-
Tytuł:
CHURN - Jak wygrać walkę o Klienta
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 395 + VAT PLN Teraz: 3 395 + VAT PLN
- Termin: 2011-09-29 - 2011-09-30
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
W programie, m.in. :
- Błędy w relacjach z Klientami skutkujące ich odejściem- z czego wynikają i jak ich unikać
- Sprawdzone metody identyfikacji migracji Klientów
- W jaki sposób skutecznie gromadzić i wykorzystywać dane o Klientach do działań retencyjnych
- Kiedy powinniśmy rozpocząć starania o utrzymanie Klienta - czynniki sukcesu w zarządzaniu relacjami
- Czy ma sens utrzymywanie relacji z „utraconym Klientem
- Kiedy jest sens monitorować satysfakcję Klienta a kiedy lepiej z tego zrezygnować
Przyjdź i dowiedz się:
- Czym zatrzymać obecnego Klienta w firmie – swoje rozwiązania pokażą: Małgorzata Bulanda z ING Bank Śląski oraz Grzegorz Karasiński z Banku Zachodniego WBK
- Jakie są „największe grzechy” w obsłudze Klienta i jak ich unikać – na podstawie doświadczeń Netia wskazówek udzieli Edyta Olczak
- Jak osiągnąć sukces w relacjach z Klientem i czy warto podtrzymywać je z Klientami utraconymi? – na co odpowie Dariusz Malczyk z Medicovera
- Kiedy jest sens monitorować satysfakcję Klienta a kiedy lepiej z tego zrezygnować – w czym doradzi Andrzej Piróg, Trener Biznesu i Właściciel Grupy Szkoleniowo-Doradczej „Trzymaj Klasę”
- Jak można szybko stracić Klienta – dogłębnej analizy przyczyn i prezentacji działań prewencyjnych dokona Maciej Pogoda z Microsoft
Kto powinien wziąć udział w Warsztatach:
Wszyscy zainteresowani skutecznymi narzędziami nowoczesnej obsługi Klienta oraz jego utrzymaniem
A w szczególności:
- Dyrektorzy marketingu, sprzedaży, komunikacji
- Dyrektorzy kierownicy i managerowie odpowiedzialni za relacje z Klientem
- Kadra zarządzająca odpowiedzialna za strategie sprzedażowe
- Dyrektorzy, kierownicy, managerowie zajmujący się obsługa Klienta oraz działów związanych z utrzymaniem Klienta
Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Warsztatach.
Koszt uczestnictwa:
2895 PLN (od 8 lipca 2011 do 26 sierpnia 2011)
3395 PLN (od 27 sierpnia 2011 do 29 września 2011)
Szczegółowe informacje:
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail:
Więcej informacji na stronie organizatora: