eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaMenedżer coachem. Jak za pomocą rozmowy rozwiązywać problemy i osiągać lepsze wyniki?
  • Tytuł:

    Menedżer coachem. Jak za pomocą rozmowy rozwiązywać problemy i osiągać lepsze wyniki?

  • Kategoria: HR
  • Cena: 2 700 + VAT PLN Teraz: 2 700 + VAT PLN
  • Termin: 2013-04-08 - 2013-04-09
  • Miejsce: Warszawa / mazowieckie
  • Organizator: Pro Optima Sp. z o.o.

Do wielkich osiągnięć firmy potrzebują kreatywnych umysłów, a nie siły roboczej. Z kolei kreatywne umysły wymagają nowego stylu zarządzania.

Czy możesz spodziewać się lepszych rezultatów bez zmiany swego myślenia i działania?

Rozwiązaniem, które integruje wszystkie istotne czynniki mające wpływ na morale pracowników jest coachingowy styl zarządzania. Czy menedżerowie powinni stosować coaching dla swych pracowników? W wielu organizacjach jest to już oczywiste. Jednak większość menedżerów nie jest do takiej roli przygotowana. Coaching na pozór wygląda prosto – menedżer rozmawia z pracownikiem, czasem udziela informacji zwrotnej. Sedno
w tym – jak rozmawia.

Już wkrótce, podczas szkolenia Menedżer coachem, możesz nabyć umiejętności, które pozwolą ci się stać szefem angażującym pracownika do większego wysiłku.

Dzięki szkoleniu:

  • Zrozumiesz jak swoim codziennym zachowaniem wpływasz na postawy pracowników i co możesz zmienić już pierwszego dnia,
  • Nauczysz się jak skutecznie wspierać ich rozwój i motywację,
  • Lepiej poznasz siebie i swoje nawykowe tendencje w roli menedżerskiej,
  • Poznasz praktyczne sposoby radzenia sobie z trudnymi problemami w pracy z ludźmi,
  • Dowiesz się jak zwiększyć zaangażowanie i motywację Twoich pracowników.

Zakres szkolenia:

  • Wykorzystanie coachingu w kształtowaniu postawy przywódczej (lidera).
  • Coachingowy styl zarządzania – istota.
  • Bazowe umiejętności coacha – aktywne słuchanie i „mocne” pytania.
  • Zasady prowadzenia rozmów coachingowych.
  • Struktury rozmów coachingowych, m.in.: GROW, COACH, STAGES.
  • Zasady skutecznego przekazywania informacji zwrotnych.
  • Praktyczne ćwiczenie umiejętności prowadzenia rozmów coachingowych.
  • Kształtowanie konstruktywnych relacji z Pracownikami - rola zaufania.
  • Praca z celami – wyznaczanie, priorytety, kroki do realizacji celu.
  • Przełamywanie schematów myślenia i zachowania.
  • Kiedy ludzie się zmieniają – praca nad zmianą postaw.
  • Budowanie motywacji do zmiany, przełamywanie inercji zmiany.
  • Czego Menedżer może się obawiać i jak przełamywać te obawy?
  • Dobre praktyki w stosowaniu coachingu – jak postępować w sytuacjach:
    - konfliktów, trudnych Pracowników,
    - zarządzania „niezastąpionymi” ekspertami,
    - braku współpracy w zespole,
    - wdrażania nowych Pracowników,
    - kształtowania relacji ze Współpracownikami po awansie,
    - problemów z dyscypliną i przestrzeganiem zasad.

 


Koszt udziału: 2700 zł + VAT (23%)/ osoba

 

Szczegółowe informacje:

Pro Optima Sp. z o.o.
tel.: 12 397 79 51
faks: 12 378 35 52
e-mail:

 

Więcej na stronie: