-
Tytuł:
Menedżer i jego zespół. Zarządzanie zespołem, reagowanie na zmiany, motywowanie
- Kategoria: Zarządzanie
- Cena: 3 795 + VAT PLN Teraz: 3 495 + VAT PLN
- Termin: 2007-07-25 - 2007-07-26
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Institute for International Research
Najważniejsze zagadnienia seminarium:
- Jak skutecznie komunikować się z pracownikami
- Podejmowanie decyzji w grupie - jak uniknąć pułapek w zespołowym podejmowaniu decyzji
- Umiejętności menedżerskie w zarządzaniu zespołem
- Jak wykorzystać wyznaczanie i delegowanie zadań w kierowaniu zespołem
- Wykorzystanie zarządzania przez cele w kierowaniu podwładnymi
PROGRAM:
Jak skutecznie komunikować się z pracownikami
- Podstawowe zasady komunikacji w zarządzaniu
- Proces i poziomy komunikacji interpersonalnej
- Jak mówić i aktywnie słuchać - wykorzystywanie komunikacji dwukierunkowej w codziennej praktyce
- Techniki poprawiające porozumiewanie się - rozwijanie precyzji w komunikacji
- Jak rozpoznać własny styl komunikacyjny i dostosować go do potrzeb kontaktów z pracownikami
- Prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami - zasady przekazywania konstruktywnej krytyki
Komunikacja w zespole pracowników
- Zasady efektywnej komunikacji w zespole pracowników
- Jak pokonywać bariery w komunikacji na poziomie zespołu i organizacji
Jak umiejętnie współpracować z zespołem pracowników
- Wykorzystanie procesów grupowych w zarządzaniu zespołem
- Jak rozpoznać strukturę grupy i zasady jej funkcjonowania
- Podejmowanie decyzji w grupie - jak uniknąć pułapek w zespołowym podejmowaniu decyzji
- Kultura organizacyjna a funkcjonowanie zespołu
- Cechy efektywnych zespołów pracowniczych
Umiejętności menedżerskie w zarządzaniu zespołem
- Cechy osobowościowe menedżera - style kierowania
- Identyfikacja własnego stylu kierowania
- Jak wykorzystać wyznaczanie i delegowanie zadań w kierowaniu zespołem
- Wykorzystanie zarządzania przez cele w kierowaniu podwładnymi
- Jak przekazywać zadania i dopasowywać je do kompetencji podwładnych
- Monitoring i ocena wykonania zadania przez pracownika
- Jak postępować w przypadku, gdy pracownicy nie wywiązują się z powierzonych im zadań
- Kiedy delegowanie zadań może stać się czynnikiem motywującym a nie frustrującym
- Jaki wpływ ma wyznaczanie celów w przedsiębiorstwie na pracę na stanowisku menedżera - kultura organizacyjna grupy i firmy
W jaki sposób motywować pracowników
- Rola menedżera w motywowaniu pracowników
- Jakie wartości i czynniki motywują pracowników
- Pozamaterialne sposoby motywowania - identyfikacja potrzeb personelu
- Doskonalenie umiejętności pracowników jako czynnik motywujący
PROWADZĄCY:
Izabella Gielnicka - trener, doradca. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, menedżerskie doświadczenie zdobyła m.in. w Krajowej Izbie Gospodarczej (na stanowisku: główny specjalista ds. programów zagranicznych) i Wirtualnej Internetowej Akademii Biznesu (na stanowisku: Dyrektor ds. Programowych). Były trener Krajowej Izby Gospodarczej przy programie PHARE.
Prowadzi własne, autorskie zajęcia z zakresu zarządzania i zarządzania międzynarodowego (studia dzienne). Doradzała i szkoliła m.in. Kredyt Bank, zarząd Mostostalu Zabrze, Żagiel S.A., Centertel, British & American Tobacco, Ernst & Young - D. Janczak i Wspólnicy, Nissan Poland Ltd., Sołtysiński Kawecki & Szlęzak, Doradcy Prawni.
Prowadziła badania nt. "Kultura organizacyjna w polsko-japońskich przedsiębiorstwach" (zakres komunikacyjny i międzykulturowy). Autorka publikacji "Firma to ja, firma to my".
Zawodowa specjalizacja: szeroko rozumiane komunikowanie się przedsiębiorstwa z otoczeniem: różnice międzykulturowe, kultura organizacyjna, techniki sprzedaży; komunikacja interpersonalna związana z odpieraniem argumentów, radzeniem sobie z agresywnymi pytaniami.
Jest wysoko oceniana przez uczestników seminariów IIR, uzyskała tytuł: Trenera roku IIR 2003r.
Cena:
do 13-07-2007 - 3495 PLN + 22% VAT
od 14-07-2007 do 25-07-200 - 3795 PLN + 22% VAT
Więcej informacji:
Aleksandra Bartosińska
Tel. 22 420 55 31