-
Tytuł:
Clienting - nowa era w zarządzaniu relacjami z klientem
- Kategoria: Zarządzanie
- Cena: 1 280 + VAT PLN Teraz: 1 280 + VAT PLN
- Termin: 2012-05-24 - 2012-05-25
- Miejsce: / małopolskie
- Organizator: AVENHANSEN Sp. z o.o.
Szkolenie prowadzi:
Krzysztof Mika - Dyrektor rozwoju i analiz. Budował i szkolił zespoły call-center. Doświadczony handlowiec. Szkoleniami zajmuje się prawie 20 lat. Posiada Międzynarodowy Certyfikat NLP.
Korzyści dla uczestników
Celem szkolenia jest przygotowanie na nadchodzące zmiany wynikłe z globalnych trendów rynkowych, poznanie skutecznych zasad i reguł rządzących relacją: firma - klient w XXI wieku i nadanie kierunku zmianom koniecznym by przejść od strategii masowego marketingu do indywidualnego clientingu.
Cel osiągniemy poprzez poznanie zasad skutecznego clientingu oraz ćwiczenia w oparciu o wartości i misję firmy gotowej na przyjęcie nowej strategii rynkowej.
Uczestnicy otrzymają pełen pakiet informacji o trendzie, który już stał się faktem i zastępuje klasyczny marketing. Będą mogli ocenić własną firmę i siebie samych i odpowiedzieć sobie na pytanie czy ich firma gotowa jest już teraz na przyjęcie nowej idei lub jakich zmian musi dokonać, aby to było możliwe. W toku ćwiczeń i dyskusji wygenerowane zostaną też pomysły ułatwiające komunikację z klientem i wdrażanie clientingu jako strategii firmy.
Szkolenia polecamy dla
Szefów i zarządów firm, działów marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, osób odpowiedzialnych za wdrażanie nowych strategii i idei w firmach, szczególnie sprzedaży on- line, e-commerce, programów lojalnościowych, klubów klienta. Szkolenie polecamy także sprzedawcom i przedstawicielom handlowym, w celu zweryfikowania swoich strategii handlowych w kierunku koncentracji na kliencie.
Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia
Wizualizacja, krótkie prezentacje multimedialne i wykłady, dyskusja, technika kreatywnego rozwiązywania problemów i praca w małych grupach, technika burzy mózgów, wcielanie się w role, ćwiczenia aktywizujące pomysły na budowanie relacji wzajemnych.
Program szkolenia
1. Ćwiczenie wprowadzające-list klienta do firmy
2. Zmiany rynkowe - przełomy i trendy
- Krótka historia od koła do internetu
- Rozwój technologii sprzedaży
- Rozwój marketingu
3. Clienting jedyny skuteczny trend w sprzedaży XXI wieku
- Zdefiniowanie clientingu
- Marketing/clienting- podobieństwa i różnice
- Wyedukowany konsument XXI wieku
- Era informacji i komunikacji
4. Clienting w praktyce
- Gwarancja satysfakcji dla klienta
- Programy lojalnościowe, wczesny rozwój clientingu
- CRM zarządzanie relacjami z klientem
- Prospekting - poszukiwanie nowych, lojalnych klientów
- e-commerce jako ułatwianie życia klientom
- Dostawy, logistyka, serwis
- Lojalny klient czy lojalna firma
5. Jak wdrażać clienting w firmie
- Grupa docelowa
- Szczególne życzenia i problemy grupy docelowej
- Pakiet rozwiązań dla grupy docelowej
- Właściwa realizacja i implementacja strategii
6. Reguły i zasady skutecznego clientingu
- Sześć podstawowych reguł klientingu
- Sposoby kategoryzacji klientów
- Wykorzystanie reguły wzajemności
- Gra z klientem w odkryte karty (przykłady)
7. Dojrzewanie firmy do idei clientingu
- Identyfikacja wartości firmy
- Weryfikacja wartości
- Zrozumienie i odkrycie prawdziwej misji firmy
- Wizja przyszłości firmy i klientów
- Lista koniecznych zmian
- Przejście z masowego marketingu na indywidualny clienting
Koszt uczestnictwa: 1280 zł + VAT
Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale osób z jednej firmy).
Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od osoby.
Szczegółowe informacje:
AVENHANSEN Sp. z o.o.
tel. 12 399 41 90
fax 12 383 23 45
Więcej na: