eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaMenedżer i jego zespół. Zarządzanie zespołem, reagowanie na zmiany, motywowanie

Najważniejsze zagadnienia seminarium:

  • Jak skutecznie komunikować się z pracownikami
  • Podejmowanie decyzji w grupie - jak uniknąć pułapek w zespołowym podejmowaniu decyzji
  • Umiejętności menedżerskie w zarządzaniu zespołem
  • Jak wykorzystać wyznaczanie i delegowanie zadań w kierowaniu zespołem
  • Wykorzystanie zarządzania przez cele w kierowaniu podwładnymi

PROGRAM:

Jak skutecznie komunikować się z pracownikami

  • Podstawowe zasady komunikacji w zarządzaniu
  • Proces i poziomy komunikacji interpersonalnej
  • Jak mówić i aktywnie słuchać - wykorzystywanie komunikacji dwukierunkowej w codziennej praktyce
  • Techniki poprawiające porozumiewanie się - rozwijanie precyzji w komunikacji
  • Jak rozpoznać własny styl komunikacyjny i dostosować go do potrzeb kontaktów z pracownikami
  • Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami - zasady przekazywania konstruktywnej krytyki

Komunikacja w zespole pracowników

  • Zasady efektywnej komunikacji w zespole pracowników
  • Jak pokonywać bariery w komunikacji na poziomie zespołu i organizacji

Jak umiejętnie współpracować z zespołem pracowników

  • Wykorzystanie procesów grupowych w zarządzaniu zespołem
  • Jak rozpoznać strukturę grupy i zasady jej funkcjonowania
  • Podejmowanie decyzji w grupie - jak uniknąć pułapek w zespołowym podejmowaniu decyzji
  • Kultura organizacyjna a funkcjonowanie zespołu
  • Cechy efektywnych zespołów pracowniczych

Umiejętności menedżerskie w zarządzaniu zespołem

  • Cechy osobowościowe menedżera - style kierowania
  • Identyfikacja własnego stylu kierowania
  • Jak wykorzystać wyznaczanie i delegowanie zadań w kierowaniu zespołem
  • Wykorzystanie zarządzania przez cele w kierowaniu podwładnymi
  • Jak przekazywać zadania i dopasowywać je do kompetencji podwładnych
  • Monitoring i ocena wykonania zadania przez pracownika
  • Jak postępować w przypadku, gdy pracownicy nie wywiązują się z powierzonych im zadań
  • Kiedy delegowanie zadań może stać się czynnikiem motywującym a nie frustrującym
  • Jaki wpływ ma wyznaczanie celów w przedsiębiorstwie na pracę na stanowisku menedżera - kultura organizacyjna grupy i firmy

W jaki sposób motywować pracowników

  • Rola menedżera w motywowaniu pracowników
  • Jakie wartości i czynniki motywują pracowników
  • Pozamaterialne sposoby motywowania - identyfikacja potrzeb personelu
  • Doskonalenie umiejętności pracowników jako czynnik motywujący

PROWADZĄCY:
Izabella Gielnicka - trener, doradca. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, menedżerskie doświadczenie zdobyła m.in. w Krajowej Izbie Gospodarczej (na stanowisku: główny specjalista ds. programów zagranicznych) i Wirtualnej Internetowej Akademii Biznesu (na stanowisku: Dyrektor ds. Programowych). Były trener Krajowej Izby Gospodarczej przy programie PHARE.
Prowadzi własne, autorskie zajęcia z zakresu zarządzania i zarządzania międzynarodowego (studia dzienne). Doradzała i szkoliła m.in. Kredyt Bank, zarząd Mostostalu Zabrze, Żagiel S.A., Centertel, British & American Tobacco, Ernst & Young - D. Janczak i Wspólnicy, Nissan Poland Ltd., Sołtysiński Kawecki & Szlęzak, Doradcy Prawni.
Prowadziła badania nt. "Kultura organizacyjna w polsko-japońskich przedsiębiorstwach" (zakres komunikacyjny i międzykulturowy). Autorka publikacji "Firma to ja, firma to my".
Zawodowa specjalizacja: szeroko rozumiane komunikowanie się przedsiębiorstwa z otoczeniem: różnice międzykulturowe, kultura organizacyjna, techniki sprzedaży; komunikacja interpersonalna związana z odpieraniem argumentów, radzeniem sobie z agresywnymi pytaniami. Jest wysoko oceniana przez uczestników seminariów IIR, uzyskała tytuł: Trenera roku IIR 2003r.


Cena:
do 13-07-2007 - 3495 PLN + 22% VAT
od 14-07-2007 do 25-07-200 - 3795 PLN + 22% VAT

Więcej informacji:
Aleksandra Bartosińska

Tel. 22 420 55 31