eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaCUSTOMER STRATEGY IN BANKING. Segmentacja rynku usług bankowych i budowanie strategii obsługi różnych grup klientów

Uczestnicy szkolenia wezmą udział w interaktywnych warsztatach i grze symulacyjnej MARKET SEGMENTATION bazującej na realiach rynku finansowego w Polsce. Poznają segmentację konsumentów usług bankowych i dowiedzą się jak budować strategie obsługi różnych grup klientów.

Grupa docelowa

  • Dyrektorzy i Menedżerowie odpowiedzialni za marketing bezpośredni w bankach
  • Specjaliści ds. sprzedaży i marketingu w bankach
  • Specjaliści odpowiedzialni za zarządzanie operacyjne i za zarządzanie w systemie CRM
  • Specjaliści zajmujący się sprzedażą w Internecie, za pośrednictwem call-center i inni, dla których istotna jest wiedza o mikrosegmentacji klientów
  • Wszyscy pracownicy banków w sposób bezpośredni i pośredni odpowiedzialni za obsługę klientów

Cel szkolenia:

  • rozwój umiejętności w zakresie znajomości specyficznych potrzeb klientów różnych grup konsumentów usług bankowych
  • zdobycie kompetencji w zakresie wykorzystania mikrosegmentacji konsumentów usług bankowych do tworzenia efektywnych strategii
  • przybliżenie instrumentów ułatwiających analizy przekrojowe potrzeb klientów - przydatnych w łączeniu danych zewnętrznych z wewnętrznymi w systemie CRM
  • poznanie metod efektywnej komunikacji bezpośredniej z klientami banków
  • wykształcenie umiejętności dopasowania produktów bankowych do potrzeb klientów

Metody prowadzenia zajęć:

  • symulacyjna gra strategiczna MARKET SEGMENTATION
  • praktyczne narzędzia w Excelu do wykorzystania w codziennej pracy
  • prezentacje ilustrujące wyniki gier i czynniki sukcesu zarządzania bankiem
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe

Zarys programu

Warsztat poświęcony mikrosegmentacji polskich klientów usług bankowych (segmentacja obejmuje kilkadziesiąt grup konsumentów) wraz z opracowywaniem strategii obsługi wybranych segmentów, interesujących dla uczestników szkolenia. Szkolenie ma charakter interaktywny, połączony z grą symulacyjną, bazującą na realiach rynków finansowych w Polsce, co stanowi dodatkową wartość warsztatu.

Symulacja MARKET SEGMENTATION przybliży cechy każdej z grup polskich konsumentów wraz możliwościami ich lepszej obsługi, dotarcia do ukrytych cech (insights) i preferencji. Uzupełnienie stanowić będzie warsztat pokazujący trendy w zakresie obsługi klienta, systemów CRM, mikrosegmentacji, strategii marketingu one-to-one i marketingu bezpośredniego - w kontekście zmian w sektorze bankowym w Polsce.

Kompetencje trenera:

Michał Dziekoński
Trener, konsultant i twórca marketingowych gier strategicznych. Prowadzi szkolenia z obszaru marketingu, analiz rynku i controllingu w oparciu o symulacje i metody "learning by doing". Nadzoruje od strony merytorycznej licencjonowane programy the Chartered Institute of Marketing (CIM). Współautor książek "Wskaźniki marketingowe", "Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy" oraz szeregu artykułów opublikowanych w czasopismach biznesowych.

W jego szkoleniach otwartych dla instytucji finansowych uczestniczyło kilkaset osób z banków, TFI, firm leasingowych i ubezpieczeniowych. Prowadził również wiele szkoleń zamkniętych dla instytucji finansowych, między innymi dla: BRE Bank, Getin Bank, Santander Bank, Eurobank, Lukas Bank, Europejski Fundusz Leasingowy, Deutsche Leasing, PZU, PZU Życie.


Koszt szkolenia:
do 16.01 - 2 200 zł brutto (zw. z VAT)
od 17.01 - 2 500 zł brutto (zw. z VAT)

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały w wersji drukowanej i elektronicznej, certyfikat uczestnictwa w warsztatach, lunch i serwis kawowy.

Szczegółowe informacje:
Bankowa Akademia Umiejętności
Klub Bankowca
Daria Chrzan
Telefon: 22 208 27 35


Więcej na: