eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaJak skutecznie mierzyć efektywność działań marketingowych

Współcześnie marketerzy w coraz większym stopniu muszą uzasadniać swoje budżety i wskazywać z góry jak będą mierzone efekty ich działań. Formy i metody pomiaru działań marketingowych muszą być jednak zróżnicowane, w zależności od wielu istotnych czynników, takich jak specyfika rynku, wielkość firmy czy zakres jej działania. Dlatego też, tak istotnym jest poznanie i skuteczne zastosowanie mierników działań marketingowych.

W programie m.in :

  • jak badać efektywność działań w zakresie budowania marki i wprowadzania nowego produktu na rynek
  • jak skutecznie monitorować efekty kampanii ATL - wskaźniki planowania mediów i nie tylko
  • jak wdrażać efektywne kampanie BTL i śledzić ich efekty
  • jak dokonywać kompleksowej oceny działań marketingowych

Dlaczego warto wziąć udział:

  • Jak zarządzać w praktyce projektem marketingowym o ograniczonym budżecie i śledzić jego efekty
  • Jak wykorzystać potencjał wskaźników marketingowych i osiągnąć przewagę konkurencyjną na rynku
  • Jak oceniać słuszność strategicznych decyzji marketingowych
  • Jak efektywnie zarządzać budżetem marketingowym
  • Jak przekładać sukces marketingowy na narzędzia finansowe

Kto powinien wziąć udział:

  • dyrektorzy marketingu, specjaliści marketingu, project managerowie, managerowie ds. strategii i rozwoju odpowiedzialni za zarządzanie całością działań marketingowych a także pojedynczymi projektami i produktami
  • dyrektorzy i specjaliści z zakresu controllingu, pragnący lepiej badać wpływ działań marketingowych na sytuację finansową firmy
  • pracownicy agencji reklamowych, konsultanci marketingu oraz nadzorujący działania marketingowe na poziomie strategicznym


Cena:
2 495 +VAT PLN do 6 lutego 2007
2 995 + VAT po 6 lutego 2007

Szczegółowych informacji udziela:
Monika Czyż - Project Manager
tel.(12) 292 08 30