eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaKurs: Key Account Manager – Katowice

Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy na stanowisku Specjalisty ds. kluczowych klientów. Uczestnicząc w naszym szkoleniu zdobędziesz elementarną wiedzę umożliwiającą pracę na stanowisku Specjalisty ds. kluczowych klientów, umiejętności dotyczące procesu sprzedaży, pozyskania i utrzymania klienta, budowania relacji z klientami oraz odpowiedniego stosowania technik sprzedażowych.

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest przygotowanie do pracy na stanowisku Specjalisty ds. kluczowych klientów.

Uczestnicząc w naszym szkoleniu zdobędziesz:

  • elementarną wiedzę umożliwiającą pracę na stanowisku kierownika ds. kluczowych klientów,
  • umiejętności dotyczące procesu sprzedaży,
  • umiejętności pozyskania i utrzymania klienta,
  • umiejętności budowania relacji z klientami oraz odpowiedniego stosowania technik sprzedażowych.

Korzyści dla uczestników szkolenia:

  • poznanie zasad budowania i zarządzania zespołem sprzedażowym,
  • nabycie umiejętności skutecznych negocjacji
  • poznanie zasad tworzenia skutecznej oferty handlowej
  • nabycie umiejętności skutecznego realizowania planów sprzedażowych,
  • nabycie umiejętności pozyskania i utrzymania klienta, budowania relacji

Adresaci szkolenia:

  • kadra wyższego i średniego szczebla
  • osoby odpowiedzialne za kontakt z kluczowymi klientami
  • osoby aspirujące na stanowisko Specjalisty ds. kluczowych klientów

PROGRAM:

1. Podstawy prawa i konstruowania umów

2. Podstawy finansów dla handlowca

3. Postępowanie przetargowe

4. Zasady konstruowania oferty handlowej

5. Zasady budżetowania sprzedaży i kontrola ich realizacji

6. Sposoby pozyskania i utrzymania klienta

7. Problematyka Call Center i CRM (rola marki, systemy afiliacyjne, programy lojalnościowe)

8. Problematyka pozyskania, bezpieczeństwa i bezpiecznego używania baz danych

9. Negocjacje handlowe

10. Systemy skutecznego marketingu i promocji

11. Zasady i procedury w postępowaniach reklamacyjnych

12. Zarządzanie czasem


Data szkolenia: 2011-11-26 - 2012-02-12
Czas trwania: 122 godziny

Terminy zjazdów:
26 listopada 2011
10, 11, 17, 18 grudnia 2011
14, 21, 22, 28, 29 stycznia 2012
4, 5, 11, 12 lutego 2012


KOSZT UDZIAŁU: 3.490,00 zł brutto

Szczegółowe informacje:
Olga Karwaczyńska
tel. 32 353 09 26
kom. 500 151 099


Więcej na:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: