eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaContact Center Team Management
Warsztaty Contact Center Team Management, 28-29.11.2017, Warszawa

Zbudowanie i efektywne zarządzanie działem Contact Center jest ogromnym wyzwaniem. Charakter i specyfika pracy telemarketera wpływa na jego zaangażowanie, motywację i przywiązanie do firmy. Dlatego tak ważne w tym przypadku jest efektywne zarządzanie ludźmi i stworzenie przyjaznych, ale przede wszystkim dostosowanych do ich potrzeb, warunków pracy.

Zapraszam więc na praktyczny warsztat, podczas którego najlepsi eksperci oraz trenerzy opowiedzą o skutecznych i sprawdzonych strategiach zarządzania działem Contact Center. Podczas spotkania, dowiecie się Państwo, jak z powodzeniem zarządzać działem CC, jak zatrudniać, jak motywować oraz w jakie narzędzia uzbroić pracowników, żeby mogli jak najefektywniej realizować założone cele. Całe spotkanie opierać się będzie na czterech praktycznych blokach tematycznych dotyczących największych wyzwań menedżera Contact Center. Nie zabraknie praktycznych ćwiczeń, podczas których będziecie mieć szansę dokładnego zrozumienia przedstawianych koncepcji.

Podczas warsztatów zaprezentujemy 4 praktyczne bloki:
• REKRUTACJA W CONTACT CENTER
• EFEKTYWNE ZARZĄDZENIE LUDŹMI
• MOTYWACJA I WYPALENIE ZAWODOWE
• OPTYMALIZACJA PROCESÓW - CO MIERZYĆ W CONTACT CENTER?

Prowadzący warsztat:
• Tomasz Czyż, Country Manager, Consultant, Hancock Training
• Ewa Czarnecka, Dyrektor Operacyjny, Członek Zarządu, Voice Contact Center Sp.zo.o.
• Kamila Krawczyk – Strawińska, trener, obsługa klienta, sprzedaż i call center, Hillway Training & Consulting
• Rafał Jarosz, ekspert call/contact center i CRM; trener biznesowy, menedżer i konsultant, Hillway Training & Consulting

KONTAKT:
Tel: 22 333 97 77
E-mail: szkolenia@pb.pl
www: