-
Tytuł:
ANALIZA RYNKU I STRATEGIE MARKETINGOWE - jakie są i jak wybrać tą skuteczną? - podejście praktyczne-warsztaty marketingowe
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 790 PLN Teraz: 690 PLN
- Termin: 2008-01-23 - 2008-01-23
- Miejsce: / mazowieckie
- Organizator: Seminars Conferences Consulting
Cel
Warsztaty pozwolą uświadomić znaczenie marketingu w nowoczesnej firmie chcącej zdobywać przewagę konkurencyjną na rynku.
Adresaci
Warsztaty adresujemy do:
- Kadry menadżerskiej
- Pracowników działu marketingu
- Handlowców
- Wszystkich zainteresowanych problematyką warsztatów
Metody pracy
Metodyka prowadzenia zajęć:
- trener przekazuje kluczowe elementy wiedzy, uczy umiejętności w sposób dostępny, uproszczony - tak, aby materiał był przyswajalny i praktyczny, możliwy do zastosowania w środowisku pracy zaraz po szkoleniu
- zajęcia prowadzone są w sposób interaktywny, trener często stawia tezę, „angażując" uczestników (element motywacji). Na bazie ich reakcji (odpowiedzi na pytania) poznaje ich, ich doświadczenia, wiedzę, charaktery, kulturę pracy. Dzięki temu może zdecydowanie bardziej praktycznie (pomocnie) odnieść się do ich potrzeb
- poprzez dyskusję z trenerem zajęcia będą prowadzone w takiej formie, aby uczestnicy czuli się partnerami spotkania
- atrakcyjność zajęć zapewnią liczne ćwiczenia zarówno indywidualne, jak i w grupach (ok 40 % czasu spotkania), które stanowić będą punkt wyjścia do omawianych zagadnień
- w czasie szkolenia prezentowane są przykłady z „życia wzięte" - większość z nich to sytuacje doświadczone w czasie pracy konsultingowej a część z nich, to przykłady podane przez uczestników, co szczególnie „urealnia" tematykę
- zajęcia wspomagane prezentacją multimedialną obejmującą tematykę szkolenia
- mała liczebność grupy ( max 12 osób) gwarantuje miłą atmosferę podczas warsztatów
Program:
- WSTĘP: ROLA PLANOWANIA W MARKETINGU I STRUKTURA PLANU MARKETINGOWEGO
- ZMIENNE WYZNACZAJĄCE OBSZAR MOŻLIWYCH STRATEGII MARKETINGOWYCH
- KLUCZE MARKETINGU STRATEGICZNEGO
- STRATEGIE MACIERZY ANSOFFA - (ćwiczenia praktyczne)
- STRATEGIE W INNYM UJĘCIU - (omówienie przykładów)
- STRATEGIE „WYRÓŻNIANIA SIĘ" MICHAELA TREACY'EGO I FREDA WIERSEMY
- PRZEKROJE I TECHNIKI ANALIZY RYNKU
- ANALIZA MOŻLIWOŚCI RYNKOWYCH (omówienie przykładów)
- METODYKA ANALIZY SWOT - (ćwiczenie praktyczne)
- SEGMENTACJA RYNKU I WYBÓR SEGMENTU DOCELOWEGO - (ćwiczenie praktyczne)
- GROMADZENIE INFORMACJI I POMIAR POPYTU - OBSZARY, METODY I NARZĘDZIA ANALIZA OTOCZENIA MARKETINGOWEGO
- OBSZARY ZWYCIĘSTW W MARKETINGU - podejście praktyczne
- MARKETING NEANDERTALSKI CZYLI JAK NIE DZIAŁAĆ!!! - omówienie tematu na przykładach podawanych przez uczestników
- ANALIZA RYNKU I MOŻLIWOŚCI PRZEZ PRYZMAT PRAKTYCZNYCH PYTAŃ (ćwiczenia praktyczne - warsztaty w podgrupach)
Koszty:
Cena wynosi: 690,00 zł
Cena udziału w warsztatach przy zgłoszeniu do dnia 09.01.2008 r. - 690 zł, od dnia 10.01.2008 r. - 790 zł
RABATY: przy zgłoszneiu 2 osób - rabat 5%, przy zgłoszeniu 3 lub więcej - rabat 10%
Cena obejmuje: udział w zajęciach, materiały dydaktyczne, płytę CD-ROM z elektroniczną wersją materiałów, pakiet konferencyjny, certyfikat ukończenia szkolenia, catering.
Organizator:
EMPRIZ Group
ul. Trębacka 3
00-074 Warszawa
infolinia 0-801 033 044
tel. (22) 448 73 70
fax (22) 448 71 70