eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaFranczyza

W programie m.in :

  • Placówka partnerska czy otwarcie nowego oddziału – analiza finansowa
  • Jak skonstruować dobrą umowę z partnerem – umowa: franchisingowa, agencyjna
  • Pozyskiwanie idealnego partnera – analiza, badania marketingowe
  • AWybór lokalizacji dla placówki partnerskiej
  • Konstruowanie pakietu franczyzowego – krok po kroku

Dlaczego warto wziąć udział:

  • W dobie wysokiej inflacji i rosnących kosztów pracy wiele firm redukuje koszty związane z dalszym rozwojem, jak i bieżącą działalnością. Czy w tak niesprzyjających warunkach gospodarczych firmy powinny zapomnieć o dalszym rozwoju, ekspansji? Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta – NIE!
  • alternatywą dla otwarcia nowego, kosztownego oddziału jest współpraca partnerska w ramach franczyzy
  • Na spotkaniu zaprezentujemy m. in.:
    – Korzyści i wady współpracy w ramach umowy franczyzowej
    – Dokonamy analizy finansowej opłacalności takiej formy współpracy
    – Przedstawimy najlepsze metody pozyskiwania idealnego franczyzobiorcy
  • Doświadczeni i sprawdzeni eksperci z firm: PROFIT system oraz Polskiej Organizacji Franczyzodawców podzielą się z Państwem swoim doświadczeniem w zakresie prowadzenia współpracy w formie franczyzy

Na spotkaniu spotkacie Państwo przedstawicieli:

  • Banków
  • Sieci stacji paliwowych
  • Sieci hotelowych
  • Przedsiębiorstwa z sektora FMCG, Retailing
  • Firm logistycznych
  • Operatorów komórkowych

Reprezentowanych przez:

  • Departament Placówek Partnerskich
  • Dział Rozwoju Sieci
  • Dział Prawny
  • Właścicieli i kadrę zarządzającą firm rozwijających lub planujących budowę sieci własnej lub partnerskiej

Program szkolenia:

17.11.2008, PONIEDZIAŁEK

9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie

KORZYŚCI I WADY WSPÓŁPRACY W RAMACH FRANCZYZY. WYBÓR WŁAŚCIWEJ STRATEGII ROZWOJU – ANALIZA

10.00-11.00 Zalety i wady systemu franczyzoweg

Michał Wiśniewski, PROFIT system

  • Współpraca niezależnych partnerów w ramach systemu franczyzowego i agencyjnego
  • Zalety i wady współpracy w ramach systemu franczyzowego i agencyjnego

11.00-11.15 Przerwa na kawę

11.15-12.15 Rynek systemów franczyzowych i agencyjnych w Polsce

Michał Wiśniewski, PROFIT system

  • Dane dotyczące systemów funkcjonujących w Polsce
  • Analiza rynku wraz z przykładami sukcesów i porażek

12.15-13.15 Czy każdy biznes można rozwijać na zasadzie franczyzy lub agencji?

Michał Wiśniewski, PROFIT system

  • Ocena własnego przedsiębiorstwa
  • Opracowanie modelu biznesowego

13.15-14.15 Lunch

14.15-15.15 Ocena opłacalności tworzenia systemu franczyzowego lub agencyjnego

Michał Wiśniewski, PROFIT system

  • Koszty związane ze stworzeniem systemu franczyzowego i agencyjnego
  • Porównanie kosztów i przychodów związanych z otwarciem oddziału własnego, placówki agencyjnej i placówki franczyzowej

OKREŚLENIE ZASAD WSPÓŁPRACY Z PARTNEREM

15.15-15.30 Przerwa na kawę

15.30-16.30 Prawne uwarunkowania umowy franczyzowej i agencyjnej

Karina Korczyńska, PROFIT system

  • Przepisy dotyczące umowy franczyzowej
  • Przepisy dotyczące umowy agencyjnej
  • Zagadnienia związane z prawem konkurencji: ustalanie cen, wyłączność dostaw, zakaz prowadzenia działalności konkurencyjnej
  • Zagadnienia związane z ochroną tajemnicy przedsiębiorstwa

16.30-17.30 Opracowanie pakietu franczyzowego

Karina Korczyńska, PROFIT system

  • Umowa franczyzowa / agencyjna
  • Podręcznik operacyjny
  • Model finansowy
  • Prospekt informacyjny
  • List intencyjny

17.30 Zakończenie

18.11.2008, WTOREK

9.30-10.00 Rejestracja i przywitanie

WYBÓR PARTNERA

10.00-11.00 Wybór franczyzobiorcy

Arkadiusz Słodkowski, PROFIT system

  • Czy najlepszymi partnerami są osoby z branży
  • Czynniki cechujące idealnego franczyzobiorcę

11.00-11.15 Przerwa na kawę

11.15-12.15 Ocena atrakcyjności oferty franczyzowej

Arkadiusz Słodkowski, PROFIT system

  • Kryteria emocjonalne
  • Kryteria racjonalne

12.15-13.15 Wybór lokalizacji

Arkadiusz Słodkowski, PROFIT system

  • Zakres wsparcia ze strony franczyzodawcy (organizatora systemu)
  • Ocena lokalizacji
  • Adaptacja do potrzeb systemu

13.15-14.15 Lunch

REKRUTACJA PARTNERÓW BIZNESOWYCH

14.15-15.15 Komunikacja oferty franczyzowej (agencyjnej)

Marcin Kaleta, PROFIT system

  • Czynniki wpływające na wizerunek
  • Najskuteczniejsza sprzedaż oferty
  • Komunikacja zmian

15.15-16.15 Jak pozyskać partnerów?

Marcin Kaleta, PROFIT system

  • Działania w terenie
  • Ogłoszenia
  • Działania PR
  • Imprezy

16.15-16.30 Przerwa na kawę

EKSPANSJA MIĘDZYNARODOWA

16.30-17.00 Strategia rozwoju

Michał Wiśniewski, PROFIT system

  • Wybór rynków docelowych
  • Wybór formy ekspansji (bezpośrednio, spółka, master franczyza)

17.00-17.30 Wycena franczyzy zagranicznej

Michał Wiśniewski, PROFIT system

  • Wartość marki
  • Wartość know-how
  • Wartość wsparcia

17.30 Zakończenie - wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa jednej osoby w warsztatach wynosi:
3295 PLN + 22%VAT przy rejestracji do 17 października 2008 r.
3795 PLN + 22%VAT przy rejestracji po 17 października 2008 r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

Szczegółowe informacje: Sebastian Wojciechowski - Project Manager
tel.(22) 256 72 00
fax.(22) 256 70 20