eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaBudowa narzędzi badawczych

W programie m.in :

  • Budowa narzędzi badawczych - kwestionariusze, przewodniki, ankiety
  • Jakie narzędzie – taka wiedza o rynku
  • Zasady budowy skutecznego narzędzia badawczego
  • Etapy budowy narzędzi badawczych
  • Typowe błędy konstrukcyjne narzędzi badawczych
  • Cechy wspólne i cechy specyficzne różnych narzędzi badawczych
  • Skutki uboczne stosowanego narzędzia
  • Wpływ niesolidnego narzędzia na wyniki badań

WPROWADZENIE:

  • Badanie rynku to niezbędne dziś działanie marketingowe. W badaniach istnieje kilka kluczowych elementów, od których zależy jakość otrzymanych danych. Jednym z tych elementów są narzędzia badawcze, a więc kwestionariusze, przewodniki – zaplanowane sposoby jak pytać i jak obserwować, by zdobyć daneo konsumencie czy o innych aktorach rynku.
  • Zasady konstrukcji narzędzi badawczych to zatem klucz do tego, by dostać rzetelne dane o rynku i na ich podstawie wnioskować, planować i komunikować się.

Kto powinien wziąć udział:

  • Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy chcą samodzielnie konstruować narzędzia badawcze. Ich celem jest nauczenie zasad i podstawowych umiejętności niezbędnych do budowania narzędzi badawczych.
  • Zajęcia skierowane są również do tych, którzy zlecają prowadzenie badań wyspecjalizowanym firmom (agencjom badawczym, reklamowym).
  • Współpraca z taką firmą przy programowaniu badań (w tym przygotowywaniu narzędzi), ocena ich realizacji i wyników, będzie bardziej efektywna, jeśli towarzyszyć jej będzie wiedza z tego zakresu.
  • Dla wszystkich zajmujących się zarządzaniem marką i produktem.

JAKI JEST CEL SZKOLENIA:

  • zidentyfikowanie podstawowych zasad tworzenia narzędzi badawczych
  • przećwiczenie stosowania tych zasad w tworzeniu lub ocenie już gotowych narzędzi badawczych
  • wskazanie różnic konstrukcyjnych narzędzi z zakresu badań ilościowych i jakościowych
  • uwrażliwienie na czynniki badania inne niż narzędzie (próba, cel, zakres badania) i zidentyfikowanie ich ostatecznego wpływu na narzędzie
  • określenie wpływu narzędzi badawczych na rezultaty badania

Więcej informacji na.

Szczegółowych informacji udziela:
Monika Czyż - Project Manager
tel.(12) 292 08 30
e-mail: