-
Tytuł:
Merchandising - czyli sztuka uwodzenia konsumenta
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 1 PLN Teraz: 1 PLN
- Termin: 2006-11-23 - 2006-11-24
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Seminars Conferences Consulting
Cel:
Celem warsztatów jest przedstawienie praktycznych zagadnień dotyczących zasad merchandisingu, a przede wszystkim:
- Właściwego wyeksponowania towaru na półkach sklepowych
- Zagospodarowania przestrzeni sklepowej
- Wpływu na decyzję klienta o zakupie towaru
- Zasad oraz technik skutecznych negocjacji
Program szkolenia:
- Podstawy merchandisingu
Podstawowe zasady zachowań konsumenckich, potęga zmysłów - Światło i kolor w nowoczesnym merchandisingu
Łączenie kolorów, "czytelna ekspozycja" - Zarządzanie przestrzenią w sklepie
Reklama przez ekspozycję - Narzędzia merchandisng'owe
Czytelna półka, dobór odpowiedniej półki - Obowiązki i zadania merchandisera
Skuteczna komunikacja - Asertywność w prezentowaniu zadań merchandusng'owych
- Trudne rozmowy z elementami negocjacji
Zasady, język korzyści, magiczne sformuowania - Etyka w sprzedaży - obrona przed zachowaniami manipulacyjnymi
Umiejętność przewidywania zachowań ludzi
Koszt
Cena wynosi: 1 090,00 zł
Cena obejmuje: udział w zajęciach, materiały dydaktyczne, płytę CD-ROM z elektroniczną wersją materiałów,
pakiet konferencyjny, certyfikat ukończenia szkolenia, catering (obiad każdego dnia, kawa, herbata, słodki poczęstunek)
Szczegóły na stronie organizatora: