-
Tytuł:
Mistrz sprzedaży internetowej. Sklep internetowy w 10 krokach
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 690 + VAT PLN
- Termin: 2015-02-22 - 2015-02-22
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: EcoMotive Katarzyna Ryfka-Cygan
Od czego zacząć sprzedaż w internecie? Jak przygotować się i wypracować sobie skuteczną strategię ciągłego wzrostu sprzedaży?
Podczas szkolenia uczestnicy przejdą przez drogę rozpoczynania sprzedaży online krok po kroku, a na koniec wyjdą nie tylko z wiedzą jak otworzyć swój pierwszy e-sklep, ale także jakie działania marketingowe warto podjąć na początku, aby zwrot z inwestycji pojawił się już w pierwszym miesiącu jego działania. Dodatkowo, podczas szkolenia przekazana zostanie wiedza jakie obowiązki prawne ciążą na e-sprzedawcach oraz jakie dokumenty są w sklepie internetowym niezbędne. Wszystko po to, by przedsiębiorcy otwierający sprzedaż online wiedzieli jakie możliwości ze sobą niesie i jak je wykorzystać oraz jakich obowiązków należy dopełnić, aby odnieść sukces w tym biznesie.
Szkolenie skierowane jest do osób oraz firm, które chcą rozpocząć sprzedaż przez Internet lub już rozpoczęły, ale bez efektów.
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą wiedzieć m.in.:
- jakimi korzyściami kierują się klienci dokonując zakupów online;
- jakich 5 pytań warto sobie zadać PRZED podjęciem pierwszych działań;
- dlaczego powinno się wyznaczyć cel dla istnienia sklepu internetowego i jak to zrobić, aby miało sens;
- według jakich kryteriów można wybrać nazwę dla e-sklepu;
- od czego zacząć rozważania na temat wyboru oprogramowania i grafiki;
- jakie umowy i formalności warto dopełnić w trakcie tworzenia e-sklepu;
- na co zwrócić uwagę podczas wybierania operatora szybkich płatności online, firmy kurierskiej, porównywarek cen;
- czym jest GIODO czy każdy sklep musi zgłosić bazę danych;
- jakie strony informacyjne warto zamieścić w e-sklepie i co na nich zawrzeć;
- co musi zawierać regulamin, a czego nie powinien – w kontekście nowych przepisów po 25.12.2014 r.
- jak tworzyć sprzedające opisy;
- jakie element wykorzystać do budowania zaufania w swoim sklepie;
- co to jest usability;
- jakie 3 formy reklamy pozwolą na pozyskanie klientów już w pierwszym miesiącu działania sklepu.
Cena: 690 zł
Dla użytkowników eGospodarka.pl specjalny kod zniżkowy 50zł: EGOS50
Szczegółowe informacje:
e-mail:
Tel: 601 611 296
Więcej na stronie: