-
Tytuł:
E-MAIL marketing w praktyce. Jak budować bazę oraz projektować skuteczne mailingi i newslettery?
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 680 + VAT PLN
- Termin: 2015-10-13 - 2015-10-13
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.
Cel:
- Prezentacja efektywnych technik budowania baz i motywacji użytkowników do pozostawiania adresów e-mail
- Sztuka efektywnego budowania e-mailingów reklamowych i sprzedażowych
- Poznanie najlepszych wzorców projektowania newsletterów zachęcających do kliknięcia
- Ocena i raportowanie skuteczności działań z uwzględnieniem różnych wariantów platform e-mail marketingowych
Korzyści dla uczestników:
- Przybliżenie skutecznych sposobów budowania bazy mailingowej
- Poznanie sprawdzonych metod projektowania e-mailingów i newsletterów
- Przedstawienie efektywnych wzorców mailingów i newsletterów w oparciu o rzeczywiste kampanie i badania
- Opanowanie sztuki redagowania treści w e-mail marketingu
- Poznanie sposobów na weryfikację skuteczności działań e-mailingowych
Do udziału w warsztatach zapraszamy:
- Eksperci i specjaliści ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialni za pozyskiwanie nowych klientów jak i utrzymywanie relacji z obecnymi
- Handlowcy, których głównym narzędziem w pozyskiwaniu klienta są działania bezpośrednie (telefon, e-mail)
- kierownicy i dyrektorzy nadzorujący komunikację marketingową i sprzedaż
Metodologia:
- Forma warsztatowa bazująca na przykładach rzeczywistych z Polski i świata. Prezentacja raportów i badań z rynku polskiego dotycząca specyfiki projektowania e-mailingów
- Wiele ćwiczeń w zakresie posługiwania się słowem oraz projektowaniem układów graficznych e-mailingów i newsletterów
- Dyskusje i wymiana spostrzeżeń wraz z mini-analizą dotychczasowych newsletterów i e-mailingów
Warsztaty poprowadzi:
- Artur Maciorowski
PROGRAM
I. Budowa bazy mailingowej
1. Profil odbiorców e-mailingów i newsletterów w Polsce
2. Motywacje odbiorcy do pozostawienia adresu e-mail – aspekty marketingowe i techniczne
3. 10 sposobów na efektywne budowania baz
4. Pozyskiwanie baz zewnętrznych – zakup i zlecenia wysyłki (koszty, modele zakupów i potencjalni dostawcy)
5. Preferencje i nawyki czytelnicze – jak, gdzie i kiedy czytam e-maile
6. Raporty e-mail marketingowe – Polska i Świat
Ćwiczenie praktyczne – sztuka tworzenia tematów e-maila i newslettera w zależności od odbiorcy
II. Jak napisać i zaprojektować skuteczny e-mailing?
1. Jak tworzyć tematy wiadomości i pole nadawcy, by zwiększyć otwieralność e-maili?
2. W jaki sposób odbiorcy widzą i czytają e-mailingi?
3. Dekalog tworzenia pro-sprzedażowych treści – jak zachęcać do podjęcia akcji?
4. Przykłady dobrych i „złych” e-mailingów
Ćwiczenie: Projektowanie wzorcowego e-mailingu reklamowego w oparciu o badanie eye-tracking.
III. Projektowanie i redagowanie skutecznego newslettera od A do Z
1. 7 aspektów projektowania skutecznego newslettera – layout, układ, kategorie2. Kluczowe aspekty redagowania treści: zawartość, nawigacja, grafika, zachęty do podjęcia działania
3. Mechanizmy interaktywne w newsletterach (np. ankiety, wyszukiwarki, pliki do pobrania, etc.) 4. Trendy w newsletterach – wideo, dźwięk, mobile, itp.
„Dobry” newsletter – case study
IV. Jak skutecznie wysyłać listy elektroniczne, by trafiały do celu?
1. Jak wysłać przygotowaną wiadomość by mieć pewność że dotarła?2. 5 sprawdzonych sposobów na filtry antyspamowe
3. Kto, co i za ile? - przegląd rynku, klasyfikacja narzędzi i systemów mailingów, dostępne rozwiązania polskie i zagraniczne
4. Kryteria wyboru platformy
Przegląd platform e-mailingowych w Polsce
V. Raportowanie i statystyki – co i w jaki sposób mierzyć?
1. Wydatki reklamowe a e-mail – ile budżetu przeznaczają inni na działania za pośrednictwem poczty elektronicznej?2. Pomiar skuteczności w e-mail marketing:
- Co mierzyć?
- W jaki sposób?
- Jak interpretować statystyki i wartości?
- Jak obliczać koszt dotarcia do odbiorcy
RAMOWY HARMONOGRAM:
09:30 – kawa na początek dnia
10:00 – rozpoczęcie zajęć
12:00 – przerwa na lunch
12:30 – kontynuacja zajęć
14:30 – przerwa na kawę
14:50 – kontynuacja zajęć
16:00 – zakończenie warsztatów, wręczenie Certyfikatów
Koszt: 680 zł + 23% VAT
Dzięki poniższemu formularzowi zgłoszeniowemu, możecie Państwo skorzystać z 10% RABATU na udział w wydarzeniu:
Szczegółowe informacje:
Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o.;
tel. (22) 870 69 10, 870 69 78;
email:
Więcej na stronie: