eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFirmaSzkoleniaBadania marketingowe rynków zagranicznych

W programie m.in :

  • Zachowania konsumenckie – specyfika wybranych rynków
  • Zysk czy strata – kluczowe kryteria podejmowania decyzji o kierunku ekspansji
  • Analiza rynków krok po kroku
  • Wizerunek marki vs. forma ekspansji
  • Czynniki sukcesu polskich firm na rynkach zagranicznych

O projekcie:

  • Gdzie warto eksportować Państwa produkty? W jaki sposób to robić? Które produkty wybrać? W jaki sposób podnieść efektywność eksportu i nie narażać firmy na niepotrzebne straty? – badania marketingowe są podstawą podejmowania strategicznych decyzji. Aby odnieść sukces zagranicą konieczne jest przeprowadzenie rzetelnej analizy. Jednak metody wykorzystywane na rynku macierzystym nie zawsze dają rzetelny obraz rynku zewnętrznego, dlatego: Podczas warsztatów nauczą się Państwo profesjonalnie dobierać metody i narzędzia badawcze wykorzystywane do analiz rynków zagranicznych
  • Gdzie szukać, aby odnaleźć dane potrzebne do badań marketingowych? Jak umiejętnie je przetwarzać?
  • Na co należy zwrócić szczególną uwagę, aby wykluczyć nieprawidłowości? Jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów? – dzięki doświadczeniu zaproszonych ekspertów, będą Państwo mogli uzyskać wiele praktycznych i istotnych wskazówek dotyczących eksportu Państwa produktów
  • Udział w warsztatach pomoże z sukcesem zarządzać promocją Państwa eksportu oraz umiejętnie go zaktywizować
  • Dzięki licznym case study będzie Państwu łatwiej zrozumieć i w przyszłości wykorzystać wiedzę nabytą podczas warsztatów. Natomiast interaktywny charakter szkolenia pomoże Państwu optymalnie ją utrwalić.

Warsztat kierujemy do:

  • Firm, które aktywnie chcą uczestniczyć w ekspansji na rynki zagraniczne, w szczególności dla osób odpowiedzialnych za: Badania marketingowe, Promocję na rynkach zagranicznych, Marketing, Eksport, Sprzedaż, Business development.

  • KKoszt uczestnictwa jednej osoby w warsztacie wynosi:
    3295 PLN + 22%VAT w przypadku zgłoszeń nadesłanych do 14 marca 2008r.
    3795 PLN + 22%VAT w przypadku zgłoszeń nadesłanych po 14 marca 2008r.
    Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.

    Szczegółowe informacje:
    Agnieszka Jankowicz - Project Manager
    tel.(12) 350 54 00