eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaDue Diligence, Wycena... i inne praktyczne aspekty realizacji transakcji M&A

Spotkaj się z Ekspertami, zdobądź niezbędną wiedzę i...

ZMIERZ faktyczną wartość spółki uwzględniając m.in. ryzyko transakcyjne w wycenie

ZWIĘKSZ zaufanie do projekcji finansowych za pomocą rynkowego i operacyjnego due diligence

PRZEPROWADŹ koncentrację stosując prawa konkurencji na wszystkich etapach transakcji

BUDUJ przewagę za pomocą umiejętnie prowadzonych negocjacji - strategia win-win
w praktyce

Serdecznie zapraszamy na warsztaty, które będą miejscem wymiany opinii pomiędzy zaproszonymi gośćmi. Na podstawie licznych case’ów doświadczeni eksperci wskażą pułapki i miny na każdym etapie realizacji transakcji M&A oraz pokażą jak się przez nimi ustrzec.

ZE STRONY KUPUJĄCEGO: Co chcemy wiedzieć? Jak uzyskać pełny i kompletny obraz?
Jak szybko? Jak dokładny i obszerny raport? Co i za ile kupić? Jak prowadzić negocjacje?

ZE STRONY SPRZEDAJĄCEGO: Czy wszystko musimy pokazać? Jak przygotować dokumentację? Jak przygotować zespół odpowiedzialny za kontakt z inwestorem? O jakim wsparciu warto pomyśleć?

Podczas dyskusji panelowej praktycy podzielą się swoim doświadczeniem w realizacji transakcji. W gronie Panelistów będziemy gościć m.in. przedstawicieli firm takich jak: Netia, Polimex-Mostostal, Impel, Cyfrowy Polsat, Polsat

Kto powinien wziąć udział w Warsztatach:

Warsztaty kierujemy do Wszystkich zainteresowanych transakcjami M&A oraz bezpośrednio zaangażowanych w ich realizację. Tematyką spotkania będą zainteresowani w szczególności:

  • Prezesi i Członkowie Zarządu
  • Dyrektorzy Zarządzający
  • Dyrektorzy Finansowi
  • Osoby związane w Departamentem Mergers & Acquisitions
  • Dyrektorzy, Kierownicy, Managerowie ds. Strategii, Rozwoju i Inwestycji
  • Dyrektorzy, Kierownicy, Managerowie Operacyjni


W programie m.in.:

  • Sprawny i kompleksowy due diligence warunkiem powodzenia transakcji - analiza prawna
    Aldona Pietrzak, Wspólnik, Radca Prawny, Kancelaria Gessel
  • Gaining greater confidence in financial projections through Commercial and Operational Due Diligence
    André Schuurman, Director, KPMG Transaction Services Poland
  • Aspekty transakcji M&A
    Honorata Green, Partner, Doradca podatkowy, Doradztwo Podatkowe KPMG
    w Polsce
  • Analiza finansowa
  • Metody wyceny stosowane w transakcjach M&A
    dr Rafał Tuzimek, Prezes Navigator Capital, Wiceprezes Domu Maklerskiego Navigator Capital
  • Specyfika wyceny w transakcjach M&A
    dr Rafał Tuzimek, Prezes Navigator Capital, Wiceprezes Domu Maklerskiego Navigator Capital
  • Transakcja M&A krok po kroku i bez potknięć
    Ewa Szlachetka, Wspólnik, Adwokat, kancelaria Gessel
  • Uzgodnienia administracyjne (UOKiK, KNF) oraz przeciwdziałanie konkurencji – jak przeprowadzić koncentrację
    Bernadeta Kasztelan-Świetlik, Radca Prawny, kancelaria Gessel
  • Prawo procesowe/arbitraż w M&A – co się dzieje, gdy dochodzi do sporu?
    Piotr Schramm, Adwokat, Wspólnik, Kancelaria Gessel
  • M&A z udziałem funduszu private equity – case study
    Małgorzata Bobrowska-Jarząbek, Współzałożyciel i Dyrektor Inwestycyjny
    w Resource Partners; Maciej Kożuchowski, Managing Associate, Radca Prawny, kancelaria Gessel


Koszt uczestnictwa:
2995 PLN (od 25 kwietnia 2012 do 25 maja 2012)
3395 PLN (od 26 maja 2012 do 15 czerwca 2012)
(ceny netto należy powiększyć o należny podatek VAT 23%)

Cena obejmuje prelekcje, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch.

Szczegółowe informacje:
Aleksandra Zygarska - Project Manager
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail:

Więcej informacji na stronie organizatora: