-
Tytuł:
Mistrzowska prezentacja. Jak prowadzić prezentacje by oczarować klienta?
- Kategoria: Inne
- Cena: 1 270 PLN Teraz: 1 270 PLN
- Termin: 2009-12-17 - 2009-12-18
- Miejsce: / małopolskie
- Organizator: Pro Optima Sp. z o.o.
Na czym polega użyteczna prezentacja?
Dla odbiorcy jest sposobem na pozyskanie ważnych i unikalnych informacji. Dla prezentujących jest istotnym elementem wpływu na odbiorców i skłonienia ich do pożądanych decyzji – jedynie wtedy czas poświęcony na prezentację nie będzie stracony.
3 kluczowe korzyści dla uczestnika szkolenia? Dzięki szkoleniu:
- Przygotujesz lepsze prezentacje poprzez skupienie się na realizacji założonych celów w czasie jaki może Ci poświęcić klient,
- Skuteczniej przekażesz informacje w prowadząc prezentacje w sposób motywujący klientów do pożądanego działania,
- Zmniejszysz swój poziom stresu a zyskasz na pewności siebie poprzez oparcie sposobu prezentacji o swoje mocne strony.
3 kluczowe korzyści dla firmy? Firma dzięki szkoleniu:
- Wzmocni pożądany wizerunek jako wiarygodnego i godnego zaufania partnera,
- Podniesie poziom motywacji i zaangażowania pracowników przez zadbanie o ich rozwój,
- Zwiększy skuteczność pracowników poprzez dostarczenie wartościowego narzędzie pracy.
Adresaci szkolenia:
- Menedżerowie i specjaliści, którzy na co dzień prowadzą prezentacje, a od ich siły wpływu zależą losy kontraktów, współpracy, wizerunku firmy,
- Handlowcy i menedżerowie sprzedaży prezentujący klientom produkty, usługi,
- Marketingowcy, którzy prezentują produkty, prowadzą firmowe akcje dla klientów,
- Reprezentujący firmę na targach i spotkaniach branżowych,
- Trenerzy wewnętrzni i przyszli trenerzy wewnętrzni, którzy edukują czy szkolą klientów,
- A także wszyscy Ci, którzy boją się wystąpień, przeżywają katusze związane z koniecznością zaprezentowania czegoś innym, czują że nie potrafią tak jak by chcieli zainteresować odbiorców lub przeżywają stres w trakcie spotkania – słowem zainteresowani rozwojem swoich kompetencji prezentacyjnych.
Szkolenie obejmuje następujące zagadnienia:
- przygotowanie prezentacji: formułowanie celu, zawartości, formy i planowanie przebiegu
- uniwersalne i specyficzne zasady prowadzenia prezentacji interaktywnych
- narzędzia i środki zwiększające skuteczność przekazu
- prawa psychologii poznawczej (dotyczące uwagi, pamięci, myślenia, podejmowania decyzji)
- prawa psychologi społecznej w zastosowaniu do prezentacji (wpływ, komunikowanie, psychologia grupy)
- elementy autoprezentacji i budowania wizerunku w czasie prezentacji
- wykorzystanie możliwości głosowych i komunikacji niewerbalnej dla wywierania wpływu
- radzenie sobie z emocjami związanymi z ekspozycją społeczną
- interakcja: zachowanie prezentera a zachowanie odbiorcy
- komunikowanie się podczas prezentacji: język, zwroty, gesty, mimika i inne zachowania komunikacyjne prezentera i ich wpływ na stopień realizacji celu
- doznania odbiorcy prezentacji, wpływ doświadczanych emocji na motywację, ocenę wizerunku, wiarygodność
Jak realizujemy szkolenie?
Szkolenie realizowane jest w formule treningu. Wykorzystujemy szeroką gamę technik pracy tak, aby dotrzeć do wszystkich uczestników i istotnie wpłynąć na rozwój ich kompetencji min. poprzez:
- Aktywne ćwiczenie składowych umiejętności i towarzyszący mu transfer wiedzy. W ten sposób umożliwiamy rozwój złożonych kompetencji.
- Tworzenie warunków by uczestnicy pełniej wykorzystywali już posiadane doświadczenie i zdobywaną podczas szkolenia wiedzę. Przez to umożliwiamy bardziej efektywną asymilacje umiejętności.
- Symulacje sytuacji wykorzystania rozwijanych umiejętności. W ten sposób inspirujemy do odkrycia nowych sposobów działania, złamania dotychczasowych nawyków.
- Opcjonalnie wzbogacenie pracy przez elementy video-treningu. Dzięki temu znacząco intensyfikujemy proces rozwoju kompetencji.
- Udzielanie konstruktywnego feedbacku i skłanianie do refleksji. Przez to każdy z uczestników identyfikuje mocne i wymagające wzmocnienia strony i świadomie planuje dalszy rozwój umiejętności – staje się kreatorem swojego rozwoju.
Prowadzący:
Tomasz Kras
Trener, konsultant, psycholog sprzedaży i relacji z klientami. Propaguje zarządzanie
doznaniami klienta jako praktyczny sposób na pozyskiwanie i budowanie lojalności klientów. Od prawie 10 lat inspiruje menedżerów do wdrażania innowacji w funkcjonowaniu działu sprzedaży i obsługi klienta dla wzmacniania proklienckiej orientacji firmy.
Realizował projekty m.in. dla: Impel Security, Akzo Nobel, Vector, Rettig Heating, Leroy Merlin, Goodyear, Wall Kraków, V&S Luksusowa, Kolporter, Maspex Wadowice, Alstom Power, Telefonika Kable, Urząd Miasta Krakowa, CeWeColor, Helimed, Arcelor Mittal, Merida, Barlinek, Electrolux, Sygma Bank, Goodrich Krosno, DUKA, POSNET, Monipol, Carlsberg ASC, V-Soft, BRUK BET, Quantum Software, Armatura.
Koszt udziału: 1270 zł/ osoba.
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe
Kontakt:
Katarzyna Wszołek - Koordynator szkoleń otwartych
tel. +4812 397 79 51
Więcej informacji na stronie: