-
Tytuł:
Jak zorganizować efektywny marketing w niedużej firmie
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 990 PLN Teraz: 990 PLN
- Termin: 2005-01-31 - 2005-02-01
- Miejsce: / śląskie
- Organizator: Marketing Maestry i Podatki.pl
Jak zorganizować Efektywny Marketing w Niedużej Firmie
nowoczesne rozwiązanie dla firmy z grupy MSP
efektywne rozwiązanie marketingowe dla pojedynczych osób oraz zespołów wieloosobowych
Celem szkolenia - jest przekazanie wiedzy teoretycznej oraz umiejętności praktycznych dotyczących organizacji marketingu w małej lub średniej firmie.
Proponowane rozwiązanie to projekt, powstały w latach 2002-03 roku w związku z przeprowadzaną przy wsparciu PARP akcją popularyzacyjną dotyczącą marketingu, skierowaną do małych i średnich firm województwa śląskiego.
Uczestnicy szkolenia po jego zakończeniu będą dysponować wiedzą i umiejętnościami, które będą mogli wykorzystać dla opracowania i wdrożenia programu marketingowego ich firmy
PROGRAM:
Dzień I
początek zajęć - godzina 10.00 - część seminaryjna
I. Analiza sytuacji firm z grupy MSP w krajowych uwarunkowaniach gospodarczych początku XXI wieku
II. Marketing niedużej firmy - uwarunkowania i niezbędne cechy
III . Zarys koncepcji "marketingu NdF" - kluczowe pojęcia
przerwa obiadowa - godzina 14.00
IV. Narzędzia "marketingu NdF" - ich miejsce w zestawie (zajęcia warsztatowe)
zakończenie zajęć w pierwszym dniu - godzina 17.00
Dzień II
początek zajęć - godzina 8.30 - zajęcia warsztatowe
V. Budowa wielofunkcyjnego stanowiska marketingowego. Jak ono działa
VI. Organizacja zespołu obsługującego marketing firmy
VII. Marketing NdF w działaniu! Budujemy wielomiesięczny (roczny) scenariusz działań marketingowych!
VIII. Scenariusz konkretnej porady: Jak wdrożyć marketing NdF w takiej firmie jak moja?
zakończenie szkolenia - godzina 15.00
Organizator:
Redakcja www.podatki.pl wspólnie z firmą Marketing Maestry
Osoby prowadzące szkolenie:
Wiesław Bełz (autor koncepcji szkolenia) - politolog, dziennikarz, podejmujący tematykę przedsiębiorczości oraz marketingu małych i średnich firm. Organizator akcji popularyzacyjnych skierowanych do MSP: "Bezpieczna Firma" (2001), "Jak zorganizować efektywny marketing w niedużej firmie" (2002), "Święto Firmy" (2002/03). Współautor książki "Jak wdrożyć CRM w małej i średniej firmie".
Marek Thorz - socjolog, ekonomista, dziennikarz (studia socjologiczne i zarządcze). Autor artykułów popularyzacyjnych i opracowań edukacyjnych na temat marketingu MSP (telemarketing, techniki internetowe, rozsyłki pocztowe), autor cyklu wywiadów na temat marketingu przeprowadzonych z przedsiębiorcami i menedżerami z województwa śląskiego
Dodatkowe informacje:
Każdy uczestnik szkolenia otrzymuje również:
- prosty program organizujący marketing ("mikro-CRM") "Super Organizer" (pełna licencja!)
- broszurę pt "Jak zorganizować efektywny marketing w niedużej firmie", W.Bełz, M.Thorz, Katowice
Nagrody specjalne dla słuchaczy, którzy w dobrowolnym teście końcowym osiągną najlepsze wyniki:
- Renomowany pakiet oprogramowania biurowego Microsoft Office Small Business Edition 2003 (pełna licencja!)
- Renomowana prezentacja Polskich Liderów Jakości "ISO GUIDE" firmy Hoppenstedt Bonnier Information Polska sp. z o.o.
Każdy Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o udziale w szkoleniu.
Miejsce i termin szkolenia:
31.01.2005 - 01.02.2005
Szczyrk, Ośrodek Turystyczno-Sportowy ZAGROŃ, ul. Wrzosowa 21
10.02.2005 - 11.02.2005
Warszawa, Ośrodek MSWiA, ul. 29 Listopada 3 B (obok Łazienek Królewskich)
Szczegółowy program i formularz zgłoszeniowy: