-
Tytuł:
Marketing relacji w instytucji finansowej. Jak budować efektywne relacje z Klientem i zmienić go w lojalnego Klienta
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 2 500 + VAT PLN Teraz: 2 200 + VAT PLN
- Termin: 2011-03-31 - 2011-04-01
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Bankowa Akademia Umiejętności
Grupa docelowa
- Dyrektorzy i menedżerowie marketingu i wsparcia sprzedaży
- Dyrektorzy i menedżerowie odpowiedzialni za strategie sprzedaży i zarządzanie kontaktami z klientami
- Menedżerowie i specjaliści odpowiedzialni za budowanie relacji z Klientem w instytucjach finansowych
Cel szkolenia:
- Poznanie strategicznego podejścia do budowania relacji z Klientem w instytucji finansowej
- Zapoznanie uczestników z kluczowymi zasadami rozwoju efektywnych relacji z Klientem
- Uświadomienie uczestnikom znaczenia marketingu relacji do budowy jego lojalności względem instytucji finansowej
- Zdobycie umiejętności zarządzania relacjami z Klientami w instytucji finansowej
Metody prowadzenia zajęć:
- Wykład interaktywny z prezentacją multimedialną
- Ćwiczenia grupowe
- Dyskusje
- Case studies
Zarys programu
1. Jeszcze bank czy już instytucja finansowa?
- Zmiana roli i postrzegania banku jako miejsca zakupu
- Przyszłość i nowe wyzwania przed nowoczesnym bankiem
2. Rola marki w komunikacji marketingowej instytucji finansowej
- Reputacja a marka
- Brand equity
- Wzrost znaczenia marki i jej reputacji
3. Jak klient szuka produktów finansowych?
- Proces podejmowania decyzji i automatyzmy
- Zachowania zakupowe konsumentów
- Segmentacje Klientów
- Koncepty wartości Klienta
4. Rozwój marketingu relacji i lojalność
- Koncepty marketingu relacji
- Relacje z zyskownym klientem
- Poziomy interakcji z Klientem
- Budowanie i utrzymanie lojalności Klienta
5. Rola zintegrowanej komunikacji marketingowej (ZKM) w budowaniu lojalności
- Koncept i zakres ZKM
- Narzedzia integracji
- Wpływ zintegrowanej komunikacji marketingowej na Klienta
6. Narzędzia budowania marketingu relacji w instytucji bankowej
- Poznanie i zaspokajanie potrzeb Klienta
- Customizacja i customeryzacja
- Zintegrowana komunikacja marketingowa
- Marka/ produkt / firma
- Programy lojalnościowe
- Programy rekomendacyjne
7. Kluczowe zasady budowy efektywnego marketingu relacji
8. Błędy i pułapki w budowaniu lojalności
9. Monitoring efektów - jak mierzyć lojalność i satysfakcję?
Kompetencje trenera:
Radek Małkiewicz- Trener Wieloletni praktyk komunikacji marketingowej, zarządzania marką i segmentacji Klientów, konsultant w zakresie tworzenia i wdrażania strategii komunikacji zorientowanej na Klienta. Prowadził projekty m.in. audytu marki, segmentacji Klientów, sponsoringu i CSR dla m.in. ING, Provident Polska, Provident Financial Group. Absolwent the Chartered Institute of Marketing (CIM) prowadzonym przez Cambridge Marketing College. Prowadzi szkolenia z zakresu zarządzania marką, zintegrowanej komunikacji oraz segmentacji Klientów i jej wpływu na marketing- i communications-mix.
Od 9 lat w branży finansowej, wcześniej w branży FMCG non-food. Doświadczenie zdobywał przy projektach marketingowych w Polsce i w Wielkiej Brytanii pracując dla m.in. ING, Grupy Provident, TOP-2000 oraz BIC. Zarządzał m.in. projektami komunikacji re-brandingu marki ING Nationale-Nederlanden oraz sponsoringu Formuły 1 przez ING w Polsce. Wcześniej odpowiadał za Trade Marketing i monitoring konkurencji w Provident Polska. Od 2010 doradza małym i średnim firmom przy tworzeniu strategii marketingowej i komunikacji.
Koszt szkolenia:
do 20.03 - 2 200 zł netto + VAT
od 21.03 - 2 500 zł netto + VAT
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały w wersji drukowanej i elektronicznej, certyfikat uczestnictwa w warsztatach, lunch i serwis kawowy.
Szczegółowe informacje:
Bankowa Akademia Umiejętności
Klub Bankowca
Tel: (+48 22) 428 51 07.
Więcej na: