-
Tytuł:
Jak skutecznie mierzyć efektywność działań marketingowych
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 2 + VAT PLN Teraz: 2 + VAT PLN
- Termin: 2007-03-06 - 2007-03-07
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: ECU Marketing
Współcześnie marketerzy w coraz większym stopniu muszą uzasadniać swoje budżety i wskazywać z góry jak będą mierzone efekty ich działań. Formy i metody pomiaru działań marketingowych muszą być jednak zróżnicowane, w zależności od wielu istotnych czynników, takich jak specyfika rynku, wielkość firmy czy zakres jej działania. Dlatego też, tak istotnym jest poznanie i skuteczne zastosowanie mierników działań marketingowych.
W programie m.in :
- jak badać efektywność działań w zakresie budowania marki i wprowadzania nowego produktu na rynek
- jak skutecznie monitorować efekty kampanii ATL - wskaźniki planowania mediów i nie tylko
- jak wdrażać efektywne kampanie BTL i śledzić ich efekty
- jak dokonywać kompleksowej oceny działań marketingowych
Dlaczego warto wziąć udział:
- Jak zarządzać w praktyce projektem marketingowym o ograniczonym budżecie i śledzić jego efekty
- Jak wykorzystać potencjał wskaźników marketingowych i osiągnąć przewagę konkurencyjną na rynku
- Jak oceniać słuszność strategicznych decyzji marketingowych
- Jak efektywnie zarządzać budżetem marketingowym
- Jak przekładać sukces marketingowy na narzędzia finansowe
Kto powinien wziąć udział:
- dyrektorzy marketingu, specjaliści marketingu, project managerowie, managerowie ds. strategii i rozwoju odpowiedzialni za zarządzanie całością działań marketingowych a także pojedynczymi projektami i produktami
- dyrektorzy i specjaliści z zakresu controllingu, pragnący lepiej badać wpływ działań marketingowych na sytuację finansową firmy
- pracownicy agencji reklamowych, konsultanci marketingu oraz nadzorujący działania marketingowe na poziomie strategicznym
Cena:
2 495 +VAT PLN do 6 lutego 2007
2 995 + VAT po 6 lutego 2007
Szczegółowych informacji udziela:
Monika Czyż - Project Manager
tel.(12) 292 08 30