eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaMenedeżer coachem. Jak za pomocą rozmowy rozwiązywać problemy i osiągać lepsze wyniki?

3 kluczowe korzyści z uczestniczenia w szkoleniu:

  • Lepsze zrozumienie jak zachowanie menedżera wpływa na emocje i postawy pracowników, oraz jak możesz skutecznie wspierać ich rozwój,
  • Lepsze poznanie siebie i swoich tendencji w roli menedżerskiej,
  • Poznanie praktycznych sposobów radzenia sobie z problemami i wyzwaniami w pracy z ludźmi.

3 kluczowe rezultaty zastosowania nabytych podczas szkolenia umiejętności:

  • Poprawa wyników, atmosfery i jakości współpracy zespołowej,
  • Wzrost innowacyjności pracowników, lepsze wykorzystanie ich mądrości i doświadczenia,
  • Wzmocnienie odpowiedzialności i samodzielności zespołu – zmniejszenie poziomu stresu i obciążenia mikrozarządzaniem – więcej czasu dla menedżera.

Przed jakim wyzwaniem dzisiaj stoisz, menedżerze?

Jeżeli masz trudnych albo nowych pracowników i szukasz pomysłu jak z nimi postępować,
jeżeli chcesz skuteczniej motywować zespół, czeka Cię rozmowa oceniająca.
jeżeli zostałeś awansowany i musisz na nowo poukładać sobie relacje z zespołem,
jeżeli Twój zespół to grupa indywidualistów, a ty zarządzasz "mądrzejszymi od siebie" –
– zapraszamy na szkolenie „Menedżer coachem”.
Kto, jeśli nie Ty, może pozyskać zaangażowanie pracowników? I kiedy, jeśli nie teraz?

Adresatem szkolenia są wszyscy menedżerowie, którzy chcą się rozwijać i stawać skuteczniejszymi przywódcami, w szczególności:

  • Przedstawiciele wyższej i średniej kadry menedżerskiej,
  • Liderzy zespołów i kierownicy projektów,
  • Menedżerowie odpowiedzialni za wdrażanie zmian organizacyjnych,
  • Kierownicy świeżo awansowani lub przygotowujący się do objęcia nowego stanowiska.

Zagadnienia poruszane podczas szkolenia:

  • Na czym polega rola i zadania współczesnego menedżera?
  • Trudne sytuacje i problemy w pracy menedżera
  • Modele przywództwa – wykorzystanie coachingu w kształtowaniu postawy przywódczej
  • Na czym polega coachingowy styl zarządzania
  • Bazowe umiejętności coacha – aktywne słuchanie i „mocne” pytania
  • Główne zasady prowadzenia rozmów coachingowych
  • Struktury rozmów coachingowych, m. in.:
    • GROW
    • COACH
    • STAGES
  • Action Plan
  • Zasady skutecznego przekazywania informacji zwrotnych
  • Praktyczne ćwiczenie umiejętności prowadzenia rozmów coachingowych
  • Jak kształtować konstruktywne relacje z pracownikami?
  • Po co i jak budować zaufanie pracowników
  • Praca z celami – wyznaczanie, priorytety, kroki do realizacji celu
  • Przełamywanie schematów myślenia i zachowania
  • Przyjmowanie różnych perspektyw widzenia problemu
  • Kiedy ludzie się zmieniają – praca nad zmianą postaw i zmianą kultury organizacyjnej
  • Budowanie motywacji do zmiany, przełamywanie inercji zmiany
  • Czego się może menedżer obawiać i jak przełamywać obawy
  • Budowanie obrazu siebie jako menedżera
  • Zespołowość – funkcje i dysfunkcje
  • Dobre praktyki w stosowaniu coachingu – jak postępować w sytuacjach:
    • trudni pracownicy,
    • konflikty,
    • brak współpracy w zespole,
    • wdrażanie nowych pracowników,
    • kształtowanie relacji ze współpracownikami po awansie,
    • problemy z dyscypliną i przestrzeganiem zasad,
    • zarządzanie „niezastąpionymi” ekspertami,
  • Praca nad własnym rozwojem menedżera
  • Zadania domowe – podejmowanie zobowiązań wobec siebie

Jak realizujemy szkolenie?

Szkolenie realizowane jest w formule treningu. Wykorzystujemy szeroką gamę technik pracy tak, aby dotrzeć do wszystkich uczestników i istotnie wpłynąć na rozwój ich kompetencji min. poprzez:

  • Aktywne ćwiczenie składowych umiejętności i towarzyszący mu transfer wiedzy. W ten sposób umożliwiamy rozwój złożonych kompetencji.
  • Tworzenie warunków by uczestnicy pełniej wykorzystywali już posiadane doświadczenie i zdobywaną podczas szkolenia wiedzę. Przez to umożliwiamy bardziej efektywną asymilacje umiejętności.
  • Symulacje sytuacji wykorzystania rozwijanych umiejętności. W ten sposób inspirujemy do odkrycia nowych sposobów działania, złamania dotychczasowych nawyków.
  • Opcjonalnie wzbogacenie pracy przez elementy video-treningu. Dzięki temu znacząco intensyfikujemy proces rozwoju kompetencji.
  • Udzielanie konstruktywnego feedbacku i skłanianie do refleksji. Przez to każdy z uczestników identyfikuje mocne i wymagające wzmocnienia strony i świadomie planuje dalszy rozwój umiejętności – staje się kreatorem swojego rozwoju.

Prowadzący:

Wiesław Porosło
Trener, doradca, coach (Certyfikat The Art & Science of Coaching Erickson College z Vancouver). Doświadczony menedżer w budowaniu strategii rozwoju przedsiębiorstwa. Przygotowuje menedżerów do wdrażania coachingowego stylu zarządzania. Jest autorem wielu opracowań w tym zakresie, a także pomysłodawcą i jednym z trenerów prowadzących realizowanego cyklicznie od kilku lat szkolenia "Menedżer Coachem". Szkolił pracowników m.in: Polkomtel, Kolporter, Kompas Polska, Robobat, Merida, SGI Baltis, Narodowy Bank Polski, ING, Bank Zachodni WBK, Sygma Bank, mBank, DUKA, V-Soft, Quantum Software, WASKO, Mostva.

Olga Rzycka
Trener i coach (Certyfikat ICC International Coaching Community). Autorka wielu publikacji dt. wyzwań stojących przed osobami na kierowniczych stanowiskach. Doświadczony trener wewnętrzny: PZU i PZU Życie, Pliva, ING. Inspiruje do rozwoju głównie menedżerów wyższego i średniego szczebla w zakresie: umiejętności planowania, podejmowania decyzji, motywowania, wspópracy w zespole, autoprezentacji. Coach dla wyższej kadry wspierający ich w procesach zmian, podczas obejmowania nowych funkcji, realizacji ambitnych celów biznesowych. Do tej pory przeszkoliła tysiące menedżerów i specjalistów m.in.: PZU Życie, PZU S.A., WBK, Elektrociepłownia Kraków, Krakowska Fabryka Armatur S.A., Nobiles, Impel, Vector, Fideltronik, Pliva Kraków, Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji, SGI Komfort, Sygma Bank, Bank Zachodni WBK, WASKO, Rockwool, Qumak-Sekom S.A.


Koszt udziału: 3700 zł/ osoba.

Terminy:
26-27 listopada (I sesja), kontynuacja 17-18 grudnia 2009 (II sesja), łącznie 4 dni (2+2).

Czas trwania: 4 dni szkoleniowe ( 2+2)

Kontakt:

Katarzyna Wszołek - Koordynator szkoleń otwartych

tel. +4812 397 79 51

Więcej informacji na stronie: