-
Tytuł:
Budowa narzędzi badawczych
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 2 495 + VAT PLN Teraz: 2 495 + VAT PLN
- Termin: 2006-09-21 - 2006-09-22
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
W programie m.in :
- Budowa narzędzi badawczych - kwestionariusze, przewodniki, ankiety
- Jakie narzędzie – taka wiedza o rynku
- Zasady budowy skutecznego narzędzia badawczego
- Etapy budowy narzędzi badawczych
- Typowe błędy konstrukcyjne narzędzi badawczych
- Cechy wspólne i cechy specyficzne różnych narzędzi badawczych
- Skutki uboczne stosowanego narzędzia
- Wpływ niesolidnego narzędzia na wyniki badań
WPROWADZENIE:
- Badanie rynku to niezbędne dziś działanie marketingowe. W badaniach istnieje kilka kluczowych elementów, od których zależy jakość otrzymanych danych. Jednym z tych elementów są narzędzia badawcze, a więc kwestionariusze, przewodniki – zaplanowane sposoby jak pytać i jak obserwować, by zdobyć daneo konsumencie czy o innych aktorach rynku.
- Zasady konstrukcji narzędzi badawczych to zatem klucz do tego, by dostać rzetelne dane o rynku i na ich podstawie wnioskować, planować i komunikować się.
Kto powinien wziąć udział:
- Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy chcą samodzielnie konstruować narzędzia badawcze. Ich celem jest nauczenie zasad i podstawowych umiejętności niezbędnych do budowania narzędzi badawczych.
- Zajęcia skierowane są również do tych, którzy zlecają prowadzenie badań wyspecjalizowanym firmom (agencjom badawczym, reklamowym).
- Współpraca z taką firmą przy programowaniu badań (w tym przygotowywaniu narzędzi), ocena ich realizacji i wyników, będzie bardziej efektywna, jeśli towarzyszyć jej będzie wiedza z tego zakresu.
- Dla wszystkich zajmujących się zarządzaniem marką i produktem.
JAKI JEST CEL SZKOLENIA:
- zidentyfikowanie podstawowych zasad tworzenia narzędzi badawczych
- przećwiczenie stosowania tych zasad w tworzeniu lub ocenie już gotowych narzędzi badawczych
- wskazanie różnic konstrukcyjnych narzędzi z zakresu badań ilościowych i jakościowych
- uwrażliwienie na czynniki badania inne niż narzędzie (próba, cel, zakres badania) i zidentyfikowanie ich ostatecznego wpływu na narzędzie
- określenie wpływu narzędzi badawczych na rezultaty badania
Więcej informacji na.
Szczegółowych informacji udziela:
Monika Czyż - Project Manager
tel.(12) 292 08 30
e-mail: