-
Tytuł:
Komunikacja telefoniczna w budowaniu długotrwałych relacji z Klientem
- Kategoria: Inne
- Cena: 1 380 + VAT PLN Teraz: 1 380 + VAT PLN
- Termin: 2012-05-17 - 2012-05-18
- Miejsce: / małopolskie
- Organizator: AVENHANSEN Sp. z o.o.
Żyjemy w erze komunikacji. Nigdy wcześniej w historii gospodarki indywidualne podejście, bezpośredni kontakt oraz utrzymywanie przyjaznych relacji z klientami nie miało tak dużego znaczenia jak obecnie.
Telefon stał się najbardziej popularnym medium komunikacji, wpływającym na relacje. W przeciwieństwie do korespondencji (słowo pisane), umożliwia przekazywanie emocji głosem, a pośpiech, unikanie rozmowy lub nie odbieranie telefonu szybciej psuje relacje niż na przykład zwłoka w odpisaniu na e-mail. Dlatego właśnie umiejętne prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami jest najsilniejszą bronią firmy w budowaniu pozytywnych, przyjaznych i długofalowych relacji.
Korzyści dla uczestników
Uczestnicy nabędą umiejętności profesjonalnej obsługi klienta przez telefon, wyeliminują popełniane błędy i skierują swoją uwagę na możliwości budowania relacji przy użyciu telefonu. Wyćwiczą technikę dialogu, prowadzącą do uzyskiwania wszystkich potrzebnych informacji. Zrozumieją typy klientów i poznają techniki radzenia sobie z trudnymi rozmowami. Ukierunkują swój dialog z klientem, uświadamiając sobie zależność pomiędzy celami relacyjnymi i biznesowymi. Nabędą umiejętności asertywnej odmowy.
Szkolenia polecamy dla
Wszystkich osób mogących mieć telefoniczny kontakt z klientem niezależnie od zajmowanego stanowiska i pełnionej funkcji w firmie. Ktokolwiek podnosi słuchawkę i rozmawia z klientem, ma wpływ na budowanie wizerunku i kształtowanie długofalowych relacji, a te z kolei w dzisiejszych czasach przekładają się na zyski firmy.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
W trakcie szkolenia będą prowadzone dialogi bez możliwości kontaktu wzrokowego oraz symulowane rozmowy w parach siedzących plecami do siebie. Użyjemy również techniki nagrań audio, które w trakcie odsłuchiwania pokażą uczestnikom ich reakcje, emocje i ułatwią dostrzeżenie popełnionych błędów. Ponadto dla zrozumienia nowych zagadnień użyjemy prezentacji, dyskusji, ćwiczeń, testów i kreatywnej pracy w małych zespołach.
Program szkolenia
1. Współczesna komunikacja telefoniczna:
- model komunikacji
- kanały komunikacji wykorzystywane w kontakcie z klientem
- telefon, jako najdoskonalsze narzędzie w budowaniu relacji.
2. Sposoby budowania relacji przez telefon:
- struktura i cel rozmowy (model FOK – Format Obsługi Klienta)
- praca głosem
- umiejętność słuchania
- techniki dialogu: właściwe pytania, parafrazy, pauzy, stwierdzenia
- telefoniczny savoir vivre i budowanie pozytywnego klimatu.
3. Emocje w rozmowie telefonicznej:
- poziomy logiczne umysłu człowieka
- nastawienia (sprzężenie zwrotne myśli i emocji)
- tworzenie więzi z rozmówcą (dopasowanie i prowadzenie)
- telefoniczna mowa ciała
- dostrajanie się na poziomie głosu
- dostrajanie się na poziomie sposobu myślenia (emocje, wartości, empatia, więzi).
4. Psychologia Twojego rozmówcy:
- model REMS (błyskawiczna diagnoza osobowości)
- temperamenty (rozpoznawanie dominującego temperamentu rozmówcy na podstawie barwy głosu i sposobu mówienia)
- budowanie więzi i radzenie sobie z przeciwnymi typami osobowości.
5. Asertywna odmowa:
- model asertywności w rozmowie telefonicznej
- stawianie granic przez telefon
- odmowa budująca relacje (wg modelu asertywności).
6. Sprzedaż relacyjna:
- cele biznesowe i cele relacyjne- współzależność
- identyfikacja sygnałów zakupów
- generowanie ssania zamiast presji
- sondowanie potrzeb i język korzyści.
Koszt uczestnictwa: 1380 zł + VAT
Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale osób z jednej firmy).
Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od osoby.
Szczegółowe informacje:
AVENHANSEN Sp. z o.o.
tel. 12 399 41 90
fax 12 383 23 45
Więcej na: