-
Tytuł:
Komunikacja korporacyjna i employer branding w social media
- Kategoria: Inne
- Cena: 950 PLN Teraz: 890 PLN
- Termin: 2010-09-23 - 2010-09-23
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Bankowa Akademia Umiejętności
Czym są i jak działają Facebook, Blip, Twitter i inne media społecznościowe? Uczestnicy szkolenia dowiedzą się jak wykorzystać social media w komunikacji korporacyjnej i budowaniu wizerunku banku. Poznają także korzyści i zagrożenia związane z obecnością i aktywnością pracowników banków w mediach społecznościowych.
Grupa docelowa
- Menedżerowie i specjaliści działów PR i komunikacji korporacyjnej w bankach i instytucjach finansowych
- Menedżerowie i specjaliści działów HR w bankach i instytucjach finansowych
- Menedżerowie i specjaliści odpowiedzialni za budowanie wizerunku banku jako pracodawcy - employer branding
Cel szkolenia:
- przybliżenie mechanizmów działania social media jako nowego kanału komunikacji z otoczeniem
- poznanie faktów i mitów na temat social media
- uświadomienie korzyści i zagrożeń, jakie niesie ze sobą wykorzystanie social media w komunikacji korporacyjnej
- poznanie szans i zagrożeń związanych obecnością i aktywnością pracowników banków w mediach społecznościowych
- określenie potencjału i możliwości wykorzystania social media w budowaniu wizerunku banku jako pracodawcy
Metody prowadzenia zajęć:
- wykład interaktywny z prezentacją multimedialną
- case studies z branży finansowej - z kraju i ze świata
- dyskusje moderowane
- ćwiczenia praktyczne w podgrupach
Zarys programu
I Część: Media społecznościowe a marka korporacyjna
- Wstęp do mediów społecznościowych - dane rynkowe
- Skąd się wzięły media społecznościowe - Facebook, Blip, Twitter i inne - jak działają?
- Funkcje mediów społecznościowych w korporacji
- Tworzenie strategii social media w organizacji
II Część: Wizerunek banku jako pracodawcy w mediach społecznościowych
- Pracownik banku w mediach społecznościowych - szansa i zagrożenie
- Personal branding w sieci - moda czy obowiązek?
- Employer branding w mediach społecznościowych
- Czym jest "otwarta organizacja"? - test otwartości.
- Inside out - jak wykorzystać potencjał pracowników do promowania marki pracodawcy?
- Case studies z branży finansowej - polskie i zagraniczne, pozytywne i negatywne.
Kompetencje trenerów:
Paweł Stempniak
Trener i konsultant z zakresu marketingu interaktywnego. Projekty internetowe prowadzi od 2005 roku. Od 2006 roku pracuje w agencji Infinity Group, gdzie współpracował m.in. z Citi, Fortis Bankiem, Związkiem Banków Polskich, Cadbury Wedel, Hasbro, Era.
Autor artykułów publikowanych m.in. w Marketingu w Praktyce. Prelegent na konferencjach branży internetowej. Organizator spotkań typu barcamp (www.eastcamp.pl). Autor bloga na temat Social Media i nowych strategii marketingowych w Internecie.
Maciej Makuszewski
Senior Account Manager w agencji Euro RSCG Sensors. Prowadzi projekty z zakresu komunikacji wewnętrznej. Doradza też klientom agencji przy projektach internetowych związanych głównie z mediami społecznościowymi. Współpracował min. z: BNP Paribas Fortis, PGE Polska Grupa Energetyczna, GazetaPraca.pl, Kimberly-Clark, SigmaKalon Deco Polska i AmRest.
Prowadził prelekcje na temat social media podczas: PR Forum 2009, konferencji "Mikrobloging w instytucjach finansowych" czy barcampu "Taka konferencja rze muwie WOMM".
Koszt szkolenia:
do 05.09.10 - 890 zł brutto (zw. z VAT)
od 06.09.10 - 950 zł brutto (zw. z VAT)
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały w wersji drukowanej i elektronicznej, certyfikat uczestnictwa w warsztatach, lunch i serwis kawowy.
Szczegółowe informacje:
Bankowa Akademia Umiejętności
Klub Bankowca
Daria Chrzan
Telefon: 22 208 27 35
Więcej na: