-
Tytuł:
Due Diligence, Wycena... i inne praktyczne aspekty realizacji transakcji M&A
- Kategoria: Inne
- Cena: 2 995 + VAT PLN Teraz: 3 395 + VAT PLN
- Termin: 2012-06-14 - 2012-06-15
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
Spotkaj się z Ekspertami, zdobądź niezbędną wiedzę i...
ZMIERZ faktyczną wartość spółki uwzględniając m.in. ryzyko transakcyjne w wycenie
ZWIĘKSZ zaufanie do projekcji finansowych za pomocą rynkowego i operacyjnego due diligence
PRZEPROWADŹ koncentrację stosując prawa konkurencji na wszystkich etapach transakcji
BUDUJ przewagę za pomocą umiejętnie prowadzonych negocjacji - strategia win-win
w praktyce
Serdecznie zapraszamy na warsztaty, które będą miejscem wymiany opinii pomiędzy zaproszonymi gośćmi. Na podstawie licznych case’ów doświadczeni eksperci wskażą pułapki i miny na każdym etapie realizacji transakcji M&A oraz pokażą jak się przez nimi ustrzec.
ZE STRONY KUPUJĄCEGO: Co chcemy wiedzieć? Jak uzyskać pełny i kompletny obraz?
Jak szybko? Jak dokładny i obszerny raport? Co i za ile kupić? Jak prowadzić negocjacje?
ZE STRONY SPRZEDAJĄCEGO: Czy wszystko musimy pokazać? Jak przygotować dokumentację? Jak przygotować zespół odpowiedzialny za kontakt z inwestorem? O jakim wsparciu warto pomyśleć?
Podczas dyskusji panelowej praktycy podzielą się swoim doświadczeniem w realizacji transakcji. W gronie Panelistów będziemy gościć m.in. przedstawicieli firm takich jak: Netia, Polimex-Mostostal, Impel, Cyfrowy Polsat, Polsat
Kto powinien wziąć udział w Warsztatach:
Warsztaty kierujemy do Wszystkich zainteresowanych transakcjami M&A oraz bezpośrednio zaangażowanych w ich realizację. Tematyką spotkania będą zainteresowani w szczególności:
- Prezesi i Członkowie Zarządu
- Dyrektorzy Zarządzający
- Dyrektorzy Finansowi
- Osoby związane w Departamentem Mergers & Acquisitions
- Dyrektorzy, Kierownicy, Managerowie ds. Strategii, Rozwoju i Inwestycji
- Dyrektorzy, Kierownicy, Managerowie Operacyjni
W programie m.in.:
- Sprawny i kompleksowy due diligence warunkiem powodzenia transakcji - analiza prawna
Aldona Pietrzak, Wspólnik, Radca Prawny, Kancelaria Gessel -
Gaining greater confidence in financial projections through Commercial and Operational Due Diligence
André Schuurman, Director, KPMG Transaction Services Poland - Aspekty transakcji M&A
Honorata Green, Partner, Doradca podatkowy, Doradztwo Podatkowe KPMG
w Polsce - Analiza finansowa
- Metody wyceny stosowane w transakcjach M&A
dr Rafał Tuzimek, Prezes Navigator Capital, Wiceprezes Domu Maklerskiego Navigator Capital - Specyfika wyceny w transakcjach M&A
dr Rafał Tuzimek, Prezes Navigator Capital, Wiceprezes Domu Maklerskiego Navigator Capital - Transakcja M&A krok po kroku i bez potknięć
Ewa Szlachetka, Wspólnik, Adwokat, kancelaria Gessel - Uzgodnienia administracyjne (UOKiK, KNF) oraz przeciwdziałanie konkurencji – jak przeprowadzić koncentrację
Bernadeta Kasztelan-Świetlik, Radca Prawny, kancelaria Gessel - Prawo procesowe/arbitraż w M&A – co się dzieje, gdy dochodzi do sporu?
Piotr Schramm, Adwokat, Wspólnik, Kancelaria Gessel - M&A z udziałem funduszu private equity – case study
Małgorzata Bobrowska-Jarząbek, Współzałożyciel i Dyrektor Inwestycyjny
w Resource Partners; Maciej Kożuchowski, Managing Associate, Radca Prawny, kancelaria Gessel
Koszt uczestnictwa:
2995 PLN (od 25 kwietnia 2012 do 25 maja 2012)
3395 PLN (od 26 maja 2012 do 15 czerwca 2012)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)
Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.
Szczegółowe informacje:
Aleksandra Zygarska - Project Manager
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail:
Więcej informacji na stronie organizatora: