eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaEtykieta w biznesie i nie tylko

Program:

W trakcie szkolenia poruszone zostaną zagadnienia:

  1. Współczesna etykieta w biznesie
    • Elementy protokołu dyplomatycznego w biznesie
    • Rola współczesnej etykiety w biznesie oraz życiu towarzyskim
    • Savoir-vivre dnia codziennego

  2. Kreowanie wizerunku w biznesie
  3. Sztuka profesjonalnej komunikacji w biznesie
    • komunikacja werbalna i niewerbalna, m.in. body language
    • zasady etykiety w korespondencji biznesowej - tradycyjnej i elektronicznej

  4. Etykieta w negocjacjach
    • istota negocjacji międzykulturowych
    • zasady negocjacji w różnych kulturach (Europa, Stany Zjednoczone, Azja)

  5. Przyjęcia i uroczystości
    • rodzaje uroczystości, zakres obowiązków w kwestii organizacji przyjęć
    • zaproszenia, menu
    • taktowne zachowanie się przy stole i unikanie popełniania gaf

  6. Różnice kulturowe w biznesowych stosunkach międzynarodowych
    • na czym polega etykieta w biznesie międzynarodowym?
    • budowanie pozytywnych relacji pomiędzy przedstawicielami odmiennych kultur

  7. Wyjazdy służbowe oraz wizyty delegacji zagranicznych
    • precyzyjne przygotowanie planu wyjazdu służbowego


Cel:

Udział w szkoleniu pozwoli uzyskać praktyczną wiedzę na temat współczesnych reguł profesjonalnego savoir-vivru, w szczególności:

  • Jak przestrzegać zasad dobrych obyczajów w kontaktach biznesowych oraz towarzyskich?
  • Jak prawidłowo przygotować korespondencję biznesową z zachowaniem zasad savoir-vivru?
  • Jakimi zasadami kierować się przy prawidłowym kreowaniu etykiety wyglądu zewnętrznego?
  • Jak profesjonalnie zorganizować zarówno małą uroczystość firmową, jak również konferencję prasową?
  • Jakich zasad przestrzegać przyjmując delegacje gości zagranicznych?
  • Jak nie popełniać gaf wynikających z różnic kulturowych?

Szkolenie adresujemy do:

  • Menedżerów i kierowników wszystkich szczebli zarządzania, którzy, aby osiągnąć sukces poza fachową wiedzą oraz umiejętnościami menadżerskimi powinni odznaczać się znajomością nienagannych manier w środowisku biznesu
  • Wszystkich osób chcących bez kompleksów poruszać się we współczesnym świecie<

Metody pracy:

  • Zajęcia prowadzone będą w formie informacyjno-doradczej z elementami warsztatów i analizą studiów przypadku
  • Zajęcia będą prowadzone w takiej formie aby uczestnicy czuli się partnerami spotkania
  • Możliwość przeanalizowania i skonsultowania z trenerem konkretnych przypadków z Państwa praktyki zawodowej
  • Mała liczebność grupy gwarantuje aktywne uczestnictwo w realizacji ćwiczeń indywidualnych i grupowych

Koszt szkolenia:
Cena wynosi: 450,00 zł
Cena obejmuje: udział w zajęciach, materiały dydaktyczne, płytę CD-ROM z elektroniczną wersją materiałów, pakiet konferencyjny, certyfikat ukończenia szkolenia, catering (obiad każdego dnia, kawa, herbata, słodki poczęstunek)

Szczegółowe informacje na stronie organizatora: