eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaKomunikacja telefoniczna w budowaniu długotrwałych relacji z Klientem
  • Tytuł:

    Komunikacja telefoniczna w budowaniu długotrwałych relacji z Klientem

  • Kategoria: Inne
  • Cena: 1 380 + VAT PLN Teraz: 1 380 + VAT PLN
  • Termin: 2012-05-17 - 2012-05-18
  • Miejsce: / małopolskie
  • Organizator: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Żyjemy w erze komunikacji. Nigdy wcześniej w historii gospodarki indywidualne podejście, bezpośredni kontakt oraz utrzymywanie przyjaznych relacji z klientami nie miało tak dużego znaczenia jak obecnie.

Telefon stał się najbardziej popularnym medium komunikacji, wpływającym na relacje. W przeciwieństwie do korespondencji (słowo pisane), umożliwia przekazywanie emocji głosem, a pośpiech, unikanie rozmowy lub nie odbieranie telefonu szybciej psuje relacje niż na przykład zwłoka w odpisaniu na e-mail. Dlatego właśnie umiejętne prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami jest najsilniejszą bronią firmy w budowaniu pozytywnych, przyjaznych i długofalowych relacji.

Korzyści dla uczestników

Uczestnicy nabędą umiejętności profesjonalnej obsługi klienta przez telefon, wyeliminują popełniane błędy i skierują swoją uwagę na możliwości budowania relacji przy użyciu telefonu. Wyćwiczą technikę dialogu, prowadzącą do uzyskiwania wszystkich potrzebnych informacji. Zrozumieją typy klientów i poznają techniki radzenia sobie z trudnymi rozmowami. Ukierunkują swój dialog z klientem, uświadamiając sobie zależność pomiędzy celami relacyjnymi i biznesowymi. Nabędą umiejętności asertywnej odmowy.

Szkolenia polecamy dla

Wszystkich osób mogących mieć telefoniczny kontakt z klientem niezależnie od zajmowanego stanowiska i pełnionej funkcji w firmie. Ktokolwiek podnosi słuchawkę i rozmawia z klientem, ma wpływ na budowanie wizerunku i kształtowanie długofalowych relacji, a te z kolei w dzisiejszych czasach przekładają się na zyski firmy.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

W trakcie szkolenia będą prowadzone dialogi bez możliwości kontaktu wzrokowego oraz symulowane rozmowy w parach siedzących plecami do siebie. Użyjemy również techniki nagrań audio, które w trakcie odsłuchiwania pokażą uczestnikom ich reakcje, emocje i ułatwią dostrzeżenie popełnionych błędów. Ponadto dla zrozumienia nowych zagadnień użyjemy prezentacji, dyskusji, ćwiczeń, testów i kreatywnej pracy w małych zespołach.

Program szkolenia

1. Współczesna komunikacja telefoniczna:

  • model komunikacji
  • kanały komunikacji wykorzystywane w kontakcie z klientem
  • telefon, jako najdoskonalsze narzędzie w budowaniu relacji.

2. Sposoby budowania relacji przez telefon:

  • struktura i cel rozmowy (model FOK – Format Obsługi Klienta)
  • praca głosem
  • umiejętność słuchania
  • techniki dialogu: właściwe pytania, parafrazy, pauzy, stwierdzenia
  • telefoniczny savoir vivre i budowanie pozytywnego klimatu.

3. Emocje w rozmowie telefonicznej:

  • poziomy logiczne umysłu człowieka
  • nastawienia (sprzężenie zwrotne myśli i emocji)
  • tworzenie więzi z rozmówcą (dopasowanie i prowadzenie)
  • telefoniczna mowa ciała
  • dostrajanie się na poziomie głosu
  • dostrajanie się na poziomie sposobu myślenia (emocje, wartości, empatia, więzi).

4. Psychologia Twojego rozmówcy:

  • model REMS (błyskawiczna diagnoza osobowości)
  • temperamenty (rozpoznawanie dominującego temperamentu rozmówcy na podstawie barwy głosu i sposobu mówienia)
  • budowanie więzi i radzenie sobie z przeciwnymi typami osobowości.

5. Asertywna odmowa:

  • model asertywności w rozmowie telefonicznej
  • stawianie granic przez telefon
  • odmowa budująca relacje (wg modelu asertywności).

6. Sprzedaż relacyjna:

  • cele biznesowe i cele relacyjne- współzależność
  • identyfikacja sygnałów zakupów
  • generowanie ssania zamiast presji
  • sondowanie potrzeb i język korzyści.


Koszt uczestnictwa: 1380 zł + VAT
Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale osób z jednej firmy).
Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od osoby.

Szczegółowe informacje:
AVENHANSEN Sp. z o.o.
tel. 12 399 41 90
fax 12 383 23 45

Więcej na: