-
Tytuł:
Marketing elektroniczny i telemarketing po zmianie art. 172 ustawy prawo telekomunikacyjne
- Kategoria: Prawo
- Cena: 750 + VAT PLN
- Termin: 2015-06-18 - 2015-06-18
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
25 grudnia 2014 r. wszedł w życie zmieniony art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne, który w zasadniczy sposób wpłynął na sposób prowadzenia marketingu elektronicznego i telemarketingu. Dotychczas jednak nie sposób mówić o jednolitym podejściu do stosowania nowego przepisu, brak też wypowiedzi właściwych organów regulacyjnych, które ułatwiłyby przedsiębiorcom dostosowanie się do nowych realiów.
Celem seminarium jest próba kompleksowego omówienia zasad prowadzenia marketingu elektronicznego i telemarketingu w rzeczywistości po zmianie art. 172 ustawy Prawo telekomunikacyjne. W trakcie seminarium przedstawiona zostanie propozycja interpretacji nowych przepisów, wskazane zostaną ryzyka wiążące się z nie zastosowaniem się do nowych wymagań oraz podane zostaną praktyczne propozycje rozwiązania problemów powstałych po 25 grudnia 2014 r.
PROGRAM
10:00 Przyjęcie prowadzenia seminarium, kilka słów na początek
dr Paweł Litwiński
10:15 Marketing elektroniczny i telemarketing – zagadnienia podstawowe.
- ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną i dotychczasowa regulacja dotycząca marketingu elektronicznego
- zmiana przepisów prawa telekomunikacyjnego w zakresie marketingu bezpośredniego – cel wprowadzenia przepisów, przebieg prac parlamentarnych, pierwsze komentarze po uchwaleniu zmian, stosunek do prawa europejskiego, jakie prawo do jakiego kanału komunikacji itp.
dr Zbigniew Okoń
11:30 Zakaz marketingu bezpośredniego prowadzonego bez zgody użytkownika lub abonenta.
- Interpretacja zakazu, zakres zastosowania
- sankcje związane z naruszeniem zakazu
dr Zbigniew Okoń
12:30 Przerwa na lunch
13:00 Zakaz przesyłania niezamówionej informacji handlowej.
- Interpretacja zakazu, zakres zastosowania
- sankcje związane z naruszeniem zakazu
prof. dr hab. Dariusz Szostek
14:00 Sposób pozyskiwania zgody na prowadzenie marketingu bezpośredniego. Sposób uzyskiwania zgody na przesyłanie informacji handlowej.
- Prawo ochrony danych osobowych a przepisy dot. marketingu elektronicznego i telemarketingu
- Jak konstruować klauzule?
- Jedna klauzula, dwie czy trzy?
- Czym jest "potwierdzenie" zgody. Czy konieczne jest utrwalanie zgody, czy zgoda może być wyrażona przez telefon, czy można zadzwonić i zapytać się o zgodę
dr Paweł Litwiński
16:00 Podsumowanie i zakończenie seminarium
Koszt:
650 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych do dnia 8 czerwca 2015 r.
750 zł + 23% VAT - przy zgłoszeniach przesłanych od dnia 9 czerwca 2015 r.
Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 10% RABATU na udział w wydarzeniu:
Szczegółowe informacje:
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;
tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;
email:
Więcej na stronie: