-
Tytuł:
Ewolucja przedstawiciela handlowego
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 2 595 + VAT PLN Teraz: 1 995 + VAT PLN
- Termin: 2012-01-17 - 2012-01-17
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Business Media Solutions Sp.z.o.o.
Jaka jest aktualnie rola przedstawiciela handlowego? Jakie zadania stawiamy, jakie oczekiwania mamy wobec naszych przedstawicieli w obecnych realiach rynkowych?
Jak ukierunkować przedstawiciela w rynku tradycyjnym a jak w nowoczesnym? W końcu… jak znaleźć przedstawiciela, który będzie w stanie tym oczekiwaniom/ zadaniom sprostać? Jak nim zarządzać? Jak go motywować?
Wychodząc naprzeciw tym pytaniom Firma Business Media Solutions stworzyła praktyczne spotkanie, na którym, w formie dyskusji, praktycy podzielą się swoją wiedzą
i doświadczeniami.
Program:
Główne zagadnienia:
- Dostosowanie struktur działu sprzedaży do nowej sytuacji rynkowej - Case Study Coca Cola HBC Polska
- Metody motywacji oraz zarządzania pracą przedstawiciela handlowego - Case Study Raiffeisen Bank
- Znaczenie przedstawiciela handlowego w rynku tradycyjnym - Case Study Inco Veritas
- Perspektywa rozwoju przedstawiciela handlowego w kanale nowoczesnym - Case Study Inco Veritas
Dodatkowo w programie:
SPARK – prosta i skuteczna metoda weryfikacji kandydatów w procesie rekrutacji
Zmiany kompetencji klientów wymuszające zmianę roli przedstawiciela handlowego
Prelegenci:
Swoją praktyczną wiedzą, odwołując się do licznych case studies, podzielą się z Państwem eksperci reprezentujący renomowane firmy: Raiffeisen Bank, Catman Polska, Coca Cola HBC Polska, Salesberry oraz Inco Veritas.
Koszt uczestnictwa:
1995 PLN + VAT przy rejestracji do 23 grudnia 2011 r.
2595 PLN + VAT przy rejestracji po 23 grudnia 2011 r.
Szczegółowe informacje:
Business Media Solutions Sp. z.o.o.
tel.: 22 412 50 62
e-mail:
Więcej na: