eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaEfektywne działania sponsoringowe

Sponsoring jako narzędzie promocji i budowania wizerunku stosowany jest przez polskie marki już od dawna. W obecnych czasach, gdy standardowa reklama okazuje się coraz mniej efektywna, a poszukiwania nieszablonowych form reklamowych stają się niezwykle intensywne, sponsoring wyłania się jako skuteczne narzędzie budujące świadomość marki. W jakie projekty warto się angażować? Jak kreować pozytywne doświadczenia za pomocą sponsoringu? Czego w tej chwili oczekują sponsorzy od swoich kontrahentów?  Na te i inne pytania znajdą Państwo odpowiedź podczas dwudniowych warsztatów:

 

Efektywne działania sponsoringowe

Wykorzystuj technologie, twórz kontent, angażuj społeczności

 

W programie m.in.:

  • Sponsoring jako element wsparcia biznesu
  • Rentowne kontrakty w świecie post-sponsoringowym
  • Atrakcyjny kontent jako skuteczne narzędzie aktywacyjne w sponsoringu
  • Wykorzystanie social media i technologii w partnerstwach sponsorskich
  • Kampanie prospołeczne – jak umiejętnie połączyć je z działalnością biznesową firmy
  • Aspekt społeczny sponsoringu sportowego i badanie jego efektywności
  • Sponsoring ROI – jak mierzyć efekty aktywności sponsoringowych
  • Ryzyka prawne i podatkowe w działalności sponsorskiej

 

Wśród prelegentów eksperci-praktycy, reprezentujący największe polskie marki: PZU, Bank BNP Paribas, Samsung, Grupa Żywiec, T-mobile, PL2012+, TVN, firmy badawcze Pentagon Research oraz kancelarie prawne: Kochański Zieba Rapala i Partnerzy, dLK Korus Okoń Radcowie Prawni Sp.p. podzielą się z Państwem swoimi doświadczeniami z zakresu realizacji projektów sponsoringowych.

 

Serdecznie zapraszam do udziału,

Marta Pawlikowska

Zgłoszenia: za pośrednictwem strony internetowej:


Cena: 2795,00 PLN + VAT PLN

Szczegółowe informacje:

Aleksandra Kubiak

Specjalista ds. Marketingu

ul. Wołoska 9, 02-583 Warszawa

M. +48 519 407 696

T.  +48 22 45 25 117

F.  +48 22 611 71 81

 


Więcej na stronie: