eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaMetody badań marketingowych i sposoby interpretacji ich wyników
  • Tytuł:

    Metody badań marketingowych i sposoby interpretacji ich wyników

  • Kategoria: Marketing i Sprzedaż
  • Cena: 2 + VAT PLN Teraz: 2 + VAT PLN
  • Termin: 2007-02-20 - 2007-02-21
  • Miejsce: / mazowieckie
  • Organizator: ECU Marketing

W programie m.in.:

  • Skuteczne techniki badawcze oraz obszary ich zastosowań
  • Jak zbudować strategię marketingową na podstawie analizy badań
  • Jak zidentyfikować typowe błędy konstrukcyjne narzędzi badawczych
  • Jak zinterpretować wyniki badań marketingowych


Dlaczego warto wziąć udział:

  • celem szkolenia jest przybliżenie uczestnikom metod analizy i interpretacji wyników badań marketingowych
  • szkolenie stanowi kompendium wiedzy na temat stosowanych obecnie technik i metod badawczych
  • zdobycie praktycznej wiedzy na temat analizy danych badawczych, pozwoli na lepszą orientację na rynku usług marketingowych i wskaże metody ewaluacji jakości wyników
  • wiedza zdobyta podczas szkolenia, pozwoli na obiektywną ocenę możliwości wykorzystania danych badawczych w budowie strategii marketingowych w codziennej praktyce zawodowej
  • szkolenie prowadzone jest przez wieloletnich praktyków badań marketingowych co gwarantuje zdobycie wiedzy pozapodręcznikowej

Kto powinien wziąć udział:

Wszyscy, którzy decydują o strategii firmy. Szczególnie polecamy dla:

  • prezesów zarządu
  • członków zarządu
  • dyrektorów zarządzających
  • dyrektorów marketingu i sprzedaży
  • managerów ds. strategii i rozwoju
  • specjalistów ds. marketingu, marki i promocji

Cena:
2 495 +VAT PLN do 20 stycznia 2007
2 995 + VAT po 20 stycznia 2007

Więcej informacji i formularz zgłoszeniowy:

Szczegółowych informacji udziela:
Monika Czyż - Project Manager
tel.(12) 292 08 30