-
Tytuł:
Dystrybucja w Farmacji. Zmiany prawne, nowe modele, innowacyjne rozwiązania
- Kategoria: Inne
- Cena: 3 595 + VAT PLN Teraz: 3 595 + VAT PLN
- Termin: 2011-10-12 - 2011-10-13
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
W programie m.in.:
- Nowe obowiązki dostawców leków wynikające z ustawy refundacyjnej
- Sztywne ceny i marże a dystrybucja
- Wpływ importu równoległego na modele dystrybucji
- Innowacyjne rozwiązania logistyczne
- Producent i Dystrybutor. Możliwe reakcje na zmiany w łańcuchu logistycznym
Warto wziąć udział w Warsztatach aby poznać:
- strategiczne zasady prawne dotyczące umów sprzedaży internetowej
- najnowsze regulacje umów zawieranych na odległość - sposoby zawierania umów, obowiązki informacyjne, skutki odstąpienia od umowy
- zasady ochrony danych osobowych konsumentów
- nieuczciwą konkurencję i nieuczciwe praktyki rynkowe w Internecie
- problematykę podatkową transakcji on-line - transakcje transgraniczne a obowiązki podatkowe
- aspekty prawne konsumentów organizowanych w sieci
Kto powinien wziąć udział w Warsztatach:
Szkolenie kierowane jest do kadry zarządzającej podmiotami funkcjonującymi na rynku farmaceutycznym
A w szczególności do:
- Członków zarządu
- Dyrektorów handlowych
- Dyrektorów ds. dystrybucji
- Dyrektorów ds. sprzedaży
- Dyrektorów ds. współpracy z zagranicą
- Dyrektorów ds. logistyki
- Dyrektorów ds. prawnych
- Dyrektorów ds. finansowych
- Radców prawnych w firmach i hurtowniach farmaceutycznych
- Konsultantów firm doradztwa organizacyjnego branży farmaceutycznej
Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Warsztatach.
PROGRAM:
12 października 2011
09:30 Rejestracja, poranna kawa
10:00 Powitanie uczestników
10:10
Zasady prowadzenia obrotu lekami na tle ustawy refundacyjnej
Małgorzata W. Szelachowska, Mazowiecki Wojewódzki Inspektor Farmaceutyczny
- Nowe obowiązki dostawców leków
- Drogi dystrybucji leków
- Odpowiedzialność podmiotu odpowiedzialnego i hurtowni farmaceutycznej
11:10 Przerwa na kawę
11:25 Dystrybucja farmaceutyczna po wejściu w życie nowej ustawy farmaceutycznej Dr Andrzej Balicki, Radca Prawny, DLA Piper Wiater
- Skutki regulacji w zakresie sztywnych cen, marż
- Konsekwencje zakazu stosowania premii, rabatów itd.
- Co oznacza zakaz stosowania "form zachęty: dla działalności firm
- Dozwolone modele i praktyki dystrybucyjne
12:40 Sztywne marże i ceny w Europie i ich wpływ na modele dystrybucji Artur Maciąg, Commercial & Supply Chain Director, Sanofi-Aventis
- Sztywne ceny i marże w UE – reguła czy wyjątek
- Omówienie regulacji w wybranych krajach UE
13:30 Lunch
14:30 Modele dystrybucji w branży farmaceutycznej Jarosław Mazur, Dyrektor Handlowy, Poltraf Sp. z o.o.
- Najnowsze rozwiązania logistyczne stosowane w dystrybucji produktów farmaceutycznych
- prezentacja modeli dystrybucji
- wady i zalety prezentowanych modeli
- punkty krytyczne
- zimny łańcuch dostaw
- Techniczna strona dystrybucji w warunkach kontrolowanych
- rozwiązania w zakresie utrzymania odpowiednich warunków w procesie dystrybucji
- rejestracja warunków
- zarządzanie i dystrybucja danych dot. warunków składowania, transportu i przeładunku
- Nowe rozwiązania z zakresu dystrybucji w warunkach kontrolowanych
15:30 Kontrola jakości procesów dotyczących dystrybucji produktów leczniczych Ewa Zygadło, Kierownik Hurtowni, Poltraf Sp. z o.o.
- Różne modele dystrybucji a zarządzanie jakością
- Sposoby kontroli produktów leczniczych oraz ich wyniki
- Punkty krytyczne procesów magazynowania i dystrybucji, a jakość leku
- Najczęściej występujące problemy jakościowe - czy można im zapobiegać i w jaki sposób
16:15 Poczęstunek, zakończenie pierwszego dnia Warsztatów
13 października 2011
09:30 Rejestracja, poranna kawa
10:00 Wpływ handlu równoległego na strategie uczestników rynku farmaceutycznego Ilona Wzgarda, Dyrektor Operacyjny, Delfarma Sp. z o.o.
- Istota handlu równoległego
- Korzyści dla uczestników rynku farmaceutycznego
- Import równoległy a eksport równoległy
- Strategie blokowania handlu równoległego
- DTP w Polsce - przypadek szczególny
11:00 Skuteczna dystrybucja produktów leczniczych jako element przewagi konkurencyjnej Paweł Janicki, Customer Care Director, FM Polska Sp. z o.o.
- Rola dystrybucji w łańcuch dostaw sektora farmaceutycznego
- Istniejące modele dystrybucji na rynku polskim
- Nowe trendy i uwarunkowania prawne
- Polska i jej położenie w europejskim łańcuchu dystrybucyjnym
12:00 Przerwa na kawę
12:15 Producent i Dystrybutor. Możliwe reakcje na zmiany w łańcuchu logistycznym Jacek Wiśniewski, Dyrektor ds Sprzedaży i Dystrybucji, Polpharma
- Jak nowe uregulowania mogą wpłynąć na zasady hurtu
- Polityka cenowa w łańcuchu dostaw
- Umowa pomiędzy dostawcą a odbiorcą
13:15 Lunch
14:15 Dystrybucja bezpośrednia - czy jest dopuszczalna i na jakich zasadach
- Wpływ ustawy refundacyjnej na rozwój modelu DTP
- Jak z sukcesem wdrożyć system dystrybucji bezpośredniej
15:15 Nowoczesne kanały dystrybucji: call center farmaceutyczny (outsourcing czy inhouse) Marcin Zastawny, Dyrektor Rozwoju, Prezes Zarządu, Pharma Distribution Group Sp. z o.o.
- Rola telemarketingu - czemu telemarketing, a nie Internet
- Jak przygotować i skutecznie zarządzać call center
- Koszty telemarketingu - czyli ile naprawdę to kosztuje
- Outsourcing czy inhouse
- Inne ciekawe projekty z udziałem call center: akcje kierowane do hurtowni, lekarzy, konsumentów
16:15 Poczęstunek, zakończenie Warsztatów, wręczenie certyfikatów
Koszt uczestnictwa:
2995 PLN (od 12 sierpnia 2011 do 9 września 2011)
3595 PLN (od 10 września 2011 do 12 października 2011)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)
Szczegółowe informacje:
Renata Grzeszczak - Project Manager
tel. (22) 333 97 77
fax. (22) 333 97 78
Więcej informacji na stronie organizatora: