eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaEfektywne Planowanie Mediów W Kampaniach Marketingowych
  • Tytuł:

    Efektywne Planowanie Mediów W Kampaniach Marketingowych

  • Kategoria: Marketing i Sprzedaż
  • Cena: 3 495 + VAT PLN Teraz: 2 995 + VAT PLN
  • Termin: 2008-05-29 - 2008-05-30
  • Miejsce: / mazowieckie
  • Organizator: ECU Marketing

Planowanie mediów staje się powoli sztuką, której znajomość decyduje o klęsce lub powodzeniu kampanii marketingowej. Powierzchowna i teoretyczna wiedza o zagadnieniach dotyczących planowania i kupowania mediów znacznie ogranicza samodzielność i efektywność współpracy z domami mediowymi. Warsztat ma na celu przybliżyć jego uczestnikom wiedzę, która była dotychczas dostępna „tylko dla wtajemniczonych” – zapoznać ich z zasadami planowania mediów, podziału budżetu oraz doboru nośników. Nabycie umiejętności praktycznego wykorzystania wskaźników stosowanych w analizie mediów oraz wiedzy dotyczącej konsumpcji mediów szybko przekłada się na skuteczność kampanii marketingowych, a tym samym na zwiększenie obrotów firmy, niezależnie od jej specyfiki.

W programie m.in :

  • Czym wyróżnia się proces efektywnego planowania mediów i jakie są jego etapy?
  • Jak dokonać podziału i optymalizacji budżetu?
  • W jakim stopniu dobór nośników decyduje o powodzeniu kampanii marketingowej?
  • Parametry mediowe – czym są i jak z nich korzystać podczas planowania mediów?
  • Jak skutecznie zarządzać współpracą z domem mediowym?

Dlaczego warto wziąć udział:

  • poznać efektywne zasady planowania mediów, a tym samym budowania skutecznych strategii mediowych
  • uzyskać wiedzę, jak dokonać wyboru odpowiednich mediów i nośników
  • nabyć umiejętność praktycznego wykorzystania wskaźników stosowanych w analizie mediów
  • poznać rynek mediów w Polsce i wystrzegać się błędów, które mogą zaważyć na sukcesie kampanii marketingowej
  • współpraca z domami mediowymi stała się bardziej efektywna i świadoma

Warsztaty są skierowane do:

  • Dyrektorów i Kierowników działów marketingu
  • Brand, Product, PR Managerów
  • Specjalistów ds. marketingu i reklamy
  • Media Plannerów i Media Buyerów
  • Dyrektorów i Kierowników działów PR
  • osób zainteresowanych planowaniem i kupowaniem nowych i tradycyjnych mediów

Tematy:

9:00-9:30 Rejestracja i przywitanie

Prowadzi Rafał Korsak (Korsak Consulting Group)

9:30-10:15 NIEKWESTIONOWANA ROLA PLANOWANIA MEDIÓW W EFEKTYWNYM ZARZĄDZANIU STRATEGIĄ MARKETINGOWĄ

  • miejsce planowania mediów w promocji i marketingu mix
  • rola planowania mediów w dobie ogromnego clutteru reklamowego

10:15-10:30 Przerwa na kawę

10:30-12:00 NAJWAŻNIEJSZE PARAMETRY MEDIOWE ORAZ ICH UŻYTECZNOŚĆ W ZŁOŻONYM PROCESIE PLANOWANIA I ANALIZ MEDIÓW

cz. I interaktywne ćwiczenia

  • zasięgi, zasięgi efektywne
  • częstotliwości

12:00-13:30 NAJWAŻNIEJSZE PARAMETRY MEDIOWE ORAZ ICH UŻYTECZNOŚĆ W ZŁOŻONYM PROCESIE PLANOWANIA I ANALIZ MEDIÓW

cz. II interaktywne ćwiczenia

  • koszty dotarcia
  • koszty budowania zasięgów

13:30-14:30 Lunch

14:30-16:00 NAJWAŻNIEJSZE PARAMETRY MEDIOWE ORAZ ICH UŻYTECZNOŚĆ W ZŁOŻONYM PROCESIE PLANOWANIA I ANALIZ MEDIÓW

cz. III interaktywne ćwiczenia

  • GRP
  • affinity index
  • współczynniki efektywności emisji i kampanii

16:00-16:15 Przerwa na kawę

16:15-17:00 SYTUACJA NA RYNKU MEDIÓW W POLSCE

ćwiczenia warsztatowe

  • inwestycje reklamowe
  • konsumpcja mediów
  • prasa, radio, telewizja, outdoor, internet i inne media – ich wady i zalety jako nośników reklamy
  • nowe trendy w planowaniu mediów
  • konwergencja mediów

17:00 Zakończenie

DZIEŃ 2

9:30-9:15 Rejestracja i przywitanie

Prowadzi Rafał Korsak (Korsak Consulting Group)

9:15-10:45 PROCES PLANOWANIA MEDIÓW W KAMPANIACH REKLAMOWYCH - KROK PO KROKU cz. I

Case study

  • jak określić cele marketingowe, reklamowe i mediowe?
  • media mix,
  • jak dobrać media do charakteru i celów kampanii?
  • właściwy dobór nośników

10:45-11:00 Przerwa na kawę

11:00-12:30 PROCES PLANOWANIA MEDIÓW W KAMPANIACH REKLAMOWYCH - KROK PO KROKU cz. II

Case study

  • optymalizacja budżetu w poszczególnych mediach
  • skuteczna koordynacja kampanii
  • analizy post buy – badanie mediowej efektywności kampanii reklamowych

12:30-13:15 RYNEK BADAŃ MEDIÓW

  • metodologia oraz próba w badaniach prasy, radia, TV i internetu
  • najczęściej pojawiające się błędy w poszczególnych badaniach

13:15-14:15 Lunch

14:15-15:00 ZŁOŻONY RYNEK FIRM PLANUJĄCYCH MEDIA

  • kogo należy wybrać? Rodzaje uczestników rynku mediowego w Polsce: domy mediowe, brokerzy, agencje full service
  • możliwe kierunki przepływu zleceń na emisje reklamy w mediach

15:00-15:45 METODY KONTROLI I OCENY PRACY DOMU MEDIOWEGO

  • sprawdzone sposoby rozliczeń z domem mediowym
  • skuteczne metody kontroli pracy domu mediowego

15:45-16:00 Przerwa na kawę

Prowadzi Tadeusz Żórawski (Universal McCann)

16:00-17:30 INNOWACYJNE KIERUNKI KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ

  • precyzyjne estymowanie sprzedaży po kampanii reklamowej
  • skuteczność działań w mediach – jak jest definiowana, jak będzie definiowana w przyszłości
  • skuteczność komunikacji – rola emocji, uwagi, otoczenia komunikacji i amplifikatorów perswazji
  • dwa najważniejsze kierunki rozwoju komunikacji: wiedza o tym, jak ją konstruować – ENGAGING INNOVATION oraz wiedza o tym, jak ją mierzyć – ACCOUNTABLE CREATIVITY

17:30 Zakończenie - wręczenie certyfikatów


Koszt uczestnictwa:
Koszt uczestnictwa jednej osoby w warsztatach jest zależny od terminu zgłoszenia i wynosi:
2995 PLN + 22%VAT (do 16 maja)
3495 PLN + 22%VAT (po 16 maja)
Cena obejmuje prelekcje, materiały, lunch oraz przerwy kawowe.

Szczegółowe informacje:
Marta Iwańczuk - Project Manager
tel.(12) 350 54 00