eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaCHURN - Jak wygrać walkę o Klienta

W programie, m.in. :

  • Błędy w relacjach z Klientami skutkujące ich odejściem- z czego wynikają i jak ich unikać
  • Sprawdzone metody identyfikacji migracji Klientów
  • W jaki sposób skutecznie gromadzić i wykorzystywać dane o Klientach do działań retencyjnych
  • Kiedy powinniśmy rozpocząć starania o utrzymanie Klienta - czynniki sukcesu w zarządzaniu relacjami
  • Czy ma sens utrzymywanie relacji z „utraconym Klientem
  • Kiedy jest sens monitorować satysfakcję Klienta a kiedy lepiej z tego zrezygnować

Przyjdź i dowiedz się:

  • Czym zatrzymać obecnego Klienta w firmie – swoje rozwiązania pokażą: Małgorzata Bulanda z ING Bank Śląski oraz Grzegorz Karasiński z Banku Zachodniego WBK
  • Jakie są „największe grzechy” w obsłudze Klienta i jak ich unikać – na podstawie doświadczeń Netia wskazówek udzieli Edyta Olczak
  • Jak osiągnąć sukces w relacjach z Klientem i czy warto podtrzymywać je z Klientami utraconymi? – na co odpowie Dariusz Malczyk z Medicovera
  • Kiedy jest sens monitorować satysfakcję Klienta a kiedy lepiej z tego zrezygnować – w czym doradzi Andrzej Piróg, Trener Biznesu i Właściciel Grupy Szkoleniowo-Doradczej „Trzymaj Klasę”
  • Jak można szybko stracić Klienta – dogłębnej analizy przyczyn i prezentacji działań prewencyjnych dokona Maciej Pogoda z Microsoft

Kto powinien wziąć udział w Warsztatach:

Wszyscy zainteresowani skutecznymi narzędziami nowoczesnej obsługi Klienta oraz jego utrzymaniem

A w szczególności:

  • Dyrektorzy marketingu, sprzedaży, komunikacji
  • Dyrektorzy kierownicy i managerowie odpowiedzialni za relacje z Klientem
  • Kadra zarządzająca odpowiedzialna za strategie sprzedażowe
  • Dyrektorzy, kierownicy, managerowie zajmujący się obsługa Klienta oraz działów związanych z utrzymaniem Klienta

Każdy uczestnik otrzyma imienny certyfikat potwierdzający udział w Warsztatach.


Koszt uczestnictwa:
2895 PLN (od 8 lipca 2011 do 26 sierpnia 2011)
3395 PLN (od 27 sierpnia 2011 do 29 września 2011)

Szczegółowe informacje:
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail:

Więcej informacji na stronie organizatora: