eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaClienting - nowa era w zarządzaniu relacjami z klientem
  • Tytuł:

    Clienting - nowa era w zarządzaniu relacjami z klientem

  • Kategoria: Zarządzanie
  • Cena: 1 280 + VAT PLN Teraz: 1 280 + VAT PLN
  • Termin: 2012-05-24 - 2012-05-25
  • Miejsce: / małopolskie
  • Organizator: AVENHANSEN Sp. z o.o.

Szkolenie prowadzi:

Krzysztof Mika - Dyrektor rozwoju i analiz. Budował i szkolił zespoły call-center. Doświadczony handlowiec. Szkoleniami zajmuje się prawie 20 lat. Posiada Międzynarodowy Certyfikat NLP.

Korzyści dla uczestników

Celem szkolenia jest przygotowanie na nadchodzące zmiany wynikłe z globalnych trendów rynkowych, poznanie skutecznych zasad i reguł rządzących relacją: firma - klient w XXI wieku i nadanie kierunku zmianom koniecznym by przejść od strategii masowego marketingu do indywidualnego clientingu.

Cel osiągniemy poprzez poznanie zasad skutecznego clientingu oraz ćwiczenia w oparciu o wartości i misję firmy gotowej na przyjęcie nowej strategii rynkowej.

Uczestnicy otrzymają pełen pakiet informacji o trendzie, który już stał się faktem i zastępuje klasyczny marketing. Będą mogli ocenić własną firmę i siebie samych i odpowiedzieć sobie na pytanie czy ich firma gotowa jest już teraz na przyjęcie nowej idei lub jakich zmian musi dokonać, aby to było możliwe. W toku ćwiczeń i dyskusji wygenerowane zostaną też pomysły ułatwiające komunikację z klientem i wdrażanie clientingu jako strategii firmy.

Szkolenia polecamy dla

Szefów i zarządów firm, działów marketingu, sprzedaży i obsługi klienta, osób odpowiedzialnych za wdrażanie nowych strategii i idei w firmach, szczególnie sprzedaży on- line, e-commerce, programów lojalnościowych, klubów klienta. Szkolenie polecamy także sprzedawcom i przedstawicielom handlowym, w celu zweryfikowania swoich strategii handlowych w kierunku koncentracji na kliencie.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

Wizualizacja, krótkie prezentacje multimedialne i wykłady, dyskusja, technika kreatywnego rozwiązywania problemów i praca w małych grupach, technika burzy mózgów, wcielanie się w role, ćwiczenia aktywizujące pomysły na budowanie relacji wzajemnych.

Program szkolenia

1. Ćwiczenie wprowadzające-list klienta do firmy

2. Zmiany rynkowe - przełomy i trendy

  • Krótka historia od koła do internetu
  • Rozwój technologii sprzedaży
  • Rozwój marketingu

3. Clienting jedyny skuteczny trend w sprzedaży XXI wieku

  • Zdefiniowanie clientingu
  • Marketing/clienting- podobieństwa i różnice
  • Wyedukowany konsument XXI wieku
  • Era informacji i komunikacji

4. Clienting w praktyce

  • Gwarancja satysfakcji dla klienta
  • Programy lojalnościowe, wczesny rozwój clientingu
  • CRM zarządzanie relacjami z klientem
  • Prospekting - poszukiwanie nowych, lojalnych klientów
  • e-commerce jako ułatwianie życia klientom
  • Dostawy, logistyka, serwis
  • Lojalny klient czy lojalna firma

5. Jak wdrażać clienting w firmie

  • Grupa docelowa
  • Szczególne życzenia i problemy grupy docelowej
  • Pakiet rozwiązań dla grupy docelowej
  • Właściwa realizacja i implementacja strategii

6. Reguły i zasady skutecznego clientingu

  • Sześć podstawowych reguł klientingu
  • Sposoby kategoryzacji klientów
  • Wykorzystanie reguły wzajemności
  • Gra z klientem w odkryte karty (przykłady)

7. Dojrzewanie firmy do idei clientingu

  • Identyfikacja wartości firmy
  • Weryfikacja wartości
  • Zrozumienie i odkrycie prawdziwej misji firmy
  • Wizja przyszłości firmy i klientów
  • Lista koniecznych zmian
  • Przejście z masowego marketingu na indywidualny clienting


Koszt uczestnictwa: 1280 zł + VAT
Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale osób z jednej firmy).
Rabat za wpłatę do 4 tygodni przed datą szkolenia: dodatkowe 100 zł od osoby.

Szczegółowe informacje:
AVENHANSEN Sp. z o.o.
tel. 12 399 41 90
fax 12 383 23 45

Więcej na: