pewności siebie poprzez oparcie sposobu prezentacji o swoje mocne strony.

3 kluczowe korzyści dla firmy? Firma dzięki szkoleniu:

  • Wzmocni pożądany wizerunek jako wiarygodnego i godnego zaufania partnera,
  • Podniesie poziom motywacji i zaangażowania pracowników przez zadbanie o ich rozwój,
  • Zwiększy skuteczność pracowników poprzez dostarczenie wartościowego narzędzie pracy.

Adresaci szkolenia:

  • Menedżerowie i specjaliści, którzy na co dzień prowadzą prezentacje, a od ich siły wpływu zależą losy kontraktów, współpracy, wizerunku firmy,
  • Handlowcy i menedżerowie sprzedaży prezentujący klientom produkty, usługi,
  • Marketingowcy, którzy prezentują produkty, prowadzą firmowe akcje dla klientów,
  • Reprezentujący firmę na targach i spotkaniach branżowych,
  • Trenerzy wewnętrzni i przyszli trenerzy wewnętrzni, którzy edukują czy szkolą klientów,
  • A także wszyscy Ci, którzy boją się wystąpień, przeżywają katusze związane z koniecznością zaprezentowania czegoś innym, czują że nie potrafią tak jak by chcieli zainteresować odbiorców lub przeżywają stres w trakcie spotkania – słowem zainteresowani rozwojem swoich kompetencji prezentacyjnych.

Szkolenie obejmuje następujące zagadnienia:

  • przygotowanie prezentacji: formułowanie celu, zawartości, formy i planowanie przebiegu
  • uniwersalne i specyficzne zasady prowadzenia prezentacji interaktywnych
  • narzędzia i środki zwiększające skuteczność przekazu
  • prawa psychologii poznawczej (dotyczące uwagi, pamięci, myślenia, podejmowania decyzji)
  • prawa psychologi społecznej w zastosowaniu do prezentacji (wpływ, komunikowanie, psychologia grupy)
  • elementy autoprezentacji i budowania wizerunku w czasie prezentacji
  • wykorzystanie możliwości głosowych i komunikacji niewerbalnej dla wywierania wpływu
  • radzenie sobie z emocjami związanymi z ekspozycją społeczną
  • interakcja: zachowanie prezentera a zachowanie odbiorcy
  • komunikowanie się podczas prezentacji: język, zwroty, gesty, mimika i inne zachowania komunikacyjne prezentera i ich wpływ na stopień realizacji celu
  • doznania odbiorcy prezentacji, wpływ doświadczanych emocji na motywację, ocenę wizerunku, wiarygodność

Jak realizujemy szkolenie?

Szkolenie realizowane jest w formule treningu. Wykorzystujemy szeroką gamę technik pracy tak, aby dotrzeć do wszystkich uczestników i istotnie wpłynąć na rozwój ich kompetencji min. poprzez:

  • Aktywne ćwiczenie składowych umiejętności i towarzyszący mu transfer wiedzy. W ten sposób umożliwiamy rozwój złożonych kompetencji.
  • Tworzenie warunków by uczestnicy pełniej wykorzystywali już posiadane doświadczenie i zdobywaną podczas szkolenia wiedzę. Przez to umożliwiamy bardziej efektywną asymilacje umiejętności.
  • Symulacje sytuacji wykorzystania rozwijanych umiejętności. W ten sposób inspirujemy do odkrycia nowych sposobów działania, złamania dotychczasowych nawyków.
  • Opcjonalnie wzbogacenie pracy przez elementy video-treningu. Dzięki temu znacząco intensyfikujemy proces rozwoju kompetencji.
  • Udzielanie konstruktywnego feedbacku i skłanianie do refleksji. Przez to każdy z uczestników identyfikuje mocne i wymagające wzmocnienia strony i świadomie planuje dalszy rozwój umiejętności – staje się kreatorem swojego rozwoju.

Prowadzący:

Tomasz Kras - Trener, konsultant, psycholog sprzedaży i relacji z klientami. Propaguje zarządzanie doznaniami klienta jako praktyczny sposób na pozyskiwanie i budowanie lojalności klientów. Od prawie 10 lat inspiruje menedżerów do wdrażania innowacji w funkcjonowaniu działu sprzedaży i obsługi klienta dla wzmacniania proklienckiej orientacji firmy.
Realizował projekty m.in. dla: Impel Security, Akzo Nobel, Vector, Rettig Heating, Leroy Merlin, Goodyear, Wall Kraków, V&S Luksusowa, Kolporter, Maspex Wadowice, Alstom Power, Telefonika Kable, Urząd Miasta Krakowa, CeWeColor, Helimed, Arcelor Mittal, Merida, Barlinek, Electrolux, Sygma Bank, Goodrich Krosno, DUKA, POSNET, Monipol, Carlsberg ASC, V-Soft, BRUK BET, Quantum Software, Armatura.


Koszt udziału: 1270 zł/ osoba.

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe

Kontakt:
Katarzyna Wszołek - Koordynator szkoleń otwartych
tel. +4812 397 79 51

Więcej informacji na stronie: