-
Tytuł:
Kreowanie wizerunku w sieci - Internet PR
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 1 000 PLN Teraz: 1 000 PLN
- Termin: 2006-11-29 - 2006-11-29
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: ESSENTIS - szkolenia marketingowe
Cena: 1000 zł netto,
dla prenumeratorów miesięcznika Marketing w Praktyce – 900 zł (VAT 0%)
Miejsce: Warszawa, Hotel Reytan
Cel szkolenia: nabycie umiejętności skutecznego zarządzania projektem internetPR, wykorzystywania narzędzi internetPR do kreowania wizerunku marki, tworzenia społeczności internetowych wokół marki i budowania jej popularności.
Metody szkolenia : case studies, konkursy i inne techniki aktywizacji grupy
Uwaga! Uczestnikom zapewniamy możliwość konsultacji z trenerem w okresie 2 tygodni po odbytym szkoleniu.
Program szkolenia:
Godz. 9.00 – 17.00
1. Fundamenty Internet PR - serwis internetowy i e-media relations
- Dlaczego internet PR? - Znaczenie Internetu dla kreowania wizerunku
- Media relations w Internecie - Co? Jak? I z kim?
- Funkcja wizerunkowa serwisu internetowego - przykłady i narzędzia
2. Narzędzia Internet PR w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
- Firmowanie treści
- Dostarczanie treści
- Komunikacja dwustronna
- Promowanie treści
- Narzędzia służące wywoływaniu zaangażowania
- Intranet - rola, funkcje i przykłady
- Wewnętrzne e-biuletyny
- Case studies
3. Społeczności internetowe
- Liderzy opinii - znaczenie, identyfikacja, jak ich wykorzystać?
- Społeczności internetowe - praktyczne zastosowanie
- Case studies
4. Zarządzanie projektem Internet PR
- Zarządzanie projektem internet PR
- Kompleksowe projekty internet PR + case studies
- Komunikacja kryzysowa - black PR w sieci + case study
- Monitoring treści w Internecie + case study
- Narzędzia wirusowe + case study
Prowadzący: dr Grzegorz Mazurek - Od 2000 roku związany z branżą internetową. Pracował w K2 Internet SA. Prowadził szereg projektów e-marketingowych i e-PR dla takich marek, jak: Nokia, IKEA, Michelin, PZU Życie, Eden.
Współtworzył bankowość internetową Kredyt Banku S.A. Wykłada w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Katedrze Marketingu. Autor kilkudziesięciu publikacji na temat e-marketingu i e-PR w prasie specjalistycznej, m.in.: „Marketingu w Praktyce”, „Modern Marketingu”, ePR.pl, Wirtualnych Mediach.
Cena zawiera: udział w jednodniowym szkoleniu, materiały szkoleniowe - drukowane w segregatorach oraz w wersji elektronicznej na CD, certyfikat wystawiony przez ESSENTIS - szkolenia marketingowe i Wydawnictwo Marketing w Praktyce, konsultacje z trenerem , lunch oraz serwis kawowy w trakcie przerw.
Szczegółowe informacje
Daria Chrzan
ESSENTIS – szkolenia marketingowe
022 353 25 11