-
Tytuł:
Internal branding
- Kategoria: Inne
- Cena: 3 495 + VAT PLN Teraz: 2 995 + VAT PLN
- Termin: 2008-09-17 - 2008-09-18
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: ECU Marketing
W programie m.in:
- Praktyczne działania w obszarze internal branding
- Nowoczesne metody budowania świadomości marki wśród pracowników
- Skuteczne sposoby wzmacniania zaangażowania pracowników z firmą
- Wizerunek firmy w oczach pracowników – zasady projektowania strategii budowania marki
Warto wziąć udział, aby:
- zdobyć umiejętność planowania i przeprowadzania działań związanych z kreowaniem wizerunku i wzmacnianiem marki wśród pracowników
- dowiedzieć się, jakie działania podjąć, aby efektywnie promować swoją firmę
- poznać skuteczne techniki i narzędzia marketingowe w zakresie komunikacji wewnętrznej
- poznać metody budowania świadomości marki, oraz techniki tworzenia tożsamości firmy i oddziaływania na pracowników
Kto powinien wziąść udział:
- Menedżerzy odpowiadający za zarządzanie marką firmy
- Dyrektorzy i Kierownicy Działów HR
- yrektorzy i Kierownicy ds. PR
- Dyrektorzy i Kierownicy Działów Marketingu
- Dyrektorzy i Kierownicy Działów Komunikacji Wewnętrznej i Korporacyjnej
- wszystkie osoby odpowiedzialne za budowanie oraz wzmacnianie wizerunku marki wśród pracowników
Program:
I DZIEŃ
9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie
Prowadzenie: Piotr Wiśniewski, Niezależny konsultant
10.00-11.30 Marka a strategia firmy
- misja, cel firmy a kreowanie marki firmy
- metody budowania świadomości marki wśród pracowników
- typy i powstawanie strategii
- ćwiczenie: jak i dlaczego postrzegamy markę?
- ćwiczenie: marka firmowa: dobra i zła, zalety i wady marek
11.30-11.45 Przerwa na kawę
11.45-13.00 Czym jest i jakie znaczenie ma internal branding w firmie
- jak wyglądają skuteczne działania firmy w tym obszarze?
- najlepsze projekty w obrębie internal branding
- sztuka przyciągania i zatrzymania najbardziej pożądanych pracowników
- jak sprawić aby pracownicy nie tylko chcieli pozostać w firmie, ale również byli ambasadorami firmowej marki
- ćwiczenie: przykładowe działania w obszarze internal branding w firmie
13.00-14.00 Lunch
14.00-14.45 Metody budowania świadomosci marki wśród pracowników – sprawdzone strategie PR
Tomasz Kiewisz, Real Polska
- internal branding jako cel strategiczny firmy
- jak budować wiarygodność firmy
- zakres działań
– właściwa diagnoza sytuacji
– wybór priorytetów
– przykłady konkretnych inicjatyw i projektów
– komunikacja zmian
14.45-17.00 Strategie informacyjne wzmacniające firmową markę
- powiązania informacyjne z otoczeniem i innymi komórkami przedsiębiorstwa
- wpływ działań komunikacyjnych firmy na wzmocnienie firmowej marki wśród pracowników
- komunikacja formalna i nieformalna – budowanie zaangażowania pracownika
- jak właściwie dopasować komunikację do potencjalnego pracownika
- strategie wymiany informacji a wzmacnianie marki –praktyczne wskazówki
- ćwiczenie: zasady komunikacji społecznej – jak być skutecznym
17.00 Zakończenie
II DZIEŃ
9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie
Prowadzenie: Piotr Wiśniewski, Niezależny konsultant
10.00-11.30 Sposoby kształtowania kultury firmy – firma jako społeczność
- pochodzenie i postrzeganie elementów kultury firmy
- organizacja a tworzenie jej kultury
- zwyczaj, obyczaj, reguła – pochodzenie i znaczenie
- kultura pracy w zespole – zasady i oczekiwania
- organizacja formalna i nieformalna
- kreowanie wizerunku osobistego i firmowego
- ćwiczenie: przykładowe działania w obszarze budowania kultury organizacyjnej firmy
11.30-11.45 Przerwa na kawę
11.45-13.00 Skuteczne kreowanie wizerunku firmy w oczach pracowników
- program kreowania wizerunku firmy – metody doboru technik
- wizerunek a tożsamość firmy (definicje)
- otoczenie firmy: sprzymierzeńcy, obojętni, niechętni
- wizerunek firmy w oczach pracowników
- ćwiczenie: jak budować wizerunek, projektowanie strategii budowania marki
13.00-14.00 Lunch
14.00-14.45 Budowanie wizerunku odpowiedzialnego społecznie pracodawcy – case study: JMD
Agata Wójcik, Jeronimo Martins Dystrybucja
- strategia budowania wizerunku firmy na rynku pracy
- metody budowania świadomości marki wśród pracowników
- pracownik najlepszym ambasadorem marki – narzędzia budowania zaangażowania zespołu
- najciekawsze akcje prowadzone w JMD
- firma odpowiedzialna społecznie: zaangażowanie pracowników w działania z dziedziny ochrony środowiska i CSR
14.45-15.00 Przerwa na kawę
15.00-16.30 Techniki tworzenia tożsamości firmy i oddziaływania na pracowników
- wizualne i pozawizualne elementy systemu tożsamości firmy
- warunki jakie powinny spełniać elementy systemu tożsamości
- jak wykorzystać publikacje w kształtowaniu wizerunku firmy
- rodzaje imprez firmowych oraz "dni otwarte" w firmie
- ćwiczenie: działania informacyjne a inne elementy oddziaływania
16.30 Zakończenie - wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa jednej osoby w Warsztacie wynosi:
2995 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 14 sierpnia 2008r.
3495 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 14 sierpnia 2008r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały, przerwy kawowe oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Monika Czyż - Project Manager
tel.(12) 350 54 00