eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaKomunikacja korporacyjna i employer branding w social media

Czym są i jak działają Facebook, Blip, Twitter i inne media społecznościowe? Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak wykorzystać social media w komunikacji korporacyjnej i budowaniu wizerunku banku. Poznają także korzyści i zagrożenia związane z obecnością i aktywnością pracowników banków w mediach społecznościowych.

Grupa docelowa

  • Menedżerowie i specjaliści działów PR i komunikacji korporacyjnej w bankach i instytucjach finansowych
  • Menedżerowie i specjaliści działów HR w bankach i instytucjach finansowych
  • Menedżerowie i specjaliści odpowiedzialni za budowanie wizerunku banku jako pracodawcy - employer branding

Cel szkolenia:

  • przybliżenie mechanizmów działania social media jako nowego kanału komunikacji z otoczeniem
  • poznanie faktów i mitów na temat social media
  • uświadomienie korzyści i zagrożeń, jakie niesie ze sobą wykorzystanie social media w komunikacji korporacyjnej
  • poznanie szans i zagrożeń związanych obecnością i aktywnością pracowników banków w mediach społecznościowych
  • określenie potencjału i możliwości wykorzystania social media w budowaniu wizerunku banku jako pracodawcy

Metody prowadzenia zajęć:

  • wykład interaktywny z prezentacją multimedialną
  • case studies z branży finansowej - z kraju i ze świata
  • dyskusje moderowane
  • ćwiczenia praktyczne w podgrupach

Zarys programu

I Część: Media społecznościowe a marka korporacyjna

  • Wstęp do mediów społecznościowych - dane rynkowe
  • Skąd się wzięły media społecznościowe - Facebook, Blip, Twitter i inne - jak działają?
  • Funkcje mediów społecznościowych w korporacji
  • Tworzenie strategii social media w organizacji

II Część: Wizerunek banku jako pracodawcy w mediach społecznościowych

  • Pracownik banku w mediach społecznościowych - szansa i zagrożenie
  • Personal branding w sieci - moda czy obowiązek?
  • Employer branding w mediach społecznościowych
  • Czym jest "otwarta organizacja"? - test otwartości.
  • Inside out - jak wykorzystać potencjał pracowników do promowania marki pracodawcy?
  • Case studies z branży finansowej - polskie i zagraniczne, pozytywne i negatywne.

Kompetencje trenerów:

Paweł Stempniak
Trener i konsultant z zakresu marketingu interaktywnego. Projekty internetowe prowadzi od 2005 roku. Od 2006 roku pracuje w agencji Infinity Group, gdzie współpracował m.in. z Citi, Fortis Bankiem, Związkiem Banków Polskich, Cadbury Wedel, Hasbro, Era. Autor artykułów publikowanych m.in. w Marketingu w Praktyce. Prelegent na konferencjach branży internetowej. Organizator spotkań typu barcamp (www.eastcamp.pl). Autor bloga na temat Social Media i nowych strategii marketingowych w Internecie.

Maciej Makuszewski
Senior Account Manager w agencji Euro RSCG Sensors. Prowadzi projekty z zakresu komunikacji wewnętrznej. Doradza też klientom agencji przy projektach internetowych związanych głównie z mediami społecznościowymi. Współpracował min. z: BNP Paribas Fortis, PGE Polska Grupa Energetyczna, GazetaPraca.pl, Kimberly-Clark, SigmaKalon Deco Polska i AmRest.
Prowadził prelekcje na temat social media podczas: PR Forum 2009, konferencji "Mikrobloging w instytucjach finansowych" czy barcampu "Taka konferencja rze muwie WOMM".


Koszt szkolenia:
do 05.09.10 - 890 zł brutto (zw. z VAT)
od 06.09.10 - 950 zł brutto (zw. z VAT)

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały w wersji drukowanej i elektronicznej, certyfikat uczestnictwa w warsztatach, lunch i serwis kawowy.

Szczegółowe informacje:
Bankowa Akademia Umiejętności
Klub Bankowca
Daria Chrzan
Telefon: 22 208 27 35


Więcej na:

Edukacja

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: