-
Tytuł:
E-logistyka i dystrybucja tematem kwietniowego seminarium
- Kategoria: Inne
- Cena: 199 + VAT PLN
- Termin: 2014-04-10 - 2014-04-10
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: e-IZBA Izba Gospodarki Elektronicznej
W 10 kwietnia br., w ramach cyklu seminariów „e-Commerce Polska business mix” odbędzie się spotkanie dotyczące zagadnień logistyki i dystrybucji w e-commerce. Seminarium dedykowane jest dla sklepów internetowych. Jakie są najnowsze światowe trendy w dostarczaniu przesyłek? Jak optymalizować proces dystrybucji?
Seminarium zainauguruje prelekcja dotycząca wykorzystania kodów kreskowych w e-sklepie, poprowadzi ją Jacek Pucher z GS1. Adam Tomczyk z X-press Couriers wyjaśni jakie znaczenie ma doręczanie paczek w dniu zamówienia, a także omówi światowe trendy dotyczące tego zagadnienia.
O innowacyjnych rozwiązaniach IT wspierających logistykę sklepów internetowych, czyli systemach zarządzania zleceniami w sklepie internetowym oraz śledzenia i monitorowania przesyłek, a także o prognozowaniu popytu i planowaniu zapasów dla towarów sklepów internetowych opowiedzą Dawid Doliński i dr inż. Marcin Hajdul z Instytutu Logistyki i Magazynowania.
Po przerwie zajęcia rozpoczną się prezentacją Mateusza Kapusty z X-KOM.PL, który wyjaśni jak optymalnie planować systemy dystrybucji towarów w sklepach internetowych. Seminarium zakończy się wystąpieniem Damiana Puczyńskiego z Dazumi, który określi jaka jest rola operatora logistycznego dla sklepów internetowych.
„Bardzo wielu przedstawicieli e-sklepów sugerowało nam, że obszar logistyki i dystrybucji pozostawia wiele pytań, a jakość świadczonych usług w zakresie doręczania wymaga poprawy. Nie możemy pozostać obojętni na takie głosy z branży, dlatego przystąpiliśmy do stworzenia programu seminarium, dzięki któremu będzie można zaczerpnąć wiedzy z zakresu logistyki i dystrybucji.” – tłumaczy Patrycja Sass Staniszewska
W programie e-Commerce Polska business mix przewidziano 8 seminariów zawierających najistotniejsze zagadnienia służące rozwojowi biznesu e-commerce: Customer experience, e-legislacja, e-logistyka i dystrybucja, e-płatności, marketing online w e-commerce, oprogramowanie dla e-commerce, RTB, sprzedaż online.
Partnerem technologicznym jest firma Softhis. Wśród patronów medialnych znalazł się serwis Marketing przy kawie oraz evigo.pl
W poszczególnych seminariach może wziąć udział 50 osób. Dla członków e-Izby udział jest bezpłatny.
Dla firm niezrzeszonych koszt uczestnictwa wynosi:
199 zł netto/osoba/seminarium - udział w min. 1 seminarium
99 zł netto/osoba/seminarium - udział w min. 4 seminariach
50 zł netto/osoba/seminarium - udział w cyklu 8 seminariów
Zgłoszenia będą przyjmowane tylko online – formularz znajduje się na stronie seminariów:
Szczegółowe informacje:
Anna Zalewska
tel.: 506 577 824
Więcej na stronie: