-
Tytuł:
Kurs: Key Account Manager – Katowice
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 490 PLN Teraz: 3 490 PLN
- Termin: 2011-11-26 - 2012-02-12
- Miejsce: / śląskie
- Organizator: Centrum Szkoleniowe FRR Sp. z o.o.
Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy na stanowisku Specjalisty ds. kluczowych klientów. Uczestnicząc w naszym szkoleniu zdobędziesz elementarną wiedzę umożliwiającą pracę na stanowisku Specjalisty ds. kluczowych klientów, umiejętności dotyczące procesu sprzedaży, pozyskania i utrzymania klienta, budowania relacji z klientami oraz odpowiedniego stosowania technik sprzedażowych.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy na stanowisku Specjalisty ds. kluczowych klientów.
Uczestnicząc w naszym szkoleniu zdobędziesz:
- elementarną wiedzę umożliwiającą pracę na stanowisku kierownika ds. kluczowych klientów,
- umiejętności dotyczące procesu sprzedaży,
- umiejętności pozyskania i utrzymania klienta,
- umiejętności budowania relacji z klientami oraz odpowiedniego stosowania technik sprzedażowych.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
- poznanie zasad budowania i zarządzania zespołem sprzedażowym,
- nabycie umiejętności skutecznych negocjacji
- poznanie zasad tworzenia skutecznej oferty handlowej
- nabycie umiejętności skutecznego realizowania planów sprzedażowych,
- nabycie umiejętności pozyskania i utrzymania klienta, budowania relacji
Adresaci szkolenia:
- kadra wyższego i średniego szczebla
- osoby odpowiedzialne za kontakt z kluczowymi klientami
- osoby aspirujące na stanowisko Specjalisty ds. kluczowych klientów
PROGRAM:
1. Podstawy prawa i konstruowania umów
2. Podstawy finansów dla handlowca
3. Postępowanie przetargowe
4. Zasady konstruowania oferty handlowej
5. Zasady budżetowania sprzedaży i kontrola ich realizacji
6. Sposoby pozyskania i utrzymania klienta
7. Problematyka Call Center i CRM (rola marki, systemy afiliacyjne, programy lojalnościowe)
8. Problematyka pozyskania, bezpieczeństwa i bezpiecznego używania baz danych
9. Negocjacje handlowe
10. Systemy skutecznego marketingu i promocji
11. Zasady i procedury w postępowaniach reklamacyjnych
12. Zarządzanie czasem
Data szkolenia: 2011-11-26 - 2012-02-12
Czas trwania: 122 godziny
Terminy zjazdów:
26 listopada 2011
10, 11, 17, 18 grudnia 2011
14, 21, 22, 28, 29 stycznia 2012
4, 5, 11, 12 lutego 2012
KOSZT UDZIAŁU: 3.490,00 zł brutto
Szczegółowe informacje:
Olga Karwaczyńska
tel. 32 353 09 26
kom. 500 151 099
Więcej na: