eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaIII edycja Zarządzanie Siłami Sprzedaży

Dział Sprzedaży – czy to rzeczywiście zawsze „oczko w głowie” każdego przedsiębiorstwa? Sprzedawca powinien sprzedać produkt i być zadowolony z benefitów, które za to otrzymuje. Klient powinien być usatysfakcjonowany z zakupionego produktu oraz ze wszystkich kontaktów związanych z samym procesem zakupu i późniejszego korzystania z produktu. Konieczność zwiększenia wyników sprzedaży sprawia, że firmy stale poszukują skutecznych sposobów usprawnienia działań zespołu handlowego.

Jak zatem w dobie kryzysu znaleźć i zatrzymać „urodzonych sprzedawców”, jak ich motywować i sprawić by pozostali w firmie? Jak zbudować efektywny team handlowy
i wpłynąć na efekty biznesowe?

Jeśli wciąż zadajesz sobie pytania:

  • Jakie są skuteczne metody budowania zespołu sprzedaży i podnoszenia jego efektywności?
  • Jak zatrzymać najlepszych handlowców?
  • Czy mój zespół sprzedażowy daje z siebie wszystko? Czy ich energia i umiejętności koncentrowane są na czynnościach przynoszących największe zyski? Jak szybko nowi pracownicy wchodzą do gry?
  • Jak efektywnie wykorzystać mierniki i wskaźniki?
  • Jak będąc Dyrektorem Sprzedaży, głównym handlowcem firmy, podnosić efektywność działów sprzedaży? Jak „pogodzić” dział sprzedaży z działem marketingu tworząc spójną komunikację? Jak wykorzystać wizerunek marki?

...nie może zabraknąć Cię na Warsztacie! W nieformalnej atmosferze będziesz mieć niepowtarzalną okazję do dyskusji i wymiany doświadczeń.

Warsztaty kierujemy do osób zarządzających działami sprzedaży jak również pracowników odpowiedzialnych za budowę efektywnych systemów motywacyjnych dla handlowców,
w szczególności:

  • Dyrektorów sprzedaży
  • Dyrektorów ds. wsparcia sprzedaży
  • Dyrektorów ds. rozwoju sprzedaży
  • Key Account Managerów
  • Sales Managerów

Zapraszam Państwa do udziału w Warsztatach
Magdalena Marczak - Junior Project Manager



PROGRAM:

09:00 Rejestracja, poranna kawa i powitanie uczestników

09:30 Interaktywne wprowadzenie i zapoznanie z uczestnikami

09:50 Jak maksymalnie wykorzystać siłę wiedzy i umiejętności zespołu sprzedażowego

Zbigniew Błażejczyk, Ekspert, SAABISU

  • Omówienie potrzeb klientów – jak rozpoznać oczekiwania klientów, aby efektywnie sprzedawać
  • Umiejętności kreowania potrzeb – wpływ działań marketingowo-sprzedażowych na postawy klientów
  • Jak słuchać klienta – jak zrozumieć, co jest ważne dla klienta w różnych kanałach komunikacji
  • Jak zespół sprzedażowy może budować wizerunek marki  - przygotowanie
    i nastawienie pracowników
  • Grupy docelowe – czy ich tworzenie jest korzystne
  • Ponowna sprzedaż do tego samego klienta – utrzymanie relacji z klientem w celu „dosprzedaży”
  • Rozpoznanie rynku – czy znam rynek, na którym sprzedaję swoje produkty
  • Wykorzystywanie danych z CRM – jakie dane należy zbierać i wykorzystywać podczas przygotowywania zespołów sprzedażowych
  • Analiza case study

11:20 Przerwa na kawę

11:35 Zarządzanie zespołem – budowanie zespołu. Upełnomocnienie jako sposób na zatrzymanie najlepszych sprzedawców

Katarzyna Skoczek, Ekspert, Tobea.pl Tomasz Kuryło, Przedsiębiorca, Tobea.pl

WARSZTAT KREATYWNY Z PIGUŁKĄ WIEDZY

  • Po co upełnomocnienie? Jak my mamy sprzedawać i zarabiać pieniądze
  • Zarządzanie oparte na wartościach i zasadach
  • Jak przełamać uprzedzenia przełożony-podwładny
  • Jak wypracować proces słuchania i tworzenia porozumienia
  • Dlaczego ludzie wolą działać wspaniale niż przeciętnie
  • Błędy - doskonała okazja do podniesienia kompetencji

12:20 Wypalenie zawodowe – dlaczego jego symptomów nie wolno ignorować; reakcja na pierwsze objawy

Katarzyna Skoczek, Ekspert, Tobea.pl Tomasz Kuryło, Przedsiębiorca, Tobea.pl

WARSZTAT KREATYWNY Z PIGUŁKĄ WIEDZY

  • Wypalenie zawodowe jako problem, którego źródło leży w organizacji
  • Kiedy powinna zapalić się czerwona żarówka czyli jakie są pierwsze
  • Symptomy wypalenia i jak na nie reagować
  • Jakie działania podjąć na poziomie jednostki a jakie na poziomie organizacji by wypaleniu przeciwdziałać
  • Idea work-life balance - czyli co wszyscy teoretycznie wiedzą, a mało komu udaje się osiągnąć i utrzymać

13:05 Przerwa na lunch

14:00 Mierniki sprzedażowe i ich wpływ na wydajność pracy

Zbigniew Błażejczyk, Ekspert, SAABISU

  • Jak określić i stosować KPI w sprzedaży – wielowymiarowa ocena wartości klienta w czasie, efektywność kampanii i skuteczność pracowników
  • Zarządzanie bazą sprzedażową - wykorzystanie różnych kanałów kontaktu w celu zmaksymalizowania efektów posiadania własnej bazy sprzedażowej
  • Analiza case study

15:00 Obsługa posprzedażowa – czyli, jak nie doprowadzić do jednorazowej sprzedaży

Zbigniew Błażejczyk, Ekspert, SAABISU

  • Relacje z klientem – małżeństwo z wyboru – fazy relacji zachodzące w związku
  • Kiedy należy rozpocząć starania o utrzymanie klienta
  • Reklamacje – zagrożenie czy szansa – niezadowoleni są najważniejsi – jak efektywnie korzystać z informacji zwrotnej
  • Poprawne rozliczanie usług
  • Zarządzanie kontaktem z klientem. Klient już jest – czas na relacje budujące lojalność

15:30 Przerwa na kawę

15:45 Narzędzia klasy CRM – Pożyteczne? Skuteczne? Konieczne? Wiedza o Kliencie podstawą do rozwoju firmy

Zbigniew Błażejczyk, Ekspert, SAABISU

  • Kartoteka klienta / integracja danych o kliencie – czy to się opłaca
  • Aplikacje klasy CRM – czy warto wykorzystywać je w sprzedaży

16:30 Jak zarobić na kryzysie? Zarządzanie kanałem sprzedaży w czasach niepewności rynkowej

Mariusz Karbowski, T-Systems Polska Sp. z o.o.

  • Analiza case study
  • Pozycjonowanie działu sprzedaży w dobie kryzysu – gra o zwycięstwo!
  • Przegonić konkurencję – Dyrektor Sprzedaży motorem zmian i głównym handlowcem firmy

17:00 Zakończenie warsztatów, wręczenie certyfikatów

 

 


Koszt uczestnictwa:
995 PLN (od 19 marca 2013 do 19 kwietnia 2013)
1495 PLN (od 20 kwietnia 2013 do 8 maja 2013)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)

Szczegółowe informacje:
tel.: 22 333 97 77
faks: 22 333 97 78
e-mail: Więcej na stronie: