-
Tytuł:
Ochrona własności intelektualnej zawieranie umów w reklamie i marketingu
- Kategoria: Marketing i Sprzedaż
- Cena: 2 795 + VAT PLN Teraz: 1 995 + VAT PLN
- Termin: 2015-02-11 - 2015-02-12
- Miejsce: Warszawa / mazowieckie
- Organizator: MM Conferences S.A.
W obliczu nieustannie rosnącej konkurencyjności firm, siłę napędową współczesnego przedsiębiorstwa powinna stanowić prowadzona przez nie działalność marketingowa i reklamowa. Inwestowanie w nowe projekty lub usługi marketingowe, pozwala wzmocnić swoją pozycję na rynku, pozyskać nowych klientów, a tym samym wypracować przewagę konkurencyjną. Jednak przy podejmowaniu wszelkich działań reklamowych i marketingowych należy pamiętać o przepisach prawnych stanowiących o nienaruszalności własności intelektualnej i metodach jej skutecznej ochrony.
Proponowany przez nas warsztat, który odbędzie się w dniach 11-12 lutego w Warszawie (Hotel Marriott), ma na celu zapoznanie uczestników z problematycznymi zagadnieniami związanymi z własnością intelektualną, wynikającą z ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. W ramach spotkania zostaną omówione takie tematy jak zawieranie umów z uwzględnieniem własności intelektualnej, wykorzystywanie wizerunku, nabywanie praw do materiałów reklamowych, granice dozwolonego użytku, klauzule w umowach o własności intelektualnej i poufności. Udział w warsztatach pozwoli Państwu uzyskać praktyczne wskazówki w najbardziej nurtujących kwestiach związanych z tego typu umowami, w szczególności wyjaśnione zostaną problemy związane z treścią zawieranej umowy. Ponadto wydarzenie pozwoli spojrzeć Państwu na stosowane przez siebie praktyki z innej perspektywy.
GŁÓWNE ZAGADNIENIA:
- Prawo własności intelektualnej oraz sposoby jego uzyskiwania
- Ochrona własności intelektualnej i informacji poufnych przedsiębiorstwa przy prowadzeniu akcji reklamowych i marketingowych
- W jakim zakresie naśladownictwo jest dozwolone w działaniach reklamowych i marketingowych?
- Jak zapobiegać naruszeniom własności intelektualnej i jak dochodzić swoich praw w postępowaniu sądowym?
- Odpowiedzialność prawna z tytułu naruszenia prawa własności intelektualnej w działalności reklamowej i marketingowej
Podczas warsztatu swoje prelekcje zaprezentują:
Milena Bogdanowicz (Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy sp.k.), Anna Gołębiowska (Drzewiecki, Tomaszek i Wspólnicy Sp. Komandytowa), Maciej Kubiak (Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy sp.k.), Grzegorz Miszczyk (Kancelaria Adwokacka Miszczyk i Partnerzy), dr Zbigniew Okoń (dLK Korus Okoń Radcowie Prawni sp.p.), Sylwia Sylwestrzak (Kancelaria Kochański Zięba Rapala i Partnerzy), dr Piotr Wasilewski (Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy sp.j.), Mateusz M. Woźniak (Centrum Prawa Własności Intelektualnej i Nowych Technologii).
Koszt uczestnictwa jednej osoby w warsztatach wynosi:
– 1 995 zł + 23% VAT do 9 stycznia 2015 r.
– 2 395 zł + 23% VAT do 16 stycznia 2015 r.
– 2 795 zł + 23% VAT po 16 stycznia 2015 r.
Szczegółowe informacje:
Katarzyna Kasjaniuk
Starszy Kierownik Projektu
tel: +48 22 379 29 22
Więcej na stronie: