-
Tytuł:
CRM - zarządzanie relacjami z klientem
- Kategoria: Zarządzanie
- Cena: 1 + VAT PLN Teraz: 1 + VAT PLN
- Termin: 2009-03-26 - 2009-03-27
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Seminars Conferences Consulting
Celem szkolenia jest przedstawienie ważnych aspektów wdrożenia CRM począwszy od budowania strategii CRM, poprzez programy lojalnościowe, a skończywszy na zagadnieniach informatycznych. Szkolenie jest poszerzone o wiele ćwiczeń praktycznych, dzięki czemu uczestnicy będą mogli kontynuować rozpoczęte prace w ramach swoich projektów CRM
Szkolenie skierowane jest do:
- zarządów i właściceli firm
- menedżerów działów IT
- menedżerów działów sprzedaży i marketingu
- kierowników projektów wdrożenia CRM
- członków zespołów wdrażających CRM
Metodyka stosowana podczas warsztatów:
- warsztaty prowadzone będą w formie zajęć interaktywnych, co gwarantuje aktywne zaangażowanie uczestników
- atrakcyjność zajęć zapewnią praktyczne ćwiczenia
- zajęcia wspomagane prezentacją multimedialną obejmującą tematykę warsztatów
- indywidualne i grupowe dyskusje z trenerem dające możliwość wymiany doświadczeń oraz skonsultowania i rozwiązania konkretnych problemów z Państwa praktyki zawodowej
- mała liczebność grupy gwarantuje miłą atmosferę podczas zajęć
Program
Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
wprowadzenie do filozofii CRM
- geneza CRM
- podejścia do CRM
- cele i korzyści CRM
CRM a zyskowność firmy
- jak dzięki wdrożeniu CRM można zwiększyć zyskowność przedsiębiorstwa?
- przykład danych funkcjonujących w Polsce przedsiębiorstw
CRM kontra marketing tradycyjny
- cykl życia klienta - jak analizować wartość klientów?
- identyfikacja klientów - wybór czynników identyfikujących klientów, macierz identyfikacji i selekcji klientw
(ćwiczenia praktyczne) - rodzaje i wybór strategii CRM
- budowanie relacji z klientami - inicjowanie związków, pielęgnajca i rozwój związków, kończenie związków
- budowanie zadowolenia klienta - analiza satysfakcji klientów, troska o klienta (Coustomer Cera) ćwiczenia praktyczne
- budowanie lojalności klinetów - metody tworzenia programów lojalnościowych, program lojalnościowy a wartość klienta (ćwiczenie praktcyzne)
utrzymanie stałego kontaktu z klientem
strategia pojedynczego kontaktu
filozofia CRM a technologia informatyczna
ocena przygotowania do wdrożenia CRM
organizacja projektu CRM w przedsiębiorstwie
CRM a call center
funkcjonalność dostępnych rozwiązań call center
wybór systemu CRM
casy wdrożeń CRM
Koszty szkolenia
Cena wynosi: 1 490,00 zł
RABATY!!!
Przy zgłoszeniu na 21 dni przed szkoleniem - rabat 5%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!
Cena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i przerw obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia.
Do powyższej ceny szkolenia należy doliczyć 22% VAT.
Cena nie obejmuje przejazdów i noclegów.
Szczegółowe informacje:
Competitive Skills & EMPRIZ Group
ul. Konstancińska 2
infolinia 0-801 033 044
tel. (22) 448 73 70
fax (22) 448 71 70