-
Tytuł:
Jak przygotować skuteczna analizę konkurencji
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 2 + VAT PLN Teraz: 2 + VAT PLN
- Termin: 2007-06-12 - 2007-06-13
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: ECU Marketing
W programie m.in :
- Jak dokonać identyfikacji konkurentów
- Jak z sukcesem przeprowadzić analizę struktury rynku
- Kluczowe elementy analizy porównawczej współkonkurentów
- Zaprojektowanie wygrywających strategii marketingowych
Zaproszeni eksperci :
- Grzegorz Karasiewicz
- Krzysztof Podstawka Wydział Zarządzania
- Uniwersytetu Warszawskiego
Dlaczego warto wziąć udział:
- Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy i umiejętności jak zorganizować i prowadzić analizy konkurencji i następnie jak projektować strategie marketingowe prowadzące do sukcesu rynkowego
- Szkolenie opiera się na wieloletniej praktyce prelegentów w obszarze analiz rynkowych i budowania skutecznych strategii marketingowych, zarówno na rynkach konsumpcyjnych (B2C) jak i przemysłowych (B2B)
Kto powinien wziąć udział:
- dyrektorzy ds. marketingu
- dyrektorzy działów sprzedaży
- kierownicy produktu
- kierownicy marki
- analitycy rynku
Wszyscy, którzy są odpowiedzialni za tworzenie i realizację strategii marketingowej w przedsiębiorstwie oraz:
Po szkoleniu uczestnicy zdobędą umiejętność budowania wygrywających strategii marketingowych w oparciu o wielowymiarową analizę konkurencji:
- gdzie punktem wyjścia jest: zdefiniowanie rynku odniesienia
- przeprowadzenie analizy konkurencji w takich wymiarach jak: identyfikacja konkurentów, analiza struktury podmiotowej rynku, analiza struktury przedmiotowej rynku, analiza intensywności konkurowania, analiza porównawcza współkonkurentów, analiza konkurentów
- zaprojektowanie skutecznej strategii marketingowej - co jest związane z określeniem rodzajowej strategii konkurowania, segmentów docelowych, wiodących instrumentów marketingu-mix oraz strategii pozycjonowania.
Koszt uczestnictwa jednej osoby w konferencji wynosi:
do 12 maj 2007r. - 2495 PLN + 22%VAT
po 12 maj 2007r. - 2995 PLN + 22%VAT
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.
Szczegółowych informacji udziela:
Monika Czyż - Project Manager
tel.(12) 292 08 30