-
Tytuł:
Coaching od menagera do coach'a - nowy standard zarządzania
- Kategoria: Zarządzanie
- Cena: 690 PLN Teraz: 580 PLN
- Termin: 2007-06-28 - 2007-06-28
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Seminars Conferences Consulting
Cel
Naszym celem jest, aby poznali Państwo:
- jak udoskonalić postawę jako menedżera-coach'a poprzez zastosowanie nowych strategii działania
- jak skutecznie wykorzystać narzędzia komunikacji, prowadzić rozmowy coachingowe oraz udzielać konstruktywnych informacji zwrotnych.
- jak wzmacniać swoje relacje zaufania i otwartości z pracownikami
- jak rozróżnić i dopasować słabe i mocne strony swoich pracowników do odpowiednich zadań tak, aby efektywność ich pracy była większa
- jak usystematyzować proces przygotowania, przeprowadzenia i zakończenia coachingu
Adresaci
Warsztaty adresujemy do:
- członków zarządów firm, którzy chcą zwiększyć globalną efektywność i wydajność pracy w swoich organizacjach
- menedżerów, którzy chcą skuteczniej zarządzać pracownikami
- wszystkich, którzy chcą rozwijać w sobie umiejętności i postawy cechujące profesjonalnego i skutecznego coach'a
Metody pracy
Styl zarządzania oparty na coachingu staje się jednym z ważniejszych wyzwań menedżerów we współczesnej organizacji. Konstrukcja szkolenia sprzyja zarówno nabyciu potrzebnej wiedzy jak i praktycznych umiejętności. Dzięki zawartym w nim ćwiczeniom oraz opisom konkretnych sytuacji dowiedzą się Państwo, na czym polega coaching, kiedy jest potrzebny i jak skutecznie go przeprowadzić? Całość szkolenia zakończona zostanie TESTEM KOMPETENCJI, pozwalającym wskazać swoje mocne strony oraz ukierunkować na dalszą drogę kształcenia.
Program
Podczas warsztatów omówimy:
COACHING - WPROWADZENIE
- Czym jest coaching?
- Coaching jako styl wspierania ludzi w rozwoju
- Główne założenia koncepcji coachingu
OCENA WŁASNEJ KOMPETENCJI JAKO COACHA - JAKIE UMIEJĘTNOŚCI POWINIEN MIEĆ SKUTECZNY COACH
- Kto może pełnić rolę Coacha?
- Cechy dobrego Coacha
KLUCZOWE ZASADY EFEKTYWNEGO COACHINGU
- Coaching w oparciu o naturalne predyspozycje.
- Czy warto walczyć ze słabościami pracowników?
- Gdzie tkwi największy potencjał "moich" ludzi?
- Diagnoza potencjału pracownika
ETAPY COACHINGU - JAK PLANOWAĆ PROCES PODNOSZENIA KWALIFIKACJI PRACOWNIKÓW
- Planowanie indywidualnego rozwoju pracowników
- Opracowanie szczegółowego planu Coachingu
- Wybór narzędzi dostosowanych do potrzeb i specyfiki pracy
- Wprowadzanie zmian w zachowaniu się pracowników
KOMUNIKACJA W PROCESIE COACHINGU
- Wykorzystywanie narzędzi efektywnej komunikacji w pracy coacha
- Zasady prowadzenia obserwacji pracowników
- Budowanie świadomości i odpowiedzialności pracownika
MOTYWOWANIE W COACHINGU
- Rola menedżera w motywowaniu pracowników
- Wewnętrzne i zewnętrzne czynniki motywowania do działań
- Jak wymagać i kontrolować, jednocześnie nie obniżając motywacji podwładnych
- Efektywność stosowania kar i nagród w motywowaniu
TEST KOMPETENCJI MENEDŻERSKICH
Koszt:
Cena wynosi: 690,00 zł
Przy zgłoszeniu do dnia 14 czerwca 2007 r. koszt udziału wynosi: 580,00 zł.
Cena obejmuje: udział w zajęciach, materiały dydaktyczne, płytę CD-ROM z elektroniczną wersją materiałów,
pakiet konferencyjny, certyfikat ukończenia, catering (obiad, herbata, słodki poczęstunek) k)
Reszta informacji na stronie organizatora:
EMPRIZ Group
infolinia 0-801 033 044
tel. (22) 448 73 70
fax (22) 448 71 70