-
Tytuł:
Kurs menedżerski
- Kategoria: Inne
- Cena: 2 PLN Teraz: 2 PLN
- Termin: 2008-01-28 - 2008-01-29
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Seminars Conferences Consulting
Cel
Kurs przygotowany został z myślą o wszystkich, którzy cenią sobie przywództwo oparte na skuteczności działania, którzy są świadomi swoich mocnych i słabych stron, pragną to skonfrontować z wiedzą i doświadczeniem prelegentów oraz uczestnikami kursu.
Przed każdym menedżerem staje problem: jak być efektywnym na wielu płaszczyznach zarządzania? My chcemy wskazać najodpowiedniejsze kierunki zarządzania prowadzące do efektywnego pełnienia obowiązków menedżerskich oraz udowodnić, jak istotny wpływ mają umiejętności interpersonalne menedżera na jego pracę z ludźmi.
Celem kursu jest:
- przygotowanie menedżerów do pełnienia funkcji przywódczych w firmie
- diagnoza i identyfikacja umiejętności cech skutecznego menedżera
- poprawienie efektywności zarządzania ludźmi w oparciu o nowoczesne techniki zarządzania personelem
- dostarczenie treningu umiejętności, niezbędnych do profesjonalnego pełnienia funkcji kierowniczych
- poznanie tajników ludzkiej osobowości, mających wpływ na sprawność działania
Test
Dbając o wysoki poziom organizowanego kursu oraz w trosce o jak najlepsze zdobycie umiejętności menedżerskich, w ramach kursu przygotowaliśmy specjalnie dla Państwa TESTY KOMPETENCJI. Każdy moduł tematyczny zakończony będzie testem, sprawdzającym aktualnym poziom wiedzy i umiejętności w danym obszarze tematycznym...
Adresaci
Kurs adresujemy do:
- członków zarządów firm, którzy chcą zwiększyć globalną efektywność i wydajność pracy w swoich organizacjach
- menedżerów, którzy chcą skutecznie zarządzać pracownikami
- specjalistów, zainteresowanych diagnozą władnych kompetencji
- wszystkich, zainteresowanych praktycznym treningiem umiejętności interpersonalnych
Metody pracy
Metodyka prowadzenia zajęć:
- atrakcyjność zajęć zapewnią liczne casy, testy oraz scenki, które stanowić będą punkt wyjścia do omawianych zagadnień
- testy kompetencji pozwalające wskazać dalszy kierunek rozwoju
- „miniprezentacje" uczestników przy użyciu kamery video, a następnie analiza wystąpienia przez trenera w celu oceny nabytych umiejętności
- indywidualne i grupowe dyskusje z trenerem dające możliwość wymiany doświadczeń oraz skonsultowania i rozwiązania konkretnych problemów z Państwa praktyki zawodowej
- mała liczebność grupy gwarantuje miłą atmosferę podczas szkolenia
Program
Program kursu powstał w oparciu o wieloletnie doświadczenie nasze i naszych prelegentów w pracy z kadrą menedżerską. Program łączy różne aspekty sprawowania funkcji kierowniczych, niezbędne do najlepszego zarządzania swoim zespołem. Całość projektu tworzy sześć modułów tematycznych, podzielonych na następujące sesje:
SESJA I BYĆ PRZYWÓDCĄ!
- ROLA MENEDŻERA - LIDERA W PRZEDSIĘBIORSTWIE
- BYĆ PRZYWÓDCĄ - czyli jaką drogę wybrać?
- ZDOLNOŚCI PRZYWÓDCZE MENEDŻERA
- PREDYSPOZYCJE PRZYWÓDCY - CECHY DOBREGO PRZYWÓDCY
- ANALIZA WŁASNEGO POZIOMU KIEROWANIA - DIAGNOZA WŁASNEGO STYLU ZARZĄDZANIA
- JAK WYKORZYSTAĆ SWOJE MOCNE STRONY DO MOTYWOWANIA INNYCH
- TEST KOMPETENCJI MENEDŻERSKICH
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM
- CZYM JEST ZESPÓŁ - ROLA MENEDŻERA W FORMUŁOWANIU GRUPY
- NAJWAŻNIEJSZY KAPITAŁ ORGANIZACJI - LUDZIE - ROWÓJ PRACOWNIKÓW
- ANALIZA POZIOMU ROZWOJU PRACOWNIKÓW
- DELEGOWANIE UPRAWNIEŃ - CZYLI JAK PRZEKAZYWAĆ OBOWIĄZKI
- MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW DO EFEKTYWNIEJSZEJ PRACY
- MONITOROWANIE, OCENA I KONTROLA PRACOWNIKÓW
- TEST KOMPETENCJI MENEDŻERSKICH
SESJA II KOMUNIKACJA W ZARZĄDZANIU
- EFEKTYWNA KOMUNIKACJA W ZESPOLE - POZIOMY PSUCHOLOGICZNE I SYSTEMY KOMUNIKACYJNE
- WYRAŻANIE OPINII JAKO METODA WYWIERANIA WPŁYWU
- ZNACZENIE I ZALETY ZACHOWEAŃ ASERTYWNYCH W KOMUNIKACJI
- ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW I ICH ROLA W BUDOWANIU CECH LIDERA
- TEST KOMPETENCJI MENEDŻERSKICH
PROFESJONALNE NEGOCJACJE
- SPECYFIKA PROFESJONALNYCH NEGOCJACJI W BIZNESIE
- JAK PROWADZĄ ROZMOWY NEGOCJATORZY OSIĄGAJĄCY SUKCES? - KOMUNIKACJA W NEGOCJACJACH BIZNESOWYCH
- JAK NEGOCJOWAĆ? - ROZPOCZĘCIE, STYLE I TAKTYKI NEGOCJACYJNE, ZAKOŃCZENIE
- METODY ZAMYKANIA NEGOCJACJI I ROZMÓW
- TRUDNE SYTUACJE W NEGOCJACJACH
- JAK POMAGAĆ I UCZYĆ PROWADZENIA NEGOCJACJI W SPOSÓB PROFESJONALNY I SKUTECZNY
- TEST KOMPETENCJI MENEDŻERSKICH
SESJA III COACHING
- COACHING - WPROWADZENIE
- OCENA WŁASNEJ KOMPETENCJI JAKO COACHA - JAKIE UMIEJĘTNOŚCI POWINIEN MIEĆ SKUTECZNY COACH
- KLUCZOWE ZASADY EFEKTYWNEGO COACHINGU
- ETAPY COACHINGU
- JAK PLANOWAĆ PROCES PODNOSZENIA KWALIFIKACJI PRACOWNIKÓW
- KOMUNIKACJA W PROCESIE COACHINGU
- MOTYWOWANIE W COACHINGU
- TEST KOMPETENCJI MENEDŻERSKICH
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I SAVOIR VIVRE
- KILKA ZASAD PROFESJONALNEGO WYSTĄPIENIA PUBLICZNEGO
- PUNKT KULMINACYJNY, CZYLI PROWADZENIE PREZENTACJI
- PREZENTACJA PUBLICZNA
- AUTOPREZENTACJA ORAZ KREOWANIE WIZERUNKU W BIZNESIE
- WSPÓŁCZESNY SAVOIR-VIVRE W BIZNESIE
- RÓŻNICE KULTUROWE W BIZNESOWYCH STOSUNKACH MIĘDZYNARODOWYCH
- TEST KOMPETENCJI MENEDŻERSKICH
Koszty:
2 390,00 zł
Cena udziału w kursie przy zgłoszeniu do dnia 11.01.2008r.- 2 390 zł, od 12.01.2008r. - 2 590 zł
RABATY: przy zgłoszeniu 2 osób - rabat 5%, przy zgłoszeniu 3 lub więcej - rabat 10%
Cena obejmuje: udział w zajęciach, materiały dydaktyczne, płytę CD-ROM z elektroniczną wersją materiałów, pakiet konferencyjny, catering (kawa, herbata, słodki poczęstunek oraz obiad każdego dnia zajęć), dostęp do Bazy Prawa Polskiego Nettax oraz certyfikat ukończenia.
Szczegóły informacje
EMPRIZ Group
ul. Trębacka 3
00-074 Warszawa
infolinia 0-801 033 044
tel. (22) 448 73 70
fax (22) 448 71 70