-
Tytuł:
Badania marketingowe rynków zagranicznych
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 3 795 + VAT PLN Teraz: 3 295 + VAT PLN
- Termin: 2008-04-08 - 2008-04-09
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Puls Biznesu - Bonnier Business (Polska) Sp. z o.o
W programie m.in :
- Zachowania konsumenckie – specyfika wybranych rynków
- Zysk czy strata – kluczowe kryteria podejmowania decyzji o kierunku ekspansji
- Analiza rynków krok po kroku
- Wizerunek marki vs. forma ekspansji
- Czynniki sukcesu polskich firm na rynkach zagranicznych
O projekcie:
- Gdzie warto eksportować Państwa produkty? W jaki sposób to robić? Które produkty wybrać? W jaki sposób podnieść efektywność eksportu i nie narażać firmy na niepotrzebne straty? – badania marketingowe są podstawą podejmowania strategicznych decyzji. Aby odnieść sukces zagranicą konieczne jest przeprowadzenie rzetelnej analizy. Jednak metody wykorzystywane na rynku macierzystym nie zawsze dają rzetelny obraz rynku zewnętrznego, dlatego: Podczas warsztatów nauczą się Państwo profesjonalnie dobierać metody i narzędzia badawcze wykorzystywane do analiz rynków zagranicznych
- Gdzie szukać, aby odnaleźć dane potrzebne do badań marketingowych? Jak umiejętnie je przetwarzać?
- Na co należy zwrócić szczególną uwagę, aby wykluczyć nieprawidłowości? Jak uniknąć najczęściej popełnianych błędów? – dzięki doświadczeniu zaproszonych ekspertów, będą Państwo mogli uzyskać wiele praktycznych i istotnych wskazówek dotyczących eksportu Państwa produktów
- Udział w warsztatach pomoże z sukcesem zarządzać promocją Państwa eksportu oraz umiejętnie go zaktywizować
- Dzięki licznym case study będzie Państwu łatwiej zrozumieć i w przyszłości wykorzystać wiedzę nabytą podczas warsztatów. Natomiast interaktywny charakter szkolenia pomoże Państwu optymalnie ją utrwalić.
Warsztat kierujemy do:
KKoszt uczestnictwa jednej osoby w warsztacie wynosi:
3295 PLN + 22%VAT w przypadku zgłoszeń nadesłanych do 14 marca 2008r.
3795 PLN + 22%VAT w przypadku zgłoszeń nadesłanych po 14 marca 2008r.
Cena obejmuje prelekcje, materiały oraz lunch.
Szczegółowe informacje:
Agnieszka Jankowicz - Project Manager
tel.(12) 350 54 00