eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaE-MARKETING. Nowoczesna wiedza i najskuteczniejsze taktyki

Szkolenie to otwiera nowe horyzonty dla nawet doświadczonych marketerów, ponieważ systematyzuje najnowszą wiedzę (badania z 2011 r.) od aspektów fundamentalnych dla skutecznego marketingu do poszczególnych taktyk marketingowych o potencjalnie największym zwrocie inwestycji.

Marketing internetowy podlega bardzo intensywnym zmianom, a nowe trendy przychodzą do Polski coraz szybciej. Szkolenie ma na celu przekazanie unikalnej wiedzy dotyczącej marketingu w sieci, którego celem jest budowa przewagi konkurencyjnej, marketingowej oraz zwiększanie siły marki.

Szkolenie prowadzi: Tomasz Sucheta
Marketingowiec.Jeden z najwybitniejszych, polskich ekspertów w projektowaniu strategii komunikacji marketingowej. Twórca licznych innowacyjnych rozwiązań brandingowych i lojalnościowych, w tym strategii wielokanałowych - łączących komunikację w mediach cyfrowych i tradycyjnych.

Bardzo ważną częścią szkolenia są studia najnowszych przypadków ze świata i zajęcia warsztatowe pozwalające przećwiczyć nowe i uaktualnione taktyki marketingowe.

Szkolenie dla uczestników prowadzących kampanie internetowe lub przygotowujących się do szerszego wykorzystania Internetu.

Szkolenie oferuje:

  • Przegląd najskuteczniejszych technik zaangażowania odbiorców komunikacji internetowej.
  • Najnowsze, światowe trendy w marketingu Internetowym i możliwości ich wykorzystania na rynku krajowym.
  • Przygotowanie do projektowania wyjątkowo skutecznych kampanii Internetowych i strategii komunikacji online.

Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników działów marketingu, przedsiębiorców, osób odpowiedzialnych za kierowanie działami marketingu, PR – zarówno w małych i średnich firmach jak i większych organizacjach. Szkolenie jest przeznaczone dla specjalistów chcących zwiększyć skuteczność działań firmy w Internecie.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

  • Studia przypadków
  • Dyskusje
  • Burze mózgów
  • Ćwiczenia grupowe

Program szkolenia

SYSTEMATYZACJA WIEDZY MARKETINGOWEJ

1. Internet w Polsce – obraz sytuacji marketingowej, najnowsze trendy i badania.

Ten dział szkolenia systematyzuje wiedzę na temat odbiorców działań marketingowych w Internecie. Pozwala lepiej zrozumieć grupy docelowe oraz specyfikację komunikacji marketingowej online. W oparciu o najnowsze badania (czerwiec 2011) przeprowadzone dla potrzeb szkolenia, trener obala wiele mitów i daje nową perspektywę dla działań marketingowych uczestników szkolenia.

  • Badania użytkowników Internetu - statystyka.
  • Segmentacja, zachowania, trendy wśród użytkowników Internetu.
  • Rozwój rynku reklamy online w Polsce – teraźniejszość i przyszłość.
  • Rozwój rynku e-commerce w Polsce – teraźniejszość i przyszłość.

2. Internet - środowisko budowy siły i świadomości marki

Marketing internetowy to zbiór wielu taktyk i możliwości. Jednak o ich prawdziwej skuteczności decydują fundamentalne aspekty marketingowe. Ten dział szkolenia ma na celu przedstawienie najnowszej wiedzy o prawidłowym rozumieniu marki i roli, jaką pełni w środowisku mediów cyfrowych.

  • Marka – prawidłowe rozumienie funkcjonowania na rynku.
  • Zasady skutecznej budowy siły marki w komunikacji.
  • Budowa przewagi konkurencyjnej – obraz vs. reputacja w Internecie.
  • Natura marketingu w mediach cyfrowych.
  • Studia przypadków – Polska i świat
  • Brainstorming

TAKTYKA E-MARKETINGOWA & TRENDY

1. Marketing społecznościowy (social marketing)

  • Cele marketingu społecznościowego a zwrot inwestycji.
  • Zasady i reguły skutecznego social marketing’u.
  • Szanse i zagrożenia kampanii w mediach społecznościowych.
  • Badania marketingowe użytkowników sieci społecznościowych.
  • Studia przypadków (Polska i świat)
  • Ćwiczenia grupowe

2. E-mailing – taktyka o dużym potencjale

Ten dział szkolenia zawiera unikalną wiedzę o najbardziej niedocenianej w Polsce taktyce marketingowej. E-mailing sprzedażowy i brandingowy to wbrew pozorom trudna sztuka lecz istnieją zasady pozwalające osiągać bardzo duże korzyści z jego stosowania.

  • Najważniejsze zasady i najczęstsze błędy w tworzeniu e-mailingu.
  • Kryteria skuteczności kampanii.
  • Dobre praktyki i trendy światowe.
  • Studia przypadków ( Polska i świat)
  • Dyskusja

3. Reklama internetowa – ewolucja, zasady i najnowsze trendy.

Dział ten porusza kwestię trendów i skuteczności w reklamie internetowej. Na rynku reklamy online zmiany zachodzą bardzo szybko a dotrzymanie im kroku jest warunkiem skuteczności działań marketingowych w Internecie.

  • Zmiany w skuteczności reklamy online.
  • Najskuteczniejsze formy reklamowe.
  • SEM/SEO – rozwój i prognozy.
  • Multimedia i interakcja – warunki skuteczności.
  • Studia przypadków ( Polska i świat)
  • Dyskusja


Koszt uczestnictwa: 1680 + VAT
Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale w szkoleniu osób z jednej firmy).
Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 200 zł od osoby.

Szczegółowe informacje:
AVENHANSEN Sp. z o.o.
tel. 12 399 41 90
fax 12 383 23 45

Więcej na: