-
Tytuł:
Metody badań marketingowych i sposoby interpretacji ich wyników
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 2 + VAT PLN Teraz: 2 + VAT PLN
- Termin: 2007-02-20 - 2007-02-21
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: ECU Marketing
W programie m.in.:
- Skuteczne techniki badawcze oraz obszary ich zastosowań
- Jak zbudować strategię marketingową na podstawie analizy badań
- Jak zidentyfikować typowe błędy konstrukcyjne narzędzi badawczych
- Jak zinterpretować wyniki badań marketingowych
Dlaczego warto wziąć udział:
- celem szkolenia jest przybliżenie uczestnikom metod analizy i interpretacji wyników badań marketingowych
- szkolenie stanowi kompendium wiedzy na temat stosowanych obecnie technik i metod badawczych
- zdobycie praktycznej wiedzy na temat analizy danych badawczych, pozwoli na lepszą orientację na rynku usług marketingowych i wskaże metody ewaluacji jakości wyników
- wiedza zdobyta podczas szkolenia, pozwoli na obiektywną ocenę możliwości wykorzystania danych badawczych w budowie strategii marketingowych w codziennej praktyce zawodowej
- szkolenie prowadzone jest przez wieloletnich praktyków badań marketingowych co gwarantuje zdobycie wiedzy pozapodręcznikowej
Kto powinien wziąć udział:
Wszyscy, którzy decydują o strategii firmy. Szczególnie polecamy dla:
- prezesów zarządu
- członków zarządu
- dyrektorów zarządzających
- dyrektorów marketingu i sprzedaży
- managerów ds. strategii i rozwoju
- specjalistów ds. marketingu, marki i promocji
Cena:
2 495 +VAT PLN do 20 stycznia 2007
2 995 + VAT po 20 stycznia 2007
Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy:
Szczegółowych informacji udziela:
Monika Czyż - Project Manager
tel.(12) 292 08 30