-
Tytuł:
Efektywne zarządzanie produktami bankowymi
- Kategoria: Finanse, bankowość
- Cena: 2 620 PLN Teraz: 2 620 PLN
- Termin: 2013-04-09 - 2013-04-11
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Warszawski Instytut Bankowości
Co osiągniesz poprzez udział w szkoleniu?
Uporządkujesz wiedzę i umiejętności z zakresu tworzenia nowych produktów bankowych
i rozszerzysz je o nowe podejście wykorzystujące metodykę Six Sigma-Lean
W szczególności będziesz potrafił:
- wyeliminować błędy, jakie często popełniamy przy tradycyjnym projektowaniu produktu bankowego
- wykorzystać podstawy metodyk Six Sigma i Lean do efektywnego tworzenia nowego produktu bankowego, opartego na tych metodykach
- posługiwać się technikami organizacji projektu nowego produktu, tworzenia zintegrowanego zespołu funkcyjnego
Komu polecamy szkolenie?
- Szefom nadzorującym zarządzanie produktami bankowymi
- Menedżerowie produktów bankowych o krótszym stażu pracy
- Pracownicy komórek marketingu bankowego
- Właścicielom (koordynatorom) procesów bankowych
Jak przebiegają zajęcia?
Zajęcia są prowadzone w formie trzydniowego warsztatu. Po prezentacji podstawowych zagadnień metodycznych odbywają się prace w małych grupach nad własnymi lub specjalnie przygotowanymi studiami przypadku. Po wykonaniu prac grupowych następuje analiza ich wyników i sformułowanie końcowych rekomendacji trenera, podsumowujących najlepsze praktyki w zakresie projektowania produktów bankowych wg Six Sigma-Lean.
Po szkoleniu możesz kontynuować proces uczenia się, korzystając ze wsparcia trenera (kontakt mailowy przez miesiąc od zakończenia szkolenia) oraz zaglądając do „Przybornika uczestnika szkolenia WIB". A w Przyborniku np.:
- Do poczytania, czyli spis lektur uzupełniających
- Do posurfowania, czyli adresy www warte zainteresowania
- Sprawdź się, czyli zadanie do samodzielnego rozwiązania
- Dla przypomnienia, czyli materiał szkoleniowy w pliku pdf
- Polecamy również, czyli rekomendowana ścieżka szkoleniowa
Kto prowadzi szkolenie?
dr Józef Bielecki, doświadczony specjalista w projektowaniu i usprawnianiu procesów bankowych, Lean Six Sigma Master Black Belt, Trener Kreatywny WIB 2010, Wzorowy Trener WIB 2011 i 2012
Jaki jest zakres tematyczny szkolenia?
Koncepcja produktu bankowego
- Produkt bankowy a usługa bankowa
- Rynkowy aspekt produktu bankowego
- Procesowy aspekt produktu bankowego
- Jakość i opłacalność produktu bankowego
- Produkt bankowy w ofercie dla klienta
- Uzasadnienie budowy strategicznego planu rozwoju produktów bankowych
- Zasady budowy strategicznego planu rozwoju produktów bankowych
- Informacje do budowy strategicznego planu rozwoju produktów bankowych
- Analiza pola sił (FFA)
- Warianty planu strategicznego
- Zasady wyboru optymalnego wariantu planu strategicznego
- Koncepcja i znaczenie praktyczne systemu jakości Six Sigma
- Koncepcja i znaczenie praktyczne Lean Management
- Cel i metody integracji Six Sigma i Lean
- Podstawowe techniki i narzędzia w zintegrowanym podejściu metodycznym Six Sigma i Lean Management
- Cel i metody integracji Six Sigma i Lean
- Podstawowe techniki i narzędzia w zintegrowanym podejściu metodycznym Six Sigma i Lean
- Mapa drogowa tworzenia nowego produktu bankowego
- Uzasadnienie koncepcji nowego produktu bankowego - przybliżona analiza kosztowo/dochodowa
- Szacowanie potencjału rynkowego
- Analiza potrzeb i wymogów potencjalnego klienta w aspekcie nowego produktu bankowego (VOC, QFD, CTQ, Krzywe Kano)
- Analiza konkurencji
- Analiza wariantów koncepcji nowego produktu - wybór wariantu optymalnego; porównanie elementów koncepcji nowego produktu, analiza kosztowo/dochodowa, kryteria Lean - Six Sigma w wyborze koncepcji optymalnej
- Metody i techniki szczegółowego projektowania produktu dla optymalnego wariantu koncepcji; zasady projektowanie poszczególnych elementów, scenariusz FMEA
- Weryfikacja zaprojektowanych elementów wybranej koncepcji produktu; metody i techniki weryfikacji
- Dokumentacja nowego produktu
- Zatwierdzenie oferty nowego produktu,
- Strategia ceny,
- Strategia komunikacji z klientem,
- Strategia sprzedaży w kanałach dystrybucji
- Strategia doboru kanałów dystrybucji
- Strategia ceny; uwarunkowania wewnątrz bankowe i uwarunkowania zewnętrzne
- Strategia komunikacji z klientem w różnych fazach życia produktu
- Strategia jakości; polityka jakości, mierniki jakości, monitorowanie jakości, doskonalenie jakości
Koszt udziału: 2620 zł netto, VAT zw., plus koszt obiadów
Szczegółowe informacje:
Marzena Cieślak - Menedżer Projektów Szkoleniowych
tel.: 22 826 99 24, 22 826 81 35 wew. 108
kom.: 664 907 210
Więcej na stronie: