-
Tytuł:
Certyfikowany menedżer zawartości serwisów internetowych – kurs weekendowy z egzaminem potwierdzającym posiadanie kwalifikacji zawodowych
- Kategoria: Informatyka i Internet
- Cena: 3 200 + VAT PLN Teraz: 3 200 + VAT PLN
- Termin: 2011-05-21 - 2011-06-19
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: INFOR Training Sp. z o.o.
Cel szkolenia
Przygotowanie uczestnika do praktycznego zarządzania projektami internetowymi – zarówno w zespole jak i samodzielnie oraz do roli eksperta do spraw internetu, na który składać się będą przede wszystkim następujące elementy:
- zapoznanie z rynkiem – podmiotami, językiem i żargonem, zasadami funkcjonującymi w e-marketingu,
- a także najlepszymi praktykami pozwalającymi profesjonalnie zarządzać aktywnością w zakresie marketingu interaktywnego,
- konstruowanie, prototypowanie i bieżące zarządzanie projektami WWW (serwisy, intranety, extranety),
- planowanie i zarządzanie działaniami na polu promocji w sieci uwzględniając tradycyjne jak i nowotarskie sposoby komunikacji online,
- przygotowanie do roli konsultanta i redaktora w dziedzinie mediów społecznościowych, mobilnych oraz niestandardowych projektów związanych z mediami elektronicznymi,
- przekazanie wiedzy na temat skutecznego działania na polu handlu elektronicznego i pozyskiwania potencjalnych kontaktów do dalszej obsługi przez działy handlowe i obsługi klientów bądź zewnętrznych partnerów,
- ocena, sposoby monitoringu i wnioskowania składające się na analizę szeroko pojętych działań online.
Korzyści dla uczestników
Kurs będzie prowadzony w formie warsztatów, podczas których uczestnicy otrzymają wskazówki i odpowiedzi na pytania:
- jak zacząć działania online: od taktyki i strategii po egzekucję, monitoring i analizę podejmowanych działań
- w jaki sposób internauci przeglądają strony w sieci i prototypować makiety składające się na kompletny serwis?
- wskazać praktyczne porady redagowania contentu w internecie i w jaki sposób pisać, by użytkownicy chętnie czytali nasze informacje,
- jak promować i reklamować swoje treści, produkty, usługi w sieci oraz ile kosztuje reklama w różnych kanałach komunikacji online?
- trendy i niestandardowe aktywności w mediach elektronicznych,
- jak mierzyć skuteczność publikowanej treści i poinformować o trendach?
Kurs będzie obejmował zagadnienia będące w zakresie obowiązków takich stanowisk jak: Redaktor i wydawca WWW, Ekspert ds. komunikacji i e-promocji online, Specjalista ds. społeczności i mobile, Analityk internetowy, E-commerce Manager.
Możliwość przystąpienia do egzaminu oceniającego poziom wiedzy z zdobytej podczas zajęć, a po jego pozytywnym zaliczeniu, otrzymania zaświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych w obrębie zawodu Menedżer zawartości serwisów internetowych – kod zawodu 262205.
Profil uczestnika
Warsztaty są przeznaczone dla wszystkich planujących bądź już zajmujących się zarządzaniem serwisami internetowymi, a zwłaszcza pracowników działów Marketingu, Reklamy i Promocji, Public Relations oraz HR; menedżerów i specjalistów związanych z e-marketingiem, jak również agencji odpowiedzialnych za tworzenie, zarządzanie i aktualizację projektów internetowych swoich klientów.
Kurs przeznaczony jest zarówno dla osób rozpoczynających zarządzanie treścią w serwisach, jak i doświadczonych redaktorów, właścicieli i zarządzających serwisami chcących wzbogacić swoje umiejętności.
Metodologia
Wykłady połączone z dyskusją i wymianą doświadczeń uczestników, odpowiedzi na problemy i pytania uczestników. Praktyczne ćwiczenia i zadania samodzielne i w grupach. Case studies – analiza przypadków z rynku polskiego i zagranicznego.
Koszt uczestnictwa:
3200 zł + 23% VAT
3200 zł dla opłacających szkolenie w 70% lub całości ze środków publicznych
Szczegółowe informacje:
tel.: (22) 530 44 01
faks: (22) 530 43 09
Więcej informacji na stronie organizatora: