-
Tytuł:
Budowa wizerunku marki na nowoczesnych rynkach. Szkolenie dla małych i średnich firm
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 1 380 + VAT PLN Teraz: 1 380 + VAT PLN
- Termin: 2012-05-14 - 2012-05-15
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: AVENHANSEN Sp. z o.o.
Szkolenie dostarcza wiedzy pozwalającej skutecznie planować wizerunek marki i badać jego oddziaływanie na rynki. Wiedza przekazana podczas szkolenia pozwoli także uniknąć częstych błędów i uaktualnić wiedzę marketingową.
Szkolenie prowadzi:
Tomasz Sucheta - Marketingowiec. Jeden z najwybitniejszych, polskich ekspertów w projektowaniu strategii komunikacji marketingowej. Twórca licznych innowacyjnych rozwiązań brandingowych i lojalnościowych, w tym strategii wielokanałowych - łączących komunikację w mediach cyfrowych i tradycyjnych.
Korzyści dla uczestników
Szkolenie oferuje następujące umiejętności:
- Budowa wizerunku nowej marki na rynku
- Rozumienie i reagowanie na działania konkurencji
- Przygotowanie do budowy nowoczesnej strategii marketingowej
- Działania wizerunkowe marki w zmieniającym się środowisku konsumenckim
- Budowa wizerunku w mediach tradycyjnych i cyfrowych – łączenie siły oddziaływania
Szkolenia polecamy dla
Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników działów marketingu, przedsiębiorców, osób odpowiedzialnych za kierowanie działami marketingu, PR w małych i średnich firmach. Szkolenie jest przeznaczone dla specjalistów chcących zwiększyć skuteczność działań firmy w Internecie.
Program szkolenia
1. Wizerunek a marka – sztuka oddziaływania na konsumenta
- Marka – zmienna natura na rynkach XXI w.
- Wizerunek marki a konkurencyjność
- Studia przypadków
2.Wizerunek marki – rola w strategii marketingowej
- Obraz marki – zasady budowy
- Reputacja marki – zasady budowy
- Studia przypadków
3. Wizerunek w marketingu on-line i tradycyjnym
- Marketing internetowy & wielokanałowy w budowaniu siły marki
- Wpływ marketingu internetowego na wizerunek
- Studia przypadków
4. Wstęp do budowy strategii marki
- Zasady budowy strategii marki
- Określanie celów wizerunkowych marki
- Konkurencja i walka konkurencyjna a wizerunek marki
Koszt uczestnictwa: 1380 zł + VAT
Rabat za dwie osoby: 200 zł, za trzy: 400 zł (przy udziale osób z jednej firmy).
Szczegółowe informacje:
AVENHANSEN Sp. z o.o.
tel. 12 399 41 90
fax 12 383 23 45
Więcej na: