-
Tytuł:
III edycja Zarządzanie Siłami Sprzedaży
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 1 495 + VAT PLN Teraz: 995 + VAT PLN
- Termin: 2013-05-08 - 2013-05-08
- Miejsce: Poznań / wielkopolskie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Dział Sprzedaży – czy to rzeczywiście zawsze „oczko w głowie” każdego przedsiębiorstwa? Sprzedawca powinien sprzedać produkt i być zadowolony z benefitów, które za to otrzymuje. Klient powinien być usatysfakcjonowany z zakupionego produktu oraz ze wszystkich kontaktów związanych z samym procesem zakupu i późniejszego korzystania z produktu. Konieczność zwiększenia wyników sprzedaży sprawia, że firmy stale poszukują skutecznych sposobów usprawnienia działań zespołu handlowego.
Jak zatem w dobie kryzysu znaleźć i zatrzymać „urodzonych sprzedawców”, jak ich motywować i sprawić by pozostali w firmie? Jak zbudować efektywny team handlowy
i wpłynąć na efekty biznesowe?
Jeśli wciąż zadajesz sobie pytania:
- Jakie są skuteczne metody budowania zespołu sprzedaży i podnoszenia jego efektywności?
- Jak zatrzymać najlepszych handlowców?
- Czy mój zespół sprzedażowy daje z siebie wszystko? Czy ich energia i umiejętności koncentrowane są na czynnościach przynoszących największe zyski? Jak szybko nowi pracownicy wchodzą do gry?
- Jak efektywnie wykorzystać mierniki i wskaźniki?
- Jak będąc Dyrektorem Sprzedaży, głównym handlowcem firmy, podnosić efektywność działów sprzedaży? Jak „pogodzić” dział sprzedaży z działem marketingu tworząc spójną komunikację? Jak wykorzystać wizerunek marki?
...nie może zabraknąć Cię na Warsztacie! W nieformalnej atmosferze będziesz mieć niepowtarzalną okazję do dyskusji i wymiany doświadczeń.
Warsztaty kierujemy do osób zarządzających działami sprzedaży jak również pracowników odpowiedzialnych za budowę efektywnych systemów motywacyjnych dla handlowców,
w szczególności:
- Dyrektorów sprzedaży
- Dyrektorów ds. wsparcia sprzedaży
- Dyrektorów ds. rozwoju sprzedaży
- Key Account Managerów
- Sales Managerów
Zapraszam Państwa do udziału w Warsztatach
Magdalena Marczak - Junior Project Manager
PROGRAM:
09:00 Rejestracja, poranna kawa i powitanie uczestników
09:30 Interaktywne wprowadzenie i zapoznanie z uczestnikami
09:50 Jak maksymalnie wykorzystać siłę wiedzy i umiejętności zespołu sprzedażowego
Zbigniew Błażejczyk, Ekspert, SAABISU
- Omówienie potrzeb klientów – jak rozpoznać oczekiwania klientów, aby efektywnie sprzedawać
- Umiejętności kreowania potrzeb – wpływ działań marketingowo-sprzedażowych na postawy klientów
- Jak słuchać klienta – jak zrozumieć, co jest ważne dla klienta w różnych kanałach komunikacji
- Jak zespół sprzedażowy może budować wizerunek marki - przygotowanie
i nastawienie pracowników - Grupy docelowe – czy ich tworzenie jest korzystne
- Ponowna sprzedaż do tego samego klienta – utrzymanie relacji z klientem w celu „dosprzedaży”
- Rozpoznanie rynku – czy znam rynek, na którym sprzedaję swoje produkty
- Wykorzystywanie danych z CRM – jakie dane należy zbierać i wykorzystywać podczas przygotowywania zespołów sprzedażowych
- Analiza case study
11:20 Przerwa na kawę
11:35 Zarządzanie zespołem – budowanie zespołu. Upełnomocnienie jako sposób na zatrzymanie najlepszych sprzedawców
Katarzyna Skoczek, Ekspert, Tobea.pl Tomasz Kuryło, Przedsiębiorca, Tobea.pl
WARSZTAT KREATYWNY Z PIGUŁKĄ WIEDZY
- Po co upełnomocnienie? Jak my mamy sprzedawać i zarabiać pieniądze
- Zarządzanie oparte na wartościach i zasadach
- Jak przełamać uprzedzenia przełożony-podwładny
- Jak wypracować proces słuchania i tworzenia porozumienia
- Dlaczego ludzie wolą działać wspaniale niż przeciętnie
- Błędy - doskonała okazja do podniesienia kompetencji
12:20 Wypalenie zawodowe – dlaczego jego symptomów nie wolno ignorować; reakcja na pierwsze objawy
Katarzyna Skoczek, Ekspert, Tobea.pl Tomasz Kuryło, Przedsiębiorca, Tobea.pl
WARSZTAT KREATYWNY Z PIGUŁKĄ WIEDZY
- Wypalenie zawodowe jako problem, którego źródło leży w organizacji
- Kiedy powinna zapalić się czerwona żarówka czyli jakie są pierwsze
- Symptomy wypalenia i jak na nie reagować
- Jakie działania podjąć na poziomie jednostki a jakie na poziomie organizacji by wypaleniu przeciwdziałać
- Idea work-life balance - czyli co wszyscy teoretycznie wiedzą, a mało komu udaje się osiągnąć i utrzymać
13:05 Przerwa na lunch
14:00 Mierniki sprzedażowe i ich wpływ na wydajność pracy
Zbigniew Błażejczyk, Ekspert, SAABISU
- Jak określić i stosować KPI w sprzedaży – wielowymiarowa ocena wartości klienta w czasie, efektywność kampanii i skuteczność pracowników
- Zarządzanie bazą sprzedażową - wykorzystanie różnych kanałów kontaktu w celu zmaksymalizowania efektów posiadania własnej bazy sprzedażowej
- Analiza case study
15:00 Obsługa posprzedażowa – czyli, jak nie doprowadzić do jednorazowej sprzedaży
Zbigniew Błażejczyk, Ekspert, SAABISU
- Relacje z klientem – małżeństwo z wyboru – fazy relacji zachodzące w związku
- Kiedy należy rozpocząć starania o utrzymanie klienta
- Reklamacje – zagrożenie czy szansa – niezadowoleni są najważniejsi – jak efektywnie korzystać z informacji zwrotnej
- Poprawne rozliczanie usług
- Zarządzanie kontaktem z klientem. Klient już jest – czas na relacje budujące lojalność
15:30 Przerwa na kawę
15:45 Narzędzia klasy CRM – Pożyteczne? Skuteczne? Konieczne? Wiedza o Kliencie podstawą do rozwoju firmy
Zbigniew Błażejczyk, Ekspert, SAABISU
- Kartoteka klienta / integracja danych o kliencie – czy to się opłaca
- Aplikacje klasy CRM – czy warto wykorzystywać je w sprzedaży
16:30 Jak zarobić na kryzysie? Zarządzanie kanałem sprzedaży w czasach niepewności rynkowej
Mariusz Karbowski, T-Systems Polska Sp. z o.o.
- Analiza case study
- Pozycjonowanie działu sprzedaży w dobie kryzysu – gra o zwycięstwo!
- Przegonić konkurencję – Dyrektor Sprzedaży motorem zmian i głównym handlowcem firmy
17:00 Zakończenie warsztatów, wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa:
995 PLN (od 19 marca 2013 do 19 kwietnia 2013)
1495 PLN (od 20 kwietnia 2013 do 8 maja 2013)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)
Szczegółowe informacje:
tel.: 22 333 97 77
faks: 22 333 97 78
e-mail: Więcej na stronie: