-
Tytuł:
Jak skutecznie promować aptekę zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 490 + VAT PLN Teraz: 490 + VAT PLN
- Termin: 2013-03-20 - 2013-03-20
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Wolters Kluwer SA
Program szkolenia:
2. Definicja reklamy apteki - orzecznictwo;
3. Nazwa apteki jako jej reklama;
4. Programy lojalnościowe - spór w doktrynie, stanowisko organów nadzoru, pierwsze orzeczenia sądów
5. Listy cenowe w aptece i poza nią;
6. Gazetki i ulotki reklamowe;
7. Czasopisma prozdrowotne;
8. Wynajem powierzchni w aptece pod działania prozdrowotne lub reklamowe (dermokonsultacje, konsultacje na temat żywienia etc.);
9. Billboardy, banery i ogłoszenia poza apteką;
10. Reklama na witrynie apteki i w jej wnętrzu;
11. Promocje cenowe;
12. Ogłoszenia w wyszukiwarkach internetowych;
13. Sponsorowanie eventów;
14. Apteki internetowe - zakres dozwolonych informacji, odrębności w zakresie reklamy w stosunku do tradycyjnych aptek;
15. Sankcje za naruszenie zakazu reklamy apteki;
16. Podmioty odpowiedzialne za naruszenie zakazu reklamy apteki;
17. Organy właściwe do nałożenia sankcji za naruszenie zakazu aptek;
18. Pierwsze decyzje organów nadzoru w obowiązującym od 1 stycznia 2012 r. stanie prawnym;
19. Reklama aptek a reklama produktów leczniczych co wolno reklamować w aptece
20. Niedozwolona reklama apteki jako czyn nieuczciwej konkurencji - konsekwencje prawne;
21. Reklama apteki naruszająca zbiorowe interesy konsumentów - konsekwencje prawne;
22. Zakaz zachęt z art. 49 ust. 3 ustawy o refundacji, w brzmieniu nadanym ustawą z dnia 4 czerwca 2012 r. o zmianie ustawy o działalności leczniczej oraz niektórych innych ustaw
Adresaci szkolenia:
Osoby odpowiedzialne za promocje aptek, osoby odpowiedzialne za promowanie produktów leczniczych, FSMP, suplementów diety, właściciele aptek, farmaceuci, osoby z działów marketingu,
Cel szkolenia:
Poznanie obowiązujących od 1 stycznia 2012 r. regulacji prawnych w zakresie reklamy aptek i ich działalności, zwłaszcza w świetle pierwszych decyzji organów w nowym stanie prawnym.
Wykładowca:
Justyna Stefańczyk-Kaczmarzyk jest radcą prawnym w KONDRAT Kancelarii Prawno - Patentowej. Ukończyła aplikację radcowską w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie. Odbyła studia podyplomowe na UW z zakresu prawa własności intelektualnej oraz w INP PAN z zakresu prawa konkurencji. Jest współautorką publikacji z zakresu prawa własności przemysłowej i prawa farmaceutycznego. Posiada ośmioletnią praktykę w profesjonalnej obsłudze klientów zdobytą w kancelarii prawnej i patentowej w tym bogate doświadczenie w skutecznym prowadzeniu sporów sądowych. Specjalizuje się w szczególności we własności intelektualnej oraz prawie farmaceutycznym. Zajmuje się zagadnieniami prawnymi dotyczącymi reklamy oraz innych działań marketingowych dotyczących produktów leczniczych oraz środków spożywczych.
Koszt udziału: 490 zł netto
Więcej informacji o szkoleniu:
Joanna Kozerska
tel.: 22 535 81 19
e-mail:
Więcej na stronie: