-
Tytuł:
Copywriting w praktyce - warsztaty
- Kategoria: Inne
- Cena: 780 PLN Teraz: 780 PLN
- Termin: 2010-03-24 - 2010-03-24
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Global Business Center Sp. z o.o.
ODPOWIEMY M.IN. NA PYTANIA:
- Jak pisać, żeby czytali i publikowali - czyli podstawowe zasady tworzenia informacji prasowej?
- Jak stopniować napięcie w informacji prasowej - czyli podstawowe zasady rządzące układem treści?
- Jak zbudować kilkuzdaniową prezentację zawierającą najważniejsze informacje - czyli jak efektywnie napisać krótką notkę o firmie?
KONSULTACJE POSZKOLENIOWE DLA UCZESTNIKÓW WARSZTATU:
Ocena przygotowanych przez uczestników artykułów lub wywiadów sponsorowanych
wraz z praktycznymi wskazówkami prowadzącego warsztaty.
PROGRAM:
8:45- 9:15 Rejestracja, wprowadzenie
1. DZIENNIKARZ, PR-OWIEC, COPYWRITER
- Trzy różne sposoby komunikacji
- Trzy różne warsztaty pisarskie
2. INFORMACJA PRASOWA
- Jak pisać, żeby czytali i publikowali czyli podstawowe zasady tworzenia informacji prasowej?
3. INFORMACJA WŁAŚCIWA
- Jak stopniować napięcie w informacji prasowej, czyli podstawowe zasady rządzące układem treści?
- Podstawowe zasady poprawnego pisania tekstów
- struktury gramatyczne w informacji prasowej
- umiejętne wykorzystanie części mowy w informacji prasowej
- formy osobowe i bezosobowe w informacji prasowej
- precyzja przekazu czy zrozumienie odbiorcy
- dlaczego dziennikarze nie cytują wypowiedzi z informacji prasowej
- interpunkcja (zasady użycia kropki, cudzysłowu, znaku zapytania, wykrzyknika)
- underline, italic, bold… czyli wyróżnienia tekstu w treści informacji prasowej
- krótka notka o firmie, czyli jak zbudować kilkuzdaniową prezentację zawierającą najważniejsze informacje?
4. ARTYKUŁ SPONSOROWANY – POSZCZEGÓLNE ETAPY PRACY NAD TEKSTEM
- Zanim zaczniesz, czyli podstawowe pytania, jakie należy postawić zanim rozpoczniemy pracę nad tekstem
- jak wybrać temat artykułu?
- jak sformułować tezę do artykułu?
- jak zdefiniować cele?
- jak określić odbiorcę?
- Praca nad tekstem
- jak zbierać i selekcjonować materiały do tekstu?
- jak przygotować plan pracy nad tekstem?
- jak stworzyć tytuł artykułu?
- jak stworzyć lead artykułu?
- praca nad tekstem, czyli nie tylko co pisać, ale i jak pisać (m.in. jak budować zdania; związki frazeologiczne, powiedzenia i przysłowia)?
5. WYWIAD SPONSOROWANY – POSZCZEGÓLNE ETAPY PRACY NAD TEKSTEM
- Zanim zaczniesz, czyli podstawowe pytania, jakie należy postawić zanim rozpoczniemy pracę nad tekstem
- jak wybrać temat wywiadu?
- jak sformułować tezę do wywiadu?
- jak zdefiniować cele?
- jak określić odbiorcę?
- Praca nad tekstem
- jak stworzyć tytuł wywiadu?
- jak stworzyć lead wywiadu?
- treść wywiadu, czyli właściwe pytania i właściwe odpowiedzi
Koszt szkolenia: 780 PLN brutto
Rabaty:
5 % przy zgłoszeniu na 2 tygodnie przed szkoleniem
5% przy zgłoszeniu 2 lub więcej osób
Osoba kontaktowa:
Joanna Galas
tel.: /0-22/ 830 05 91
fax: /0-22/ 830 00 90