-
Tytuł:
E-MARKETING. Nowoczesna wiedza i najskuteczniejsze taktyki
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 1 680 + VAT PLN Teraz: 1 680 + VAT PLN
- Termin: 2011-10-27 - 2011-10-28
- Miejsce: / małopolskie
- Organizator: AVENHANSEN Sp. z o.o.
Szkolenie to otwiera nowe horyzonty dla nawet doświadczonych marketerów, ponieważ systematyzuje najnowszą wiedzę (badania z 2011 r.) od aspektów fundamentalnych dla skutecznego marketingu do poszczególnych taktyk marketingowych o potencjalnie największym zwrocie inwestycji.
Marketing internetowy podlega bardzo intensywnym zmianom, a nowe trendy przychodzą do Polski coraz szybciej. Szkolenie ma na celu przekazanie unikalnej wiedzy dotyczącej marketingu w sieci, którego celem jest budowa przewagi konkurencyjnej, marketingowej oraz zwiększanie siły marki.
Szkolenie prowadzi: Tomasz Sucheta
Marketingowiec.Jeden z najwybitniejszych, polskich ekspertów w projektowaniu strategii komunikacji marketingowej. Twórca licznych innowacyjnych rozwiązań brandingowych i lojalnościowych, w tym strategii wielokanałowych - łączących komunikację w mediach cyfrowych i tradycyjnych.
Bardzo ważną częścią szkolenia są studia najnowszych przypadków ze świata i zajęcia warsztatowe pozwalające przećwiczyć nowe i uaktualnione taktyki marketingowe.
Szkolenie dla uczestników prowadzących kampanie internetowe lub przygotowujących się do szerszego wykorzystania Internetu.
Szkolenie oferuje:
- Przegląd najskuteczniejszych technik zaangażowania odbiorców komunikacji internetowej.
- Najnowsze, światowe trendy w marketingu Internetowym i możliwości ich wykorzystania na rynku krajowym.
- Przygotowanie do projektowania wyjątkowo skutecznych kampanii Internetowych i strategii komunikacji online.
Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników działów marketingu, przedsiębiorców, osób odpowiedzialnych za kierowanie działami marketingu, PR – zarówno w małych i średnich firmach jak i większych organizacjach. Szkolenie jest przeznaczone dla specjalistów chcących zwiększyć skuteczność działań firmy w Internecie.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:
- Studia przypadków
- Dyskusje
- Burze mózgów
- Ćwiczenia grupowe
Program szkolenia
SYSTEMATYZACJA WIEDZY MARKETINGOWEJ
1. Internet w Polsce – obraz sytuacji marketingowej, najnowsze trendy i badania.
Ten dział szkolenia systematyzuje wiedzę na temat odbiorców działań marketingowych w Internecie. Pozwala lepiej zrozumieć grupy docelowe oraz specyfikację komunikacji marketingowej online. W oparciu o najnowsze badania (czerwiec 2011) przeprowadzone dla potrzeb szkolenia, trener obala wiele mitów i daje nową perspektywę dla działań marketingowych uczestników szkolenia.
- Badania użytkowników Internetu - statystyka.
- Segmentacja, zachowania, trendy wśród użytkowników Internetu.
- Rozwój rynku reklamy online w Polsce – teraźniejszość i przyszłość.
- Rozwój rynku e-commerce w Polsce – teraźniejszość i przyszłość.
2. Internet - środowisko budowy siły i świadomości marki
Marketing internetowy to zbiór wielu taktyk i możliwości. Jednak o ich prawdziwej skuteczności decydują fundamentalne aspekty marketingowe. Ten dział szkolenia ma na celu przedstawienie najnowszej wiedzy o prawidłowym rozumieniu marki i roli, jaką pełni w środowisku mediów cyfrowych.
- Marka – prawidłowe rozumienie funkcjonowania na rynku.
- Zasady skutecznej budowy siły marki w komunikacji.
- Budowa przewagi konkurencyjnej – obraz vs. reputacja w Internecie.
- Natura marketingu w mediach cyfrowych.
- Studia przypadków – Polska i świat
- Brainstorming
TAKTYKA E-MARKETINGOWA & TRENDY
1. Marketing społecznościowy (social marketing)
- Cele marketingu społecznościowego a zwrot inwestycji.
- Zasady i reguły skutecznego social marketing’u.
- Szanse i zagrożenia kampanii w mediach społecznościowych.
- Badania marketingowe użytkowników sieci społecznościowych.
- Studia przypadków (Polska i świat)
- Ćwiczenia grupowe
2. E-mailing – taktyka o dużym potencjale
Ten dział szkolenia zawiera unikalną wiedzę o najbardziej niedocenianej w Polsce taktyce marketingowej. E-mailing sprzedażowy i brandingowy to wbrew pozorom trudna sztuka lecz istnieją zasady pozwalające osiągać bardzo duże korzyści z jego stosowania.
- Najważniejsze zasady i najczęstsze błędy w tworzeniu e-mailingu.
- Kryteria skuteczności kampanii.
- Dobre praktyki i trendy światowe.
- Studia przypadków ( Polska i świat)
- Dyskusja
3. Reklama internetowa – ewolucja, zasady i najnowsze trendy.
Dział ten porusza kwestię trendów i skuteczności w reklamie internetowej. Na rynku reklamy online zmiany zachodzą bardzo szybko a dotrzymanie im kroku jest warunkiem skuteczności działań marketingowych w Internecie.
- Zmiany w skuteczności reklamy online.
- Najskuteczniejsze formy reklamowe.
- SEM/SEO – rozwój i prognozy.
- Multimedia i interakcja – warunki skuteczności.
- Studia przypadków ( Polska i świat)
- Dyskusja
Koszt uczestnictwa: 1680 + VAT
Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy).
Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 200 zł od osoby.
Szczegółowe informacje:
AVENHANSEN Sp. z o.o.
tel. 12 399 41 90
fax 12 383 23 45
Więcej na: