eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaJak zorganizować efektywny marketing w niedużej firmie

Jak zorganizować Efektywny Marketing w Niedużej Firmie
nowoczesne rozwiązanie dla firmy z grupy MSP
efektywne rozwiązanie marketingowe dla pojedynczych osób oraz zespołów wieloosobowych

Celem szkolenia - jest przekazanie wiedzy teoretycznej oraz umiejętności praktycznych dotyczących organizacji marketingu w małej lub średniej firmie.

Proponowane rozwiązanie to projekt, powstały w latach 2002-03 roku w związku z przeprowadzaną przy wsparciu PARP akcją popularyzacyjną dotyczącą marketingu, skierowaną do małych i średnich firm województwa śląskiego.

Uczestnicy szkolenia po jego zakończeniu będą dysponować wiedzą i umiejętnościami, które będą mogli wykorzystać dla opracowania i wdrożenia programu marketingowego ich firmy

PROGRAM:

Dzień I
początek zajęć - godzina 10.00 - część seminaryjna

I. Analiza sytuacji firm z grupy MSP w krajowych uwarunkowaniach gospodarczych początku XXI wieku

II. Marketing niedużej firmy - uwarunkowania i niezbędne cechy

III . Zarys koncepcji "marketingu NdF" - kluczowe pojęcia

przerwa obiadowa - godzina 14.00

IV. Narzędzia "marketingu NdF" - ich miejsce w zestawie (zajęcia warsztatowe)

zakończenie zajęć w pierwszym dniu - godzina 17.00

Dzień II
początek zajęć - godzina 8.30 - zajęcia warsztatowe

V. Budowa wielofunkcyjnego stanowiska marketingowego. Jak ono działa

VI. Organizacja zespołu obsługującego marketing firmy

VII. Marketing NdF w działaniu! Budujemy wielomiesięczny (roczny) scenariusz działań marketingowych!

VIII. Scenariusz konkretnej porady: Jak wdrożyć marketing NdF w takiej firmie jak moja?

zakończenie szkolenia - godzina 15.00

Organizator:
Redakcja www.podatki.pl wspólnie z firmą Marketing Maestry

Osoby prowadzące szkolenie:

Wiesław Bełz (autor koncepcji szkolenia) - politolog, dziennikarz, podejmujący tematykę przedsiębiorczości oraz marketingu małych i średnich firm. Organizator akcji popularyzacyjnych skierowanych do MSP: "Bezpieczna Firma" (2001), "Jak zorganizować efektywny marketing w niedużej firmie" (2002), "Święto Firmy" (2002/03). Współautor książki "Jak wdrożyć CRM w małej i średniej firmie".

Marek Thorz - socjolog, ekonomista, dziennikarz (studia socjologiczne i zarządcze). Autor artykułów popularyzacyjnych i opracowań edukacyjnych na temat marketingu MSP (telemarketing, techniki internetowe, rozsyłki pocztowe), autor cyklu wywiadów na temat marketingu przeprowadzonych z przedsiębiorcami i menedżerami z województwa śląskiego


Dodatkowe informacje:

Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje również:

  • prosty program organizujący marketing ("mikro-CRM") "Super Organizer" (pełna licencja!)
  • broszurę pt "Jak zorganizować efektywny marketing w niedużej firmie", W.Bełz, M.Thorz, Katowice

Nagrody specjalne dla słuchaczy, którzy w dobrowolnym teście końcowym osiągną najlepsze wyniki:

  • Renomowany pakiet oprogramowania biurowego Microsoft Office Small Business Edition 2003 (pełna licencja!)
  • Renomowana prezentacja Polskich Liderów Jakości "ISO GUIDE" firmy Hoppenstedt Bonnier Information Polska sp. z o.o.

Każdy Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o udziale w szkoleniu.

Miejsce i termin szkolenia:

31.01.2005 - 01.02.2005
Szczyrk, Ośrodek Turystyczno-Sportowy ZAGROŃ, ul. Wrzosowa 21

10.02.2005 - 11.02.2005
Warszawa, Ośrodek MSWiA, ul. 29 Listopada 3 B (obok Łazienek Królewskich)

Szczegółowy program i formularz zgłoszeniowy: